haha knorretje, onze baby kamer komt over 2 weken al binnen!! bij baby dump babykamer trend. ze vroegen wanneer ie geleverd kon worden nou ja als ie binnen is daar? dus ze belden afgelopen week en 25 augustus hebben we hem in huis!
@ minimouse: Dat is lekker op tijd!!! Ik moet nog beginnen aan de babykamer....Heb al wel het behand afgehaald, maar de muur die eronder vandaan kwam kan wel een plamuurlaag gebruiken.....Dus ja, anders staat alles in de weg.....Dus rustig aan plamuren, schilderen enz.....En dan rond kerst komt het kamertje....Tijd genoeg....maar had hem liever ook al eerder gehad.....Lijkt me zo leuk, als het kamertje helemaal is ingericht!!!
@ krientje Welkom en gefelictiteerd met je zwangerschap. Die eerste 12 weken zijn en blijven eng. Mijn 2e echo met 10 weken dacht ik ook dat het niet goed zou zitten, maar integendeel, ons beebje was vrolijk aan het zwaaien naar ons. Ik duim voor je mee dat je een goede echo zult hebben. @ hier Pffff waarom zo warm. Ben blij dat we vanmorgen zijn wezen shoppen. En jaja ben geslaagd eindelijk. Gelijk even in rotterdam de prenatal binnen gelopen. Best een grote winkel hebben ze daar. Heb mijn ogen uit staan kijken. En al die kersverse papa's en mama's die daar rondlopen met hun kleine spruit. Heerlijk om te zien gewoon. Kan me echt niet voorstellen dat wij er volgendjaar ook zo bij lopen.
Lees net mijn eigen stukje tekst voor... en bedenk me dat het wellicht rooskleurig overkomt dan ik het bedoelt heb... ( ben op dit moment ook in een pokkebui) Ik schrijf hij hoeft het niet te doen... eigenlijk vraag ik het hem nooit meer want als ik bezig wil gaan moet ik wachten tot hij begint.. daarom paseer ik hem hierbij. Ja zo heb ik 3 kids thuis ja Ik word zo doodmoe van die moodswings... nou was ik daar al mee bekend maar dat is alleen maar erger geworden sinds de zwangschap. Aan de ene kant rose wolk om de baby, aan de andere kant een irritatieniveau van heb ik jou daar! Bah...niets aan te doen... uitzitten en hopen dat het wegblijft. Maar soms ga ik het liefst ff op "uit"
Hoi meiden, ik kom ff voorlopig ''afscheid nemen'', g 2 heerlijke lange weken op vakantie, morgen de laatse dingen inpakken en dan maandagochtend vroeg in de auto op weg naar frankrijk! groet, liedel
Waarschijnlijk bekkenbodemklachten Het wordt met de dag erger, eerst begon het aan het eind van de dag, toen rond 12 uur, vandaag al om half 10. Mag zo min mogelijk trappen lopen en moet veel rusten met af en toe kleine stukjes beweging. Ik ben helemaal geen stilzitter!
Oja dat las ik idd. Lijkt me wel klote zeg als je er al zo vroeg last van hebt. Hoe herken je bekkenklachten eigenlijk?
Nou op een gegeven moment kan je er niet meer zo omheen.. Het begon in mijn rug, naast m'n stuitje. Nare steken uitstralend naar de zijkant. Dan ga je al een beetje waggelen. Nu heb ik er pijn onder mijn baarmoeder bij, voelt als een constante druk, en die druk wordt steeds groter. Zelfs met plassen doet het pijn want dan is de druk nog iets erger. Ik kan nu niet goed op m'n rug liggen, alleen op mijn zij met een kussen tussen mijn knieën, en met lopen krijg ik steeds de neiging om te waggelen. Als ik echt niet meer kan ga ik mank lopen Nu weet ik dus dat ik veel moet rusten.. dus voorlopig ga ik niet zoveel ondernemen! Ik hoop dat het tijdelijk is omdat ik vorige week druk geklust heb in ons nieuwe huis, als het over 2 weken niet minder is krijg ik fysio. M'n buurvrouw had 't ook, heeft een half jaar lang op bed gelegen
@Liedel;Fijne vakantie!!! Geniet er van€!! @V: Wat naar voor je, Ik heb het zelf met de eerste gehad maar dan op het eind van de zwangerschap, het was net of iemand een mes in ,mn schaambeen zette, ik kon nog maar een half uur p[er dag lopen... Ik hoop da de fisio een beetje help meid!!! gemma
@Liedel; Fijne vakantie! @Vicious; Wat vervelend. Hopelijk gaan de klachten over nu je het wat rustiger aan doet. Beterschap!
Hallo meiden, Ben een tijdje niet geweest. Lekker genoten van mijn laatste weekje vakantie Is weer veel te snel voorbij gegaan. Ga niet alles teruglezen dus lees vanaf nu gewoon weer mee Alles gaat goed hier..
Ik ga maar weer eens afsluiten. Vanmiddag vieren Matthijs en ik onze verjaardagen, dus ga het huisje maar eens poetsen. We wilden het eigenlijk buiten vieren, maar het ziet er nog niet echt lekker uit :x
Hallo dames!!! Daar ben ik weer een drukke zaterdag achter de rug! Markt, zwembadje, BBQ en werken haha En niet uitslapen lol Bart staat al sinds de vroege ochtend op de rommelmarkt en het gaat goed hij heeft al veel verkocht haha!! fijn dat we nog centjes krijgen voor die rommel !! Verder 1 rustdagje vandaag, ik heb weer pijn in mijn bil dus ook wel oppassen dat ik niet door mijn rug ga :S!! Vicious ik las bij jou met je bekken, doe rustig aan he niet fijn zoveel pijn he! Verder moet ik dan weer 3 dagen 1tje vrij en dan weer werken..en dan eindelijk een weekendje vrij jeeeej !! Ninja ik las van je ongeluk zeg! wat schrikken van dat alles goed is, en het positieve ervan natuurlijk ff spieken naar die kleine! Nou wij hebben zojuist zelf gebakken croissantjes achter de kiezen !! Nu ff relax en straks eentje weer bedje in! Hoest verder met de dames hier??
EEEEN HELE FIJNE DAG toegewenst !! Ik hoop dat het zonnetje nog een beetje doorbreekt! was wel de voorspelling! maar hier ook bewolkt maar wel droog!!! Volgende week wordt het pas puffen, boven de 30!!!!
Nou hier geen nieuwe kinderkamer...wel een wiegje tzt laten maken..denk dat ik ook een leuk stofje hiervoor uit ga zoeken wel zo leuk Maar de vorderingen van het bed van Sem en Eva gaat ineens heel snel, we hebben gister richting de markt kleurtjes uitgezocht bij de verfwinkel...ben erg benieuwd hoe die gaan uitpakken...kan ik straks alleen maar op de foto zien..spannend spannend!! hier alvast 2 kiekjes!! En de tekening zoals die moet worden.. Bekijk bijlage 9900
duster, alvast ee fijne dag vandaag!!!! hier ook aan de schoonmaak maar man lief neemt het meeste voor zich heb zelfs mogen uitslapen. maar t lukte niet vanaf 4 uur al op wordt een lange dag