Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hee scorpion, ik doe zelf niet aan tempen en weet dus niet of het echt iets zou zeggen. Ik hoop van harte dat het een bloeding is door een gesprongen adertje en niet iets anders. 3 x een mk zou een hele dikke strop zijn :( Knuffels.

Verder weet ik niet of ik deze week veel kan meepraten, ik zou wel willen, maar ik vertrek over een uurtje naar de andere kant van het land voor een week cursussen ('summerschool') voor mijn werk. Ik zit dan in een hotel en heb niet zoveel privacy. Misschien maar goed ook, anders zou ik alleen maar gaan zitten malen!

Allemaal dus een fijne week gewenst, en ik probeer tussendoor wel eventjes bij te lezen als er niemand in de buurt is natuurlijk.

liefs

2. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Hallo medezwangeren,

Dmv van Icsi ben ik nu zwanger volgens de inmiddels vele testen. Durf nog niet onbevangen blij te zijn, mijn miskraam van een half jaar terug staat nog diep in mijn hart gekerft. De 24ste juni een eerste echo, als dan alles goed is durf ik blij te zijn. Ondertussen wel vreselijk moe, snel geiriteerd, hoofpijnen, pijn in de liezen en een onstilbare honger naar champignonsoep en haring:)

3. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Leerse dan evenstar! Maak er een leuke week van.

Welkom tonka. Spannend voor je.

4. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @mama25, ik hoop dat als je dit leest, je toch een beetje een fijne zondag met je ouders en dochtertje hebt gehad. Een beetje afstand nemen kan geen kwaad als je dingen moet overdenken. Ik wens je veel sterkte met alles. En blijf jezelf voorhouden; ik verdien het beste!
    Trouwens, je had het over een zonnige zondag?! Vanaf het moment dat ik vanmorgen wakker werd, regent het hier al gestaag (zuid-holland). Bah. 't Is nu even gestopt, maar geen zon hoor....

x Klusser

5. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoi Tonka,
    Gefeliciteerd en welkom! Als ik mijn uitgerekende datum goed heb, lopen wij precies gelijk, hihi. En ik heb een miskraam gehad in januari, ook ongeveer een half jaar geleden. Dus ik begrijp je wel hoor...

Kijk maar even naar de link in mijn onderschrift. Dan kom je op de site waar ook de lijst van de februari-mamma's staat. Als je er ook wilt, moet je hier even je gegevens vermelden die je erop wilt hebben. Of een bericht sturen naar een van de dames zie de lijst bijhoudt. Volgens mij doet Muurtje dat nu.

x Klusser

6. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    hoi hoi,

Onze lijst is nu al gevuld tot 20 februari, nog maar 8 dagen om in te vullen. Over 1 of 2 weken weten we dan hoeveel februari2010mamma's er zijn.

- Ik zag bij februari2008 70 mamma's (schrikkeljaar).
    - Bij februari2009 kan ik het aantal niet vinden.
    - Wij staan nu op iets meer dan 50.

Doei,
    Ik ga nu andere dingen doen.
    Klusser

7. minimouse

minimouse Niet meer actief

hee bedankt voor de felicitaties :) ik ga nu naar mn schoonzus! haha en daarna kan ik niet meer langs komen, want ik moet gelijk daarna (om 16.00 uur)werken... pfffff

we hadden lekker gegeten bij mn ouders. ze weten alleen nog niet dat ik zwanger ben en mn moeder had gerookte zalm en filet american voor op de toastjes vanochtend. nou ik lus zowiezo geen zalm en voor die andere zei ik dat ik wat ruimte voor het eten wilde bewaren! anders hoef ik dan bijna niks (A) hihi. en het toetje had ze ijs met advocaat er door heen. nou daar heb ik maar een paar hapjes van genomen.. :p en toen zat ik 'vol'
    nou tot vanavond laat!

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    mijn bloedverlies is gestopt :D

Ik heb alleen een heel trekkend gevoel nu. hebben jullie dat ook?

9. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Goedemiddag allemaal.
    Mama25: nogmaals veel sterkte!

@ ego: ik heb weer net als mijn vorige zwangerschap last van lage rug- en buikpijn. Het voelt net als menstruatiepijn.
    Ik baal hier zo ontzettend van, omdat het de vorige keer dus een bbz was. Is hier iemand die weet of deze pijn ook gewoon bij een (gezonde) zwangerschap kan horen? Ik maak me ernstige zorgen namelijk :(

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Ik had weer totaal andere klanchten bij mijn bbz die ik nu ook weer heb.

Ik denk dan ook dat een bbz wel gewoon voelt als een normale zwangerschap alleen op het laatst niet meer.
    Hoe alles gewoon goed in de gaten en bij angst gewoon lekker meteen ziekenhuis bellen!

11. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Dank je.. mag ik vragen welke klachten jij had en nu weer hebt? Wel spannend zeg voor je. Ik moet over 1.5 week voor een echo, maar ik ben zo bang...

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja meid! Dat hoort erbij! Je baarmoeder bereid zich voor en gaat uitzetten, dit voelen als menstruatie krampen!

13. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik hoorde laatst trouwens iets over een topic: bbz mama's als ik het goed heb? Wie heeft er een link voor me?

14. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Dank je wel voor je reactie. Ik heb nog nooit een gezonde zwangerschap meegemaakt dus vind het heel spannend. Ik hoop maar dat het onschuldig is.

15. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    die bbz moeder staat bij vlinder clubs. Ik heb er heel veel steun.

Ik had toen misselijk, pijn onder in mijn buik en in mijn zij. warmte en kou buien, pijnlijke boobs, ook bloed verlies.

dat heb ik nu allemaal weer.

16. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ok dank je.
    He bah dan is het voor jou ook wel een spannende tijd of niet? Krijg jij ook een vroege echo dan???

17. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik had woensdag al een echo. ze d8ten wel wat te zien, maar dat was te voeg. nu heb ik de 25e een echo en dat is dan bijna 6 weken. heel spannend vooral omdat ik de laatste 2 dagen een bloeding heb gehad.

18. FutureMama81

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Hmm ok nou veel sterkte de komende weken dan en ik hoop echt voor je dat het allemaal goed zit. 1 keer een bbz is al erg genoeg.

19. meisje30

meisje30 Lid

18 mei 2008
    15
    0
    0
    Dag dames,

soooo even weer heel wat bladzijdes bij moeten lezen :). Dat gaat goed zo. En wat is er veel gebeurd op dit forum in een dag....

@mama25: wat een verschrikkelijk verhaal! Ik ben blij dat je steun hebt aan je ouders. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en kracht.

@tonka: Gefeliciteerd en welkom! Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Ik heb zelf geen miskraam of ICSI behandeling gehad, maar ben wel 2,5 jaar bezig geweest en heb meerdere IUI behandelingen gehad. Kan me dus een beetje indenken hoe geweldig, maar ook eng dit nu is. Hopelijk verloopt vanaf nu alles voorbeeldig. Heb je wel verdiend.

@FutureMama81: ik herken je klachten. Weet natuurlijk ook nog niet of mijn zwangerschap goed verloopt (2 juli eerste echo), maar ik ga er maar vanuit dat het er bij hoort.

@Angelfire, Emmetje, Scorpion (hopelijk vergeet ik nu niemand): ik duim voor jullie!

@alle andere dames: alles goed?

@mezelf: heb wat minder last van buikkrampen. Ben vanochtend wel wat misselijk geweest :D

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Hallo allemaal,

Ik heb geen puf om alles terug te lezen. Ik ben zo ontzettend moe. Ik ga zo ook weer weg. Maar ik wilde even laten weten dat ik aan jullie denk!
    Knuf!

Deel Deze Pagina