dank je!! ik kan ook niet wachten om hem bij dr aan te doen dan post ik weer een foto hoor hihi !! hoest hier dames?? Mommy alweer een btje van de schrik bekomen? geen last meer van je buik?
Ik ben het helemaal vergeten te melden, maar idd een super jurk. Ben benieuwd hoe het jurkje haar staat!
Goedemorgen meiden, @jarigen: Gefeliciteerd @Nieuwelingen: Welkom!! @home: Vannacht om 1.15 wakker naar de wc en weer terug in bed, 2 sec later voelde ik mij zoooo misselijk. Gelukkig niet overgegeven maar ik kon de slaap niet vatten... Nu lekker op de bank met hoofdpijn, alweer,,,, De eerst3 mnd nergens last van gehad en nu...voel me k#t....Met de eertse 2 nergens last van gehad...misschien nu toch een meisje.....? Sorry dames ik moest t ff kwijt... gemma
En zo te lezen jij een fijne dag gehad..ikkuh bijna de 30ste..maar weet nooit wat ik moet vragen..zucht alleen een oppot tafeltje is iets wat ik deze keer wel wil..verder krijg ik meestal voor mijn pandora armband iets hehe Als het om mijzelf gaat ben ik altijd blij als het weer voorbij is, ik hoop op mooi weer dan gewoon relax BBQén met wat mensen al die poespas hoeft niet voor mij dat doe ik wel bij de kids en dat vieren we 1 week later hehe! Vind het wel handig je houdt altijd zooi over en dat schuift dan mooi door naar de week erop ipv in onze buikjes haha
Gemma owww wat balen zeg!! beterschap ik ben bang dat het hier ook weer zo lang gaat duren ..maar ik wacht met smart af tot die dag komt haha Hier dus ook geen eetlust nog ja..zag die vraag ergens..ik kan max. de helft op haha Goed voor de lijn maar ja met overgeven erbij wordt dit ietsjes teveel Hee dames deze week meer dan 30 graden he!!! pffff ik moet nu 3 dagen achter elkaar en dus ook die warme avond werken..dan is de keet echt een sauna aaahhhh Dan ga je echt kapot van de warmte..!en we kunnen niet ff relax buiten gaan zitten ofzo hihi
@ duster gefeliciteerd!! @ bwtje Leuk jurkje!! @ Gemma balen meid! @ hier ook hoofdpijn, ben ermee opgestaan pfff. Niet fijn!! Neem zo maar is een asprientje in!! Vanmiddag met me dochter naar cb. Ben benieuwd!! Kleine is lekker aan het spelen... Van de week 30 graden!! Pffff moet er ff niet aan denken hoor!! Fijne dag allemaal!!
gemma Benjak, Sterkte meis! Knuffel namens mij Bwtje Als het zo aan blijft houden ga ik toch maar eens bellen vrees ik. Heb met mezelf afgesproken als ik morgen weer wakker word met harde buiken dan bel ik, zonder twijfel! A.s. vrijdag heb ik mijn afspraak staan met de gynaecoloog dus ik hoop dat ik tot dan kan wachten. Verder gaat het goed hier volgende week mag de oudste weer naar school (waar hij ontzettend zin in heeft) Hij mist school wel, zijn vriendjes & vriendinnetjes de juffen hahahha En voor ons is het ook weer fijn de routine er weer in. Mama25 hoe gaat het met je klachten?
Oww mama dus je hebt nog last? ik zou als je vandaag echt nog harde buiken hebt toch even bellen..dat kan geen kwaad en misschien kunnen ze je gerust stellen of mag je even binnen spieken nooit erg toch? Beter dat dan dat ze zeggen ja had maar eerder gebeld toch? .. Nou ik hoop dat het rustiger wordt en anders echt aan de bel trekken hoor!! Hier 7 September de eerste echte schooldag voor Sem haha zooo spannend!! We zitten dan met 2 huisjes dus dan is het nog verder reizen ff..maar vanaf 19 september huizen we over..dus dan wordt het lekker fietsen!! Ben zo benieuwd!
Goedemorgen lieve meiden Ja ja ik ben er weer. Hoe is het hier met iedereen? Ik heb updates gehad van mijn buddie dus ik ben redelijk bij. Ik weet dat er helaas een aantal sterretjes bij zijn gekomen. Ik denkd at het wel door is gekomen maar ik leef erg met jullie mee en ookal helpt het niets, hierbij een hele dikke knuffel! En verder weet ik het niet dus als iemand nog een update heeft? Ik ga niet teruglezen Hier alles redelijk. Een super vakantie gehad waarin we de eerste week met mijn ouders heel erg veel hebben gedaan. Bootje gehuurd voor de dag, dagje Terschelling, veel uiteten en gewoon ontzettend genoten! De tweede week waren we lekker met zijn drietjes en de hond en hebben we heerlijk van het ontzettend mooie weer genoten. Verder was het sneekweek wat ook voor een vele mooie taferelen heeft gezocht! Ook veel spullen voor de baby gekocht. Zo hebben we nu een super kinderwagen, een campingbedje en hebben we afgelopen week de babykamer en spulletjes bij mijn vriendin opgehaald. Nu maar hopen dat het huisje opschiet zodat we snel daar op kunnen bouwen. Met mij persoonlijk gaat het wat minder. Ik ben veel duizelig en heb last van mijn rug en ik schat bekken. Woensdag moet ik weer naar de verloskundige dus zal ik het eens aankaarten. Ik ben bang dat mijn tussenwervelschijven weer aan het opspelen zijn want vaak heb ik dan even geen gevoel meer in mijn benen na het zitten of staan. Dus je hoort mij niet klagen want ik geniet met volle teugen van mijn zwangerschap maar dit is wel even minder. Verder de afspraak voor de 20 weken echo verzet. Ik heb hem nu in het ziekenhuis WKZ in utrecht wat ik zelf ook graag wilde. Meer kan ik mij even niet bedenken. Zo even bellen voor de uitslag van het bloedonderzoek dat ik vorige week heb laten doen (voor bekend worden van deze klachten)
Vanmorgen is het echte leven weer begonnen voor mij. Moest weer aan het werk na bijna 4 weken vrij te zijn geweest. Is toch wel even wennen weer. En het is hier schijnbaar helemaal niet druk dus dan gaan de dagen helemaal langzaaaaam. Wat wel een voordeel is, is dat ik dan weer wat vaker hier kan meekletsen.
Duster, gefeliciteerd met je verjaardag! BWtje wat spannend voor je zoontje...een nieuw huis, nieuwe school! Gelukkig komt de nieuwe baby pas een paar maanden daarna, kan hij rustig even wennen aan al dat nieuws! Ik heb mijn zoontje (maar die was pas 2) indertijd goed voorbereid met boekjes enz. Dat werkte toch wel goed geloof ik. Ik ga zo voor 't eerst naar mijn nieuwe baan. Ik heb iets 'ruims' aangetrokken want ze weten nog niet dat ik zwanger ben. Ach het was ook nog pril dus ik heb het niet verteld. De baan is ook maar voor 5 maanden, precies goed Ik ga het denk ik volgende week ofzo wel vertellen, als ze het niet eerder zien!! Fijne dag allemaal
@All; Bedankt voor de felicitaties @Buddy; Gezellig dat je er weer bent Fijn dat je zo genoten hebt van de vakantie. Balen dat het met jou iets minder gaat. Ben benieuwd wat de VK er van gaat zeggen. Wanneer heb je de 20 weken echo. Ik heb er nog steeds geen afspraak voor staan. Zal het volgende week tijdens mijn afspraak in 't ZH eens aankaarten @Jodelahiti; Succes met je nieuwe baan @Bloempje; Nooit leuk zo'n eerste werkdag na 4 heerlijke weken vakantie :x
Duster gefeliciteerd met je verjaardag! Meiden met een afspraak succes! Loontje4, 1e echo Prulleke, combinatie test Luca79, Afpraak VK
heee welkom terug!! handig dat je weer op de hoogte bent Fijn dat je een goede vakantie gehad hebt, en al flink wat spulletjes ingeslagen zie ik hehe Nou hopelijk valt het mee met je bekken en rug!! niet leuk! Doe rustig aan he
Ik heb geen zoontje hoor 2 dametjes daar is het jurkje ook voor die ik net hiervoor gepost had 8 september is ze jarig namelijk! Maar zeker spannend, maar ze is de peuterspeelzaal gewend en al 1 dagje komen wennen..en ze doet eigenlijk net alsof ze er al jaren zit haha die is gelukkig heel makkelijk! Maar boekjes lezen is ze ook verslaafd aan..voor haar mag de vakantie wel voorbij zijn dat ze naar school toe kan Maar het zijn een hoop veranderingen ja nieuw huis nieuwe school gelukkig zit haar vriendinnetje ook daar! en een babt on the way!! Ennuh succes vandaag bij je nieuwe baan he! en idd je hoeft het ook niet te vertellen en helemaal geweldig 5 maanden maar hoe doe je het dan daarna??
Duster: ik mag niet klagen hoor, lijkt nu weer even een paar dagen goed te gaan. wil zeker even mijn bloeddruk laten meten. voor de 20 weken echo zal ik even je verloskunidge bellen want dat kan niet zo maar, moet ingepland worden. Iedereen met een afspraak veel plezier! Bwtje: ja babykamer van mijn vriendin gekregen, die verhuist over 2 weken vandaar. en wagen was super super goedkoop vandaar. moet er wel nog een aparte wandelwagen bij hebben denk ik en kijken of er adapters voor de maxi cosi opkunnen. maar ja eigenlijk zijn we tot de 20 weken echo klaar. ik ga eens wat doen want komt niets uit mijn handen. heb ook totaal geen zin maar goed nu is het niet zo warm nog.