hier nog niet eens een 2e VK afspraak gehad haha kan wel merken dat het vakantie is zit 6 weken tussen!! en krijg dan ook de vakantie invaller hehe vind het niet erg hoor! tis toch een geregel om er op bezoek te gaan daar.. maar ik weet dus mijn 20 weken echo nog niet..heb as donderdag dus afspraak.. zal het dan wel horen..hopelijk kan ik dan fatsoenlijker inplannen dan met de 12 weken echo..toen was er zo weinig mogelijk met de tijd :S
handig hoor ja hier 2 kindloze broers dus ja en nichtje heeft nu een kleine dus krijgt af en toe wat van mij maar ik moet het nu weer terug haha!
ja misschien als het heel slecht te zien is ofzo? maar als je goed drinkt en zover bent moet dit eigenlijk wel goedkomen!
Zo, ben even aan het bijlezen... even de belangrijkste dingen van een hele week. Iedereen die het nodig heeft: dikke knuf! Muurtje, helemaal voor jou! Succes met wachten tot 25 augustus. Wat duurt dat allemaal lang. Dikke knuf! Ninja, gelukkig alles goed afgelopen na je ongeluk. Ook knuf voor jou! Vicious, sterkte met je klachten.. Bsb, jij ook! Liedel, fijne vakantie! Nieuwelingen (Angela27, naatje070, kimmutjuh, jessy1981, tamara1978, moon29, krientje) welkom en gefeliciteerd! Mooie echo's gezien, super! Duster, gefeliciteerd met Matthijs en met je eigen verjaardag! Bwtje, bed wordt supermooi zeg! En wat een leuk jurkje is het geworden! Ik zag mooie babykamers voorbij komen. Hebben hier gisteren de knoop doorgehakt welke kleuren het worden en welke kamer. Jasmijn blijft gewoon op haar eigen kamer en de andere slaapkamer (nu logeerkamer) wordt voor de baby. Symptomen: nog steeds verkouden, pijnlijke (.) (.), groeiende buik en verstopping. En meer last van astma als normaal, komt niet echt van de zs maar omdat ik niet alle medicijnen nu mag gebruiken. En hier vannacht eindelijk weer eens doorgeslapen en 's nachts niet hoeven plassen! Joehoe! Leeftijd: ben zelf 36 en manlief is 38. Bij de eerste was ik bij de bevalling 35. Zijn met 32 met de pil gestopt maar was er eerder nog niet aan toe. Ga straks ff kijken bij de Prenatal naar zs-kleding en kamertje, en later nog boodschappen doen. Heb zelf nog een weekje vakantie, boniman is vandaag weer begonnen.
owww wat een droppie en ik vind die kinderwagen ook zo leuk..maar hier genoeg loopdingen haha anders is het hier straks een opslagplaats is het al een beetje haha overburen hebben hem ook maar dan rood met witte stippen en nog een btje opgepimpt..
Ik heb in de vakantie ook super veel zs-kleding gekocht. Heb nu 2 spijkerbroeken en zwarte nette broek wat jurkjes met leggings. Truitjes rekken nog wel even mee. M'n broeken gingen echt niet meer dicht, ben al 8 cm in omvang aangekomen en 4 kg in gewicht.
o ben benieuwd wat ik ben aangekomen eigenlijk hihihi zal eens een nieuwe buikfoto maken vanavond kunnen jullie oordelen.
zo dat gaat idd hard ja..hier dus nog alleen maar afgevallen 7 kilo ofzo...maar mijn buikje groeit wel hoor foto's als bewijs hehe Nou weer een mail! Ze heeft de stoffen tasjes van dezelfde stof als de jurk ook al af, gaat zo snel allemaal!!! ik weet alleen niet of ik die wel weg wil geven hoor hahaha Bekijk bijlage 10202
Bekijk bijlage 10205 Dit is het jurkje wordt gemaakt door een vrouw Ik heb de stofjes en het ontwerp uitgezocht en zij knutselt dit in elkaar ..is voor haar 4e verjaardag straks..en dus bijbehorende uitdeelzakjes en een lange slinger en iemand anders maakt weer de pipi langkous taart hehe! allemaal uitbesteed dus nu nog de slinger en dan komt het deze kant op!!