Ziet er echt leuk uit bwtje. En 7 kilo afgevallen... da's veel. Kon je het wel een beetje hebben? Edit, zie net dat je al super slank was van jezelf, maar je buikje groeit goed. Gelukkig maar.
ja overbodig was het niet hoor hihi maar mijn energie level is wel onder niveau ja en vrolijk wordt je er niet van.. Maar na de vorige 2 zwangerschappen mocht nog best wel wat kilootjes er vanaf en ik kom toch wel weer genoeg aan...
super slank hahaha nee LOL dat was ik niet van mezelf en ben ik nog steeds niet wel lief dat je dit zegt..! Bij mij is de zwangerschap altijd aan 2 kanten! mijn probleem gebied is niet mijn buik, maar heupen en vooral billen!!
goeiemorgen! @buddy: Gefeliciteerd met je verjaardag! @prulleke: Veel plezier met de echo! denk dat het gewoon uitwendig is..
hadden jullie mijn laatste echo van voor de vakantie eigenlijk al gezien? zal hem eens opzoeken. ook zo duidleijk inderdaad. woensdag mag ik weer dus misschien even wachten en de nieuwste plaatsen.
@ Bwtje echt leuk jurkje!! en die zakjes zijn ook erg leuk!! @ schatje wat een schatje zeg!! Lief hoor!! @ hier heb last van me rug en zo nu en dan ook van me bil niet zo fijn!! Advies is rust. Kleine meid is lekker aan het spelen in de box. Moeten zometeen naar CB ben benieuwd. Ze is net ff in bad geweest, en een lol dat ze had!! Ff spammen
mama: ik dacht inderdaad eerst ook dat het mijn bil was, net daar onder. ik vrees dus toch mijn bekken in combinatie met mijn rug...nu zit ik ook niet lekekr. bah bah. en wat een moppie!
@ bsb ja heb ook last met lopen, zitten en opstaan. Zelf autorijden doet pijn Mijn vk zei zoveel mogelijk rust houden, en 2 weken aankijken met rust. Anders naar een bekkenfysio. Dus tja... Had me vorige zwangerschap ook last van me onderrug, maar alleen me rug, maar nu ook me bekken.
Hier weer bij de vlos geweest. Alles was super en het hartje van de kleine spruit had ze heel snel gevonden. Wauwie wat een mooi geluid. We hadden het nog niet eerder gehoord, maar wisten wel hoe het moest horen. Het was een mooie heldere en sterke hartslag. Nu kunnen we morgen dus met een gerust gevoel op vakantie gaan. Ik ga nog wat dingetjes inpakken voor de vakantie. Liefs
@ BSB ik doe ook erg rustig aan! Maar ja soms best moeilijk met kleintje. Gelukkig slaapt ze nog 2 keer en kan ze erg goed zelf spelen dus zit ik geregeld. En als ze slaapt ga ik ook bed liggen, dvdtje kijken of wat lezen, en soms ook ff dutje doen!
Ooh, ja, je hebt een dochter inderdaad, die 4 wordt en dat jurkje met die tasjes.... ja! Ik weet het weer! Het zijn ook een hoop dames hier met een hoop verhalen en kindjes en bezigheden..... Als deze zwangerschapsdementie zich nog verder uitbreidt kan ik mijn opleiding voorlopig wel vergeten, letterlijk en figuurlijk Maar euh, over 5 maanden, ja dan heb ik wat minder werk maar dan ben ik ook toe aan verlof. Als je als oproepkracht werkt, wordt het gemiddeld aantal gewerkte uren berekend en krijg je een zwangerschapsverlof- uitkering van het UWV! En daarna zien we wel weer verder
Ach wat een snoezig jurkje en die uitdeeltasjes erbij Schattig hoor, jou meissie waant zzich die dag een heuse prinses Blondsteenbokje terug van vakantie lees ik, fijn dat je er weer bent! Nog 2 daagjes en dan alweer 15 weken! Gaat best hard vind ik maar mijn buik ook. Vanmiddag weer de manuele therapie voor mijn hoofdpijn, afgelopen zaterdag voor het eerst een hoofdpijn vrije dag gehad, wauw wat een verschil! Maar dat betekend ook dat de hoofdpijnen af gaan nemen met het fsh hormoon in de 16de week, heerlijk! Hoop ook zo snel weer te kunnen werken, heb erg leuk werk en doe het graag maar daarnaast wil ik ook een keer kunnen pronken met mijn zwangere buik..
ja ik heb dus net vakantie gehad dus rustiger heb ik het niet kunnen hebben. Wat betreft zwangerschapverlogf. ik heb volgende week mijn contract bespreking maar kan er niet over in zitten dom he. ik ben nu andere doelen en werk vind ik daarna echt wel weer. voor de tussentijd hoop ik iets te kunnen overbruggen...
Goedemiddag allemaal, Zo weer bijgelezen: @ Bwtje: Gaaf hoor dat jurkje, en dan die tasjes erbij.....Superschattig @ Foto's kindjes: Superlief......Wat een leuke foto's!!! @ Kwaaltjes: Vervelend zeg.....Zeker als je zo'n last van je rug / bekken hebt.....Van mij mag die misselijkheid inmiddels ook wel opzouten.....Net als die hoofdpijn.....Ben een jaar hoofdpijnvrij geweest, maar sinds ik zwanger ben.......It's back!!! @ Gewicht: Ik ben tot nu toe 2 kilo afgevallen......Maar in omvang.....Pfff, nie grappig meer.....Heb nog maar keus uit 3 broeken (1 zw.broek, 2 enorme baggybroeken, linnen).....Shirtjes beginnen ook al aardig strak te zitten, maar vind dat wel mooi....... @ Cadeautjes: Gisteren van mijn mams 2 buikbanden gekregen (buikbanden.com).....de boy or girl, en streepjescode (voor diegene die ze willen opzoeken!).....Echt superleuk, ben helemaal blij! @ Werk: Ik ben gisteren een hele dag bezig geweest in mijn klasje. Kasten verschoven, tafeltjes scoren, klas indelen, troep opruimen, namen op schriften zetten enz enz...... @ Slapen: Slapen jullie ook zo beroerd? Op mijn buik gaat niet meer (en dat ligt zo lekker!!!), op mijn zij krijg ik op een gegeven moment last van heup, rug ligt beroerd.....Oftewel, draaien, draaien, draaien......Duurt lang voor ik inslaap en ben vroeg weer wakker. Dat beloofd nog wat als ik volgende week weer moet gaan werken! @ Eten: Ik krijg er een punthoofd van.....Sta ik uitgebreid te koken, het is allemaal superlekker....maar na 5 happen zit ik mega-vol......Het eten wil totaal niet......(geen wonder dat ik afval)....Vind het erg vervelend............ @ Alle zieken: Hoe is het er nou mee? @ Jarigen: Leuke dag gehad?