Zo net de 1e echo gehad. Het zag er allemaal goed uit!!! Ben zo blij ermee. Ook de uitgerekende datum komt overeen. Leuk, leuk, leuk. Mijn mannetje geniet er ook zo van. En nergens last van. Ik ben ook goed aan het groeien maar dat komt ook doordat we de laatste weken van feestjes aan elkaar hangen dus....vanaf vandaag ga ik toch maar een beetje opletten en lekker gezond eten. Moet toch ook aan de kleine denken. We hebben het het weekend tegen alle vrienden gezegd. Deze waren echt kei enthousiast. Ook al leuk. Het houdt maar niet op. Zo ik ga nu even marktplaats afzoeken voor een leuke babykamer. Ben zo aan het genieten....
Fijn dat je een goede echo hebt gehad.....Is toch vreselijk spannend.....Je had hiervoor dus je beeb nog helemaal niet gezien? Wel hartje al gehoord, of was dit echt de allereerste keer? Ook fijn dat je je zo goed voelt...... Succes met babykamer spotten.....er is zoveel leuks!
Ik ben blij voor je, Loontje!!!!!!!!!! Ik geniet er ook zo van .... ook zo leuk dat mijn man ook zwangerschapsboeken leest nu en me zelfs voorleest "Oh, kijk, hier staat dat je ook uit moet kijken met bepaalde luizenshampoo! En de baby is de afgelopen 2 weken 2 x zo groot geworden!" Gaaf hoor, dat je echo zo goed was! Geniet er maar lekker van!
Leuk he als vriend/manlief zo enthousiast is.... Die van mij is ook niet te stoppen. Speurt heel internet af, in de baby-dump stond ie bij alles: ohhhh kijk, dit is ook leuk....Vind je dit ook leuk lieffie?........Als ik me niet goed voel komt ie ff knuffelen....Zo lief, het was altijd al een droppie, maar nu helemaal! Het wordt vast een hele lieve papa!
Nou omdat jij het zo graag wil dan Bekijk bijlage 10252 hahaha nou ja tis mijn avater dus je kan zo vaak kijken als je wilt hoor
Ja in je bil komen een hoop spieren samen..en vaak geeft dit aan dat er iets niet goed in je rug zit..maar bekken worden nu ook weker.. Je kan eventueel bekkenbodem spier oefeningen doen om het sterk te houden! Maar wel rustig dus niet helemaal het uiterste doen hehe En zo heb je wel meer oefeningen hiervoor.. misschien helpt het!
Mijn beebje Mooie echo,s zie ik hier voorbij komen. Gefeliciteerd aan de jarige!!! Ik moet nog steeds veel overgeven echt niet fijn. Ben ook al 8 kilo afgevallen. Gelukkig kan ik het wel hebben maar toch. Ik draag nog steeds geen zwangerschaps kleren. Alles past me nog gewoon.
Hallo allemaal! Mag ik ook op de lijst ik ben uitgerekend op 3 februari 2010 en het is ons 1e kindje en kom uit Schoonhoven. Dank jullie wel! Nog even een vraagje kun je hier ergens op de site ook buikfoto's zien? Grtjes Desi
Welkom......En natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap.... De feb.mama's hebben een aparte site, waarop alles te vinden is..... Februari 2010 mama's Als je een van de meiden pb't met je gegevens, wordt je op de lijst gezet....Hier kan je ook foto's van je echo of buik naar toe sturen.....
echo was goed!!!!! alles zag er goed uit!!!nekplooi zag er goed uit. hartje was goed. hersens waren goed ze had og tussen de beentjes gekeken maar de navelstreng zat er tussen hahahhahaha hele mooie beelden gezien, van beentjes,teentjes en handjes!! zal straks een foto inscannen. helemaal blij!
desiree welkom! we wonen dichtbij, ik in Culemborg. welke oefeningen zal ik kunnen doen dan eventueel?
Zo er is weer lekker gekletst, moet een paar pagina's bijlezen. Hier net bij de Prenatal geweest (broek voor mezelf uit de uitverkoop, vulling voor de luieremmer en muggennetje voor bij het campingbedje). Daarna nog wat boodschappen gedaan en de hond uitgelaten. Lekker wat gegeten en nu ligt Jasmijn lekker te slapen. Mensen met klachten: dikke knuf! BWtje, wat zien die tasjes er leuk uit! Super idee. Jodelahiti, wat voor opleiding doe je? Tonka, fijn dat je zaterdag geen hoofdpijn had, hoop dat dat doorzet! Slapen: gaat wel goed, op linkerzij kan ik goed liggen. En anders haal ik mijn voedingskussen weer tevoorschijn en leg dat weer tussen de knieƫn, hielp vorige keer ook goed. Oh ja en het menu voor vandaag: lasagne! Had er wel zin in en manlief eet morgen alleen, dus dan maak ik een extra portie voor hem. Loontje4, Prulleke gefeliciteerd met jullie mooie echo's! DesireeB, welkom en gefeliciteerd!
haha dus het was al een fors jongetje dan hihi komt vanzelf wel is nu toch ook wel erg vroeg niet? tenminste ik kan je banner nu niet zien..
boni: de nieuwe collectie van de prenatal vind ik ook zo leuk. zag van de week toevallig een leuke jurk in den bosch. nog niet online te bestellen dus volgende week maar eens even langs gaan in utrecht denk ik.