ja in je bericht dus niet het snel reageren maar echt plaats bericht staat een paperclip daar kun je ze uploaden succes
Zo ook weer gehad. Naar CB geweest. Jaylinn weegt nu 9820 gram en is 72,5 cm lang! Dus doet het heel goed!!! Kreeg alleen weer een preek hoe zwaar het wel niet was en ging worden met de 2de erbij. En dat als het niet lukt ik het moet zeggen en dan een gezinsvoogd krijg. Nou dag zit ik helemaal niet op te wachten!! Wat een k*tz*** zeg!! Verder heb ik ook nog last van me bekken, net weer met autorijden. Erg pijnlijk, trekt ook door naar me benen! Kleine net weer gevoeld ! Heerlijk dat gekriebel in je buik. Kan niet wachten tot ik weer echo heb! Helaas pas 30 sept.
Wat hebben jullie weer veel getypt! Sorry, heb het allemaal niet gelezen.. Ik ben alweer een stukje opgeschoten met de muurschildering en wilde jullie een stukje laten zien Ik hoef alleen de lijntjes nog maar te doen, maar dat is lastig op een granol-muur! Komt ie:
mama: dus gekriebel is je kleintje? dan voel ik het ook! cool he hihihi Vici: leuk! maar ben wel een beetje jaloers hoor wil ook zo graag beginnen maar moet nog zo lang wachten huil huil huil
Oh niet jaloers zijn! Ik ben alleen vast bezig omdat we toch verhuizen, dus dan kunnen we net zo goed alle kamers in één keer klaar maken!
owww wat een lieffie! hihi knap hoor maar idd daarop verven en al helemaal zwarte lijnen is niet easy nee!! maar bijna klaar gelukkig komen wij in een huis waar al een prinses op de muur staat en een nijntje..
hee allemaal, heb weinig puf de afgelopen dagen gehad, dus niet online geweest eigenlijk.. gaat nu wel beter maar voel me zo lamlendig! bah. morgen gaan we baby inkopen doen! heb ik zin in! verder niet zo veel bijzonders. moet zo werken dus ga er ook weer vandoor. tot later!
Wat een creatievelingen hier allemaal...... Erg leuk hoor!!! Ik ga me er maar niet aan wagen, wordt niks!
wat een moppies! en ja dat wil ik dus ook maar moetw achten tot december dan nog hopen dat het december wordt....
ik ben het ook van plan maarweet nog niet precies hoe en wat. ik denk onderkant schootjes (van die houten panelen zeg maar) met een rand er daar boven aan een muur een muurschildering.
Waauw wat leuk zeg die schilderingen! Ik heb nog geen idee wat ik met de logeerkamer ga doen om er een babykamertje van te maken. Waarschijnlijk wordt dat weer zo'n laatste moment ding. Al heeft mijn man al wel het idee om alvast een kastje aan te schaffen waar de reeds gekregen babykleertjes dan in kunnen... En hem kennende gaat ie dan aan de slag (er moet alvast een bedje komen, dan kunnen we de indeling bepalen; oh dan moeten eerst de muren maar eens geverfd worden; oh zullen we dan ook alvast een commode neerzetten?)