Heyy dames, daar ben ik weer! Ik zie dat blondsteenbokje terug is! Yippieee hoe was je vakantie? Nog 2 dagen en wij mogen dan ook naar de VK en vrijdag mijn echo Voor de rest voel ik me goed, niet meer misselijk! alleen zaterdagnacht had ik veel krampjes het hield een uur aan en daarna was het gelukkig over en kon ik lekker slapen... manlief wilde naar het ZK, maar daarna deed het neit meer pijn gelukkig! hebben jullie dat ook wel eens gehad?
@ Melek: Ik herken het wel........Volgens vk kan het geen kwaad. Heeft te maken met uitzetten van de baarmoeder.....
Ik denk ook dat het bandenpijn is! Je baarmoeder kan opeens zo snel groeien dat je er last van krijgt, krampen dus. De banden rekken uit en daar kun je nog vaker last van krijgen volgens mij. Maar het kan geen kwaad Ontspannen! Dat kan verlichten...
Ja iedereen heeft dit...je hebt hier ook een VK zitten waar je je vragen online aan kan stellen..misschien stelt je dit eerder gerust..maar ik heb er een hard hoofd in hihi want het is je al eerder gezegd he Wanneer kun je gaan genieten meid?
Nou hier vanavond verse groentensoep met broodje knakworst lekker simpel en easy voor de kids Ik was vanmiddag ff bij de buuf lunchen, die kreeg gisteravond te horen dat haar oudste zoon niet mee op vakantie wilde..en ze gaan vanavond! dus ff gebuurt hij zit nu dus ook thuis... En zojuist nog even een oppasje gehad lekker met Sem gespeelt.. Nu ff rust en dan eten en werken fijne avond dames!
He, welkom! Leuke datum om uitgerekend te zijn, ik ben ook 3 febr. uitgerekend Hoe voel jij je? Groetjes, mammamia OOoh, sorry deze moet naar desiree hihi... X
He, welkom! Leuke datum om uitgerekend te zijn, ik ben ook 3 febr. uitgerekend Hoe voel jij je? Groetjes, mammamia Schoonhoven? Dan ga je zeker ook bij kraamzorg de Waarden???
Babykamer en box zijn besteld en woensdagavond gaan we onze kinderwagen ophalen (via marktplaats) joepie, ben helemaal blij! @jarigen: van harte gefeliciteerd! @nieuwe mensen: welkom! @meiden terug van vakantie: welkom terug! @melek: ga nou eens ontspannen meid ohohoh! @eten voor vanavond: preischotel met kerrie! mmmmm Zal ff foto plaatsen van onze babykamer en kinderwagen (bugaboo)
Goede avond! @ Hoe is het hier? @ Ik ben vandaag babysitter geweest voor een 2 ling van 4 maanden oud! Was leuk... en vermoeiend. hihi. Ben trots op dat ze mij op haar schatjes liet passen. Ben nu weer thuis. ga zo met manlief filmpie kijken. p.s. banden pijn... NIET LEUK! sterkte er mee! Tot later evt. en anders tot de volgende keer! Ben vakantie vieren! hihi