hier komen een paar foto's van de kinderkamer die ik voor de jongens waar ik vandaag op heb gepast heb beschilderd...
het thema is trouwens Jungle book. en binnen kort een kamer schilderen bij een andere vriendin. Een schapen kamer...
Ze heeft ook nog in de kamer 2 van die grote bladeren tegen de muur gehangen die bij de Ikea te koop zijn. En daar had ze ook nog een leuke lamp met visjes vandaan. Of was datr leen bakker? Waar dan een paar aapjes in hangen. Erg mooi is de kamer geworden.
wou muurtje jij kan ook mooi schilderen. vicious ik vind jouw schaapje ook echt geweldig. ik wil misschien ook een afbeelding schilderen in de kinderkamer ik vind die baby versie van winny the pooh en vriendjes zo leuk. donderdag gaan wij ook naar de baby dump een kamer uit kiezen, heb er al echt zin in.
Ik wil m ook weer terug maar als ik mijn datum invoer ben ik ineens maar 13 weken en 2 dagen zwanger i.p.v. 13 weken en 6 dagen
Haaiii Er is natuurlijk veel gekletst in de week dat ik weg was, dus ik zeg even HALLOOOOO allemaal Hier alles goed, helaas nogsteeds regelmatig misselijk maar lang niet meer zo erg. Hier ook bandenpijntjes, en een echt zichtbaar zwanger buikje al. Leuk
Ff een vraagje, wat zouden jullie doen? Wij hebben afgelopen weekend via marktplaats een afspraak gemaakt voor a.s. woensdagavond met mensen om hun bugaboo te kopen. We hebben een plaats afgesproken (omdat hun te ver weg wonen en toch een familie bezoek gingen doen op de route) en over het bedrag zijn we het ook eens geworden... Nu heeft mijn man net via marktplaats nog een andere bugaboo gezien, die hij (ik ook wel) eigelijk nog veel mooier vindt en nog net iets nieuwer is dan die andere... kunnen wij het nu maken om die andere mensen af te bellen als we het met deze mensen eens worden over de prijs? Ik zelf voel me zo schuldig, maar we zijn toch eigelijk ook niks verplicht? HELP!
Mammamia, voor hoeveel heb je deze bugaboo als ik vragen mag? Dames, ik beloof jullie dat ik na mijn afspraak van donderdag ECHT GA ONTSPANNEN!!
@ mammamia Ik zou gewoon die afspraak afzeggen, als die andere wagen het geworden is. Je bent niks verplicht. Maar is wel netjes om ff af te zeggen. Succes met je beslissing! @ Melek dat is je geraden ook hoor!! @ hier ben echt op en last van me rug en bekken. Erg vermoeiend allemaal!! Slaap lekker allemaal!!
Die bugaboo die op het plaatje staat? die was 500 euro. Maar we hebben em dus afgezegt en het wordt een iets andere en nieuwere voor 550 euro! Die op de foto staat is nog de oude versie, dus eigelijk is het super dat we die nieuwere versie voor maar 50 euro duurder kunnen krijgen... hoezo? ben je geinterresseerd? hihi... EN ZEKER GAAN ONTSPANNEN JIJ, TIS NIET GEZOND ZOVEEL ONZEKERHEDEN/STRESS!
Hoi meiden, ik kom ff zwaaien! Gisteren zijn we naar Sea Life geweest, wat een afknapper zeg voor dat geld. Maar ja als je eenmaal in Burgers Zoo bent geweest kan niks het meer overtreffen Vandaag is Lisette weer naar school geweest, en morgen ga ik weer aan het werk, dus zal er een stuk minder zijn! Maar kom zo nu en dan natuurlijk wel ff mee kletsen! Hoe is het hier?
Over die bugaboo, ik zou gewoon even bellen! Zeg dat je een andere hebt gezien die meer voldoet aan jullie wensen. Zij verkopen die van hun heus wel aan een ander. Hier alles rustig, ben alleen vandaag en vannacht alleen thuis saai hoor! Man en kids zijn bij oma (woont wat verder weg) en ik moest naar werk vandaag. Ik heb tóch maar gekookt voor mezelf en verder niets niets niets nuttigs uitgevoerd