Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Jij ook leren Melek,

Ik moet ook! Ik heb eind oktober examens, en met dat mega vergeetachtige brein van mij heb ik besloten 1 examen te doen ipv 2 examens.
    Truste! Ik heb al liggen pitten op de bank ... hiiiiiii

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Ik ben nog helemaal niet moe!

Nou dat weer, morgen zeker weer helemaal op..

Waar is mijn ritme en regelmaat; iemand het ergens zien rondslingeren???

3. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

JAAAAAAAAAAA ik zie het, ik sta nu op 14 weken ipv 14 weken en 4 dagen??

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Wat een beroerde nacht heb ik achter de rug zeg :x En we moeten vandaag hard aan het werk. De zolderkamer en onze rommelkamer moeten aan kant ivm de verbouwing de 2de week van september. Matthijs gaat een dag naar mijn moeder, zodat wij lekker door kunnen werken. Als het vandaag opschiet gaan we morgen of overmorgen een dagje naar mijn zus in Zeeland, dus we moeten wel ;)

Iedereen een fijne (werk)dag 8)

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier moe en erg veel last :( Het word dus maar een rust dag! Kleine meid slaapt nog... Verder tja was best warm vannacht.

Fijne dag allemaal!!

6. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    M'n banner loopt weer achter, maar ik ben vandaag toch echt 14 weken :)

7. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    14 weken wave voor jou!!!!!!

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ duster 14 weken wave voor jou!!!

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Jeee wave voor duster!! Mijn banner verspringt ook pas na 9 uur. Is omdat ie amerikaans is, de eigenwijs.

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Was ik weer even. Had gisteravond geen puf meer om achter de laptop te zitten, dus heb een beetje tv gekeken (niet dat er nou zoveel op was maar goed).

Jodelahiti, dat is een hele opleiding die je doet idd. Succes!

bwtje, ben benieuwd naar de foto als de jurk aan is, slingers opgehangen en tasjes uitgedeeld ;) Het ziet er nu al érg leuk uit.

Salapio, welkom terug!

Mama25, vervelend van die preek bij het CB.

Vicious, wat een ontzettend leuke muurschildering zeg!

Gemma, leuke jongens heb je! En ook al zo'n leuke muurschildering.

Melek, hier ook wel eens krampjes, het groeit ook allemaal van binnen dus niet gek dat je dat af en toe voelt.

Mammamia, mooie kinderkamer! En de bugaboo, ideale wagen vind ik het nog steeds. Het nieuwere model (je hebt het dan over 2008? want die hebben wij dus) is wel net iets fijner met verstellen van de duwstang en volgens mij zitten er ook geen luchtbanden meer onder, dus die kunnen niet meer lek gaan.

Jeetje Muurtje, ook al zo crea bea. Erg mooie muurschildering.

Wij gaan morgen even kijken voor kamertjes, hier in Neede zit een nieuwe babywinkel en misschien bij Babypark.

11. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Nou Duster, zet 'm op vandaag! You can do it! Rommelkamertjes here I come...

Ik kon vannacht ook niet best slapen, lag lang wakker. Boekjes liggen lezen op zwangerschap enz.

Vandaag ga ik mijn kleren en lingerie die ik al niet meer pas en voorlopig ook niet meer ga passen in een zak doen en even uit zicht zetten ;)
    Ik heb al een lading zwangerschapskleding gekocht via internet dus dat kan ik er dan voor in de plaats leggen!

Fijne dag allemaal!
    x

12. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen meiden,

Even snel bijgelzen.

wat een leuke kamers allemaal! helemaal mijn stijl en idee inderdaad. bij ons wordt het ook Disney maar ik weet nog niet helemaal welke figuren. ligt er ook erg aan wat het wordt namelijk. Hoe hebben jullie dit gedaan met de verf? verschillende kleine potjes gekocht of hoe moet ik dat zien?

ik ben toch een partij moe! had me ook verslapen, gewoon 3 kwartier lang de wekker niet gehoord! bah!

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeie morgen

zie een paar mooie kamers voorbij komen!!! en zeker hele mooie muurschilderingen!!!! mooi hoor dames!!!

omdat we vakantie hebben ben ik wat weinig online. zijn vriijdag naar een huis wezen kijken en hebben gister een bod uitgebracht. meteen een bod terug gehad dus de onderhandelingen zijn begonnen!!! toen net voor 5e een nieuw bod uitgebracht en kreeg een sms om 21 uur van die makelaar dat ie vanmorgen weer zou bellen. dus het gaat als een razende op en neer..... ben heel benieuwd!!!! dus spanning hier alom!!!

zal straks even de foto s inscannen! vergeten gister

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    het is idd wel lullig voor die mensen vooral als ze moeite willen doen..Ik zou in dit geval gewoon eerlijk zijn en mailen.. ;) dat is het risico met MP nu eenmaal!
    Maar jij gaat ook niet een buggy kopen waar je achteraf spijt van hebt dat je die andere niet gekocht hebt toch?
    In een winkel koop je ook wel eens bijna iets..en kan het dan bij een ander zaakje toch een leukere goedkopere vinden pak je die toch ook? hier heb je ook geen verplichting!

Gewoon lekker doen en excuses voor die mensen ;)

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    kan zijn dat ie later vandaag verspringt! ;)
    Ligt eraan hoe de tijd op die site ingesteld staat en jou computer ;)

Maaaruh feli een 14 weken WAVEE!!!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier komt vandaag een lading Wehkamp binnen hihi :D lekker makkelijk want shoppen misselijk 2 kids zit er ff niet in ;)
    En tis eigenlijk ook vooral voor mijn mannetje..hihi
    btje nog voor Sem en btje voor mij toch ff bij de zwangerschaps dingetjes gespiekt..ook leuke dingen gezien maar wat een prijzen dat vind ik dan toch echt te duur hoor!
    En ik krijg van de overbuuf de kleding weer scheelt weer en ik heb natuurlijk hier ook nog liggen..

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ohhhh spannend!!! ennuh wat is de vraagprijs hoe lang staat het te koop? al 5e bod jeetje toch wel veel..in deze tijd mag je best standvastig zijn ;) mensen zijn blij als het verkocht is!!
    Hopelijk is het voor jullie linkje funda misschien (kijkt graag binnen hihi)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Jeetje wat een hoop crea bea's hier!!
    Ik zag een hoop mooie kamertjes met muurschilderingen voorbij komen zeg!!
    Toevallig niemand die hier in de buurt woont? :D hihi

Bij Sem en Eva is de muur echt roze met assepoester erop..
    maar ja dat past straks niet bij het boomhut bed thema...
    ow ja hij is vrijwel klaar!!!! alleen nog schapjes en een appeldeurknopje hier weer een fotootje!!
    Bekijk bijlage 10405
    We wilde dus de schildering wel behouden door te zorgen dat er panelen voor komen met daarop eventueel of een andere muurschildering of een behang met bos als achtergrond..maar die van Eijffinger is nogal prijzig ;) maar wel mooi..maar dat moeten we tzt nog bekijken..

Bij de baby straks een simpel Nijntje nog niet ingekleurd ofzo...weet niet wat ik met die kamer wil nog..maar het is ook allemaal spachtelputz echt handig verven is dat ook niet..

Maar ik heb dus ook nog crea bea tijd straks in het nieuwe huis hihi

19. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ga ook voor eerlijkheid, maar denk dat je het nu goed opgelost hebt zo te horen.

bwtje: wat is die mooi geworden!

ik wil weten wat het wordt! dan kunnen we ook weer gaan wehkampen :D

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 10406
    Ik doe even een super wave voor mezelf!!!!

Ik heb gister namelijk mijn eerste dag zonder overgeven gehad :D JEEEJ
    Ik voelde me gister best goed, ik had zowaar energie voor het eerst! Heb weer eens fatsoenlijk kunnen werken..
    Ik hoop dat dit zo gaat blijven, dan ben ik echt ZOOO blij!!

Nou dat was de wave! 8)

Deel Deze Pagina