Belachelijk z,n mailtje heb ook gehad toen ik een bod had gedaan om een maxi cosy alleen me vriend wou hen in de winkel kopen. Netjes gemailt dat het bod ingetrokken werd. Krijg ik ook z,n mail dat er niets mis mee was en dat ze het belachelijk vond dat ik een nieuwe wou kopen enz. Ik dacht mens stik er lekker in.
Oh, das goed nieuws Wat een gedoe met die Bugaboo... kijk, ik zou ook HEEL erg de pest in hebben hoor, als je net denkt iets te kunnen verkopen en het dan opeens niet doorgaat. Maar ik zou er een beleefd mailtje aan besteden waar de balen een beetje in doorschemeren, en niet mezelf van mijn slechtste kant laten kennen. Wij nemen misschien een mooie wagen van mijn nicht over, maar ik wil hem eerst zien en zelfs uitproberen. Ik ga naar bed, tis laat voor ons doen! We waren bij de huwelijksambtenaar vanavond, laat ik daar mijn tas staan! Ik ben echt steeds senieler aan het worden! We waren al halverwege de 30 minuten fietsen toen lief opmerkte dat ik er zo kaal uit zag (zonder tas). Zucht. Dat mens zal wel denken. Gelukkig is ze een moeder met jonge kinderen en heeft ze me voorspeld dat ik nog wel dementer word met het vorderen van de zwschap
@ Môge. ff ego-en Kan hier niet slapen. Ben al sinds half 5 wakker... Gister in Gouda geweest in die baby winkel... Maar ik blijk het nu toch niet aan te kunnen. Heb thuis gekomen toch zitten huilen. Blijkbaar 1 keer in de week even instorten... Heb ook gehuild omdat bij een hele goede vriendin bij 8 weken het wederom mis is gegaan. Dat verdient ze echt niet. Ik vind het zo erg voor haar. Al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Zo erg. Ze wil nu ook even geen contact... en wel begrijpelijk. Ik heb voor mijzelf besloten even niet naar baby zaken te gaan tot we de uitslag binnen hebben. Ik wil toch niets kopen tot we zekerheid hebben. Ik hoop dat het hier verder goed gaat met iedereen! Dikke knuffel! Meiden, ik ben trouwens aankomende week hoogstwaarschijnlijk afwezig ivm vakantie. Oh! En nog ff klagen... Ik pies me het hart af en ben misselijk tot en met... (dacht dat die ellende over zou zijn nu... maar helaas...) En ik heb last van bandenpijn, last van mijn onderrug en ik heb t op mijn heupen (pijn dus...) En ik heb nergens echt trek in. Weet steeds niet wat ik zou willen eten. Niets is echt lekker... en het kost te veel moeite om klaar te maken... Bleegh! Maar positief. Ik ben nog niet aangekomen. (zal niet lang duren voor dat dat echt gaat beginnen. hihi) Knuf!!
Goedemorgen meiden! Ik heb sinds gisteren na flink stofzuigen en dweilen pijn in de bovenkant van mijn billen, zijn dit mijn bekken? Als dit zo is moet ik daar dan iets tegen doen? Vanmorgen had ik er dus nog steeds last van.
Goedemorgen Boven je billen, volgens mij niet hoor. Ik heb het echt in me bil en trekt door naar me benen. Het enige dat je kunt doen is rust houden, helpt ook wel iets als het toch je bekken zijn. Is ook eerste advies van vk. Hier gaat t wel. Alleen al warm pfffff. Verder oke. Ook wel redelijk geslapen alleen onrustig. Was ook eigenlijk te warm... Fijne dag allemaal!! enne genoeg water drinken he??
Goedemorgen, Wat heb ik een beroerde nacht achter de rug. Werd om 4uur wakker, begon te piekeren hoe we het met de slaapkamers van de kleintjes gaan doen en kon gewoon niet meer slapen Vandaag gaan we een dagje naar Zeeland, dus ik ga snel iets doen. Liefs Silvia
Thankx mama, ik wacht mijn afspraak met de VK wel af is de 27e al. De pijn zit trouwens wel in mijn billen maar bovenin zeg maar, rond mijn stuitje alleen dan meer links. Balen dat het bij jullie nu al zo warm is, ik zit vandaag lekker in de airco. Ben vandaag extra vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kan. @duster veel plezier aan zee!
Goeiemorgen allemaal.. Pff ik maak me zorgen.. Ik ben net op m'n werk, en kwam met moeite de 3 trappen op, voetje voor voetje ben ik boven gekomen. Helaas hebben we geen lift. Ik heb bijna de hele nacht niet geslapen van de pijn! Nu weet ik dat ze op mijn werk heel blij met me zijn, en dat er echt wel een vast contract voor me in zit. Maar ik werk dus nu nog op uitzendbasis, en ik kan me niet voorstellen dat ze 9 maanden (5 maanden zwangerschap en dan nog 4 verlof) op me gaan wachten als ik niet meer kan werken. Ik kan bijna niets meer van de vloer af tillen, zelf de pc aanzetten onder mijn bureau is lastig, en ik zal zometeen toch de vaatwasser even uit moeten ruimen.. Hoe moet dat nou?
@ bloempje bij mij begon het ook met pijn rond me stuitje en aan een kant. Het kan ook een teken van je lichaam zijn dat het even teveel was wat je gedaan hebt. Gewoon ff rustig aan doen en ff aan je vk vragen. Lekker hoor airco, ik ga zo de fin maar ff aandoen.
pfff balen dames!! Ik zou het toch ff aankaarten zodat je op jezelf kan letten beter half aanwezig dan helemaal niet he Hier voelde ik me gisteravond ook beroerd dus we deden gezellig samen allemaal Ik heb een paar happen spaghetti gegeten en ben toen nog even op bed gaan liggen maar het werd niet beter en op het werk ook niet :S Dus rustig aan gedaan bij thuiskomst weer even geknuffeld met de wc pot..en gaan slapen! vanavond weer maar met dit weer is de keet vanavond een sauna pfffffff :S
@ BW; ik ga het zeker aangeven op m'n werk, ik kan niet anders want het is echt wel zichtbaar. Maar heb er gewoon zenuwen over
Ik heb het nog steeds niet verteld op mijn werk, moet me nu dus nog elke ochtend in te strakke broeken persen.. Niet leuk.
Goedemorgen dames! @ Bloempje, ik zou zeker even rustig aan doen. Ik heb dat tijdens de vorige zwangerschap ook gehad en zonder rust kom je daar niet mee weg. zeker omdat je zwaarder gaat worden.. @ alle slechte slapers: hier nog 1! Vanaf 3.30 wakker gelegen.. Volle blaas en daarna pieker, pieker, pieker!!! Om niet... Ben kapot.. Vandaag lekker rustig aan.. Ga zo met de kleine meid zwemmen, en vanmiddag lekker slapen.. Liefs
ja is ook niet leuk nee..maar ja het hoort er nu eenmaal bij.. ik heb het wel vroeg moeten vertellen ivm de omgeving waarin ik werk..weet ook niet tot hoe lang ik blijf werken veiligheid gaat toch altijd voor... op mijn andere werk weten ze het denk ik ook nog niet.. Daar val ik 1 oktober pas weer in..dus dan kan ik het wel vertellen haha en is het ook overduidelijk..maar daar loop ik in een oversized zuidzorg pakje hihi
jaaaa hier gaat het zwembadje ook weer vol straks want het wordt warrrummm!! Hier altijd korte slaapjes maar ik slaap nog wel op mijn buik/zij zeg maar..dat gaat nog net..maar is soms wel zoeken ja
nee heel slim gewoon lekker laten zo! daar schiet je toch niets mee op..ja zo'n reactie had je kunnen verwachten maar je bent hun gewoon niets verschuldigd klaar! Ik heb op MP ook een leuke tafel gezien die wij willen..Ook al een aanbetaling gedaan maar als ik kom kijken en hem nix vind krijg ik ook gewoon mijn geld terug en ben ik niets verplicht aan hem om hem te kopen hoor dus ze moeten niet zo overdreven reageren maar ok ! lekker die nieuwe halen nu
morgen meiden! Eten: we hebben uiteindelijk aardappeltjes op met kibbeling en spinazie met boursin. MMMMM Foto's: vergeten te maken van mijn mooie schilderijtje ect! moet er ook heel wat maken nog dus volgt echt voor dat ik bevallen ben Dik voelen: heb ik ook al! dom he er moet gewoon nog veel meer bijkomen maar ik vind het nu al zo zichtbaar dat ik me afvraag wat het gaat worden proest aankomen: er zal straks echt wel iets blijven zittenw at ik niet wil maar van de andere kant heb ik er dan iets moois voor terug gekregen. na de bevalling gaan we wel weer echt sporten. en ik eet nu nog steeds heel normaal en beweeg voor zover dat kan. dus we zien het wel. Door de medicijnen van de ICSI was ik echt veel aangekomen. ruim 6 kilo! ook ben ik een emo eter dus dat speelde mee. laatste keer bij de verloskunidge was ik 74 kilo en ik weet dat ik na de behandelingen 72 kilo was dus ik vind het best goed gaan. meer dan 80 vind ik wel erg maar ik ga er gewoon vanuit dat ik het na de bevalling weer terug kan brengen naar 70 hopelijk nog minder maar dat is een illusie Tamara: paracetemol mag wel hoor. Troeltje: dat vind ikw el weer veel hoor dat zijn 6 paracetemolletjes op een dag?! Shoppen: ik wil weten wat het wordt dan kan ik ook weer doelgericht gaan schoppen! de nieuwe collectie van de prenatal is zo leuk!!! Krientje: gefeliciteerd met het horen van het hartje! Warmte vandaag: wordt zeker warm. moet werken (ben aan het werk) en we hebben een plat dak. heb de ramen al open staan omdat ik nu schaduw heb maar vanmiddag wordt het niet te harden hier. Mannetje baalde dat we de afspraak bij de verloskundige vanavond om 7 uur hebben. hij wilde gaan zwemmen vanavond...ja....HIJ HEEFT DIE AFSPRAAK ZELF OP DIE TIJD GEZET! Mini: goed geslaagd dus? wat heb je voor leuks gekocht? (nieuwsgierig) Jode: lekker stoofperen! mamamamia: ik vind dat jullie netjes hebben gehandeld maar ik kan de reactie van die mensen ook wel voorstellen eigenlijk. De deal is zo ver gemaakt dat alles geregeld is voor de overdracht en dan gaat het niet door. ik begrijp jouw maar hun ook. knuf! ninja: de reactie die jij hebt gekregen snap ik ook niet nee. Je hebt toch niets toegezegd dus als mensen zo reageren ben ik altijd al blij dat het niets is geworden. Evenstar: dat is een mooi vooruitzicht dan Muurtje: sterkte voor je vriendin...Wanneer krijgen jullie de uitslag? Duster: leuk he piekeren ik doe ook niets anders zo wat. of ik ben zo moe door het piekeren dat ik compleet in coma de nacht doorslaap veel plezier vandaag! Vici: ze horen hier gewoon rekening mee te houden hoor. zijn ze zowiezo verplicht. ik zal je uitzendbureau inlichten en dan (desnoods samen met je contactpersoon van het uitzendbureau) een gesprek aan gaan met je leidinggevende dat je dingen egwoon niet meer kan maard at je alktijd bereid bent andere taken over te nemen bijvoorbeeld. succes en sterkte! Bloempje: wanneer ga je het vertellen? je kan het niet lang meer voor je houden meis... zo ben weer bij
heee muur groot gelijk heb je het is allemaal zo dubbel wel/niet genieten..maar ik hoop op een goede uitslag 26 aug. ging je toch he?? Nou meid fijne vakantie en we spreken je snel weer he knuf! ps balen van je vriendin, ik had ook moeite om mijn vriendin te vertellen dat de 3e eraan komt terwijl hun al bijna 10 jaar bezig zijn voor de eerste :S
rustig aan doen en niet stofzuigen en dweilen helemaal niet goed voor een zwangere vrouw hihi dus lekker laten doen en genieten van dit excuus de komende tijd