ohh heb allemaal leuke dingen gekocht! http://www.anel.info/htmlarea/uploaded/File/popups_2009/anel-2008-sleeping-bear-brown.jpg van dit beertje het hemeltje wat hier boven hangt, lakenzet, deken, waskussenhoes, boxkleed, nog een bbabyfoon al! hahah Isi Mini DBI-22 dect babyfoon | Babyfoons | Baby-Dump en uhh kinder wagen uitgezocht, Quinny Speedi SX Fudge 2009 | Kinderwagens | Baby-Dump met natuurlijk de bak die er onder is afgebeeld, maar die staat niet zo op internet volgens mij, en nou nog wat dingetjes niet van het merk van dat beertje want anders word het zo duur.... leuk he!
nee VK zijn echt voor jou belang! en die steunen jou daarin..en zullen ook beamen dat die 2 dingen gewoon niet goed zijn voor een zwangere vrouw..en de eerste VK die zegt dat dit geen ziekte is..nou die kan beter iets anders gaan zoeken haha want het doet lichamelijk gewoon heel veel met je.. Dat kan ik beamen haha!
zooo de grote aankopen zijn gebeurd zie ik haha leuk hoor!! Ennuh nu de uitzet nog.. Ik ging toen met mijn nichie mee wat een leek zo leuk om te zien..die zei echt heb je dat allemaal nodig..en ik ging dus verder en dit en dit en zus en zo..wat nee echt zei ze? waarvoor dan?! hahaha was wel grappig maar nu weet ze in de praktijk dat ze het toch echt nodig heeft hihi
mini: leuk!!! Bwtje: goed he meiden de mama mazzeldagen zijn trouwens 24 t/m 27 september met in het weekend 25% korting.
GRRRR krijg ik een mailtje binnen.. Zon Zee en Sushi ...zucht hahaha dat helpt niet !!!! ow ja als het goed is komt vandaag Sem haar jurkje enzo binnen!!
en druk dat het dan is haha is dan ook nog steeds die fotoshoot? had ik toen ook gedaan ik heb die foto's nog steeds niet whahahahaa!!
Thankx meiden voor jullie steun, voel me af en toe zo'n luie donder als ik klaag over het huishouden. Ik ga ook de kinderwagen kopen tijdens de mama mazzeldagen. Als je op die dag een wagen besteld krijg je ook korting toch? Niet alleen showmodellen ofzo?
bloempje: nee hoor, ik heb het ook al 2 dagen laten liggen maar vanavond moeten we samen toch echt even wat doen.
ik weet nog toen ik zwanger was van eva hadden ze speciaal een avond voor alleen de zwangere dames..en dan kreeg je dus overal korting op...want overdag kreeg je op bepaalde merken namelijk geen korting..
o cool1 en hoe kom je dat te weten? ik ben wel lid van ze misschien dat je het dan hoort? maar klotp inderdaad wat je zegd dat heb ik eerder gehoord. dat scheelt wel, vooral met lopen hahaha
Net maar ff buikfoto gemaakt! Buik groeit goed alleen gewicht niet, gelukkig. Integenstelling tot mijn vorige zwangerschap waar ik al snel aankwam...
kinderkamertje hadden we ook al besteld. die komt volgende week al binnen!! Babykamer Trend | Babykamers | Baby-Dump dus zijn al aalridg compleet! hihi lekker vroeg al he!
Leuke kamer mini, wij hebben de kamer ook al staan hoor. En ik heb al een maxicosi. Allemaal tweedehands op de kop getikt. Nieuw heb ik een wiegje en een box gekocht van Bam Bam.