Hey meiden, ben ik weer. heb eindelijk mn jongens op bed pffff.... Mn jongste slaapt net in een echt bedje en hij komt er om de haverklap uit, ik hoop dat het niet te lang duurt..
Serieus? Dat is ook niet duur.. Ik heb over 2 weken weer een echo, dan zit ik op 17 weken. Ik ben benieuwd of ze dan het geslacht kan zien, haar echo's zijn een stuk onduidelijker dan die in het ziekenhuis. Ik ben zo nieuwsgierig!! Maar ook omdat ik een heel sterk gevoel heb wat het wordt, ik wil weten of dat klopt.
o ik kijk wel even hoor, komt wel goed hebben jullie onze babysite al gezien? link staat onder mijn bericht.
de vorige keer dacht ik een meisje en ondanks dat we het nooit bevestigd zullen krijgen ben ik ervan overtuigd dat ik het goed heb. nu heb ik weer een heel sterk idee dus ben benieuwd of ik het goed heb.
Wat denk je jongen of meisje? Ik denk dat wij een meisje krijgen, vorige keer MK dacht ik een jongen.
kan ik niet zeggen want ik heb mijn vermoeden op een andere topic ook niet door laten schemeren. ja eerst wel. eerste dacht ik een meisje. nu denk ik ......
Ik heb ook de volledige overtuiging dat mijn miskraam een jongetje was. Dit voelt nu zo sterk als een meiske.. Ik ben heel benieuwd of het klopt. Ik vind in ieder geval allebei leuk!!
Nee dat is niet duur he! De meeste echo bureau's doen met vanaf 18 weken! Geboorte centrum Linde in Zevenaar is ook niet heelduur, en voor jou helemaal dichtbij Ik ben ook zoooo benieuwd! Ik denk weer een meisje... Maakt me echt niet uit..Heb al een meid, en nog 1 zou super zijn. Maar van allebei 1 is ook geweldig Pfoeeee wat een hitte he? Wat eten jullie vanavond? Ik neig naar frietjes halen.............
daar neig ik ook naar maar dat ga ik niet halen bij elkaar en ik moet toch nog boodschappen doen dus wordt een magnetron maaltijd vand e apie, die in de aanbieding zijn.
Hmm klinkt ook niet verkeerd, en bovendien gezonder... Wat het ook word, het word niet koken Veuls te warm voor... Morgen lekker onbeperkt Sushi eten in Arnhem... Daar heb ik pas zin in
hoi dames, ben net thuis! Hoe is het hier allemaal?? heb het zoooo warm... poehhhhh... ben hierdoor ook misselijk
I voel me ook niet erg goed door die hitte. Vandaag effe naar de ikea en praxis effe kijken naar een mooi vloertje en kleuren voor de baby kamer