Hallo! Ik kom ook weer even om de hoek kijken. Weet je wat grappig is; afgelopen week hoorden we iedere keer als we de angelsound gebruiken, de baby er tegenaan schoppen! *voemp* *voemp* !! Iemand van julie ook al zoiets gehoord met de angelsound?? We kunnen 'm ook horen draaien en bewegen, zo mooi om te horen!
heb echt last van mijn zij., lekker als je het druk hebt, met zittend werk en het warm is. hier dus echt geen druppel regen he!
Hmm net een heerlijke muesli bol met fricandeau op.... Nog 30 min en dan WEEKEND Ik ben wel enigzins teleurgesteld door het weer, ik heb hier nog geen zon gezien!!
hier voorop zon. dat je je afvraagd of het echt wel gaat regenen vandaag. enne...aparte combinatie voor een broodje
Zit te twijfeln om mezelf te verwennen met een frikandel speciaal. moet ik alleen wel een stukje rijden...
Hier ook vies drukkend en warm, bleeegggh. Maar dat mag de pret niet drukken: ik doe vandaag (met luca en met blondsteenbokje o.a.) de 15 weken wave!!! Jeee! Ik ben heel blij, want sinds gisteren heb ik een angelsound in huis, van een vriendin in bruikleen. Eerst met haar samen geprobeerd (zij is nu 35 weken zwanger en heel bedreven daarin haha), en later kon ik het ook makkelijk zelf. Onze kriel lijkt op mij en houdt van zwemmen, z/hij zat eerst hier, toen daar hahaha. En ik maar zoeken met dat ding
Dan doe ik ook mee Oh, ik kan niet wachten totdat die zo weg is en de donder en bliksem begint!! Zwanger, hoofdpijn en deze hitte en werken is voor mij geen goede combi.
ViciousM Ik zou denk ik meerdere keren per dag ons kleintje willen horen als ik zo'n angelsound had. Geweldig toch wat een uitvinding! (Geniet er maar lekker van) Hier doe ik de 16 weken wave En voor alle andere meiden die een nieuwe week ingaan wave!!!
Weet iemand van jullie of je bij de 20 weken echo een dvd kunt kopen of moet je die zelf meenemen? Zit erover na te denken om het op te laten nemen maar weet niet hoe dat werkt. Iemand ervaring?
Medische Artikelen Hier kost ie maar 32 euro ik ga hem denk ik ook aanschaffen. Lijkt me heerlijk om zelf het hartje te kunnen luisteren
Is het ook, heel geruststellend, want tot je het echt voelt bewegen zit je toch meestal maar 1 keer per maand bij de vk. Ik ben er erg blij mee!
mommy: bij een 20 weken echo (gewoon) mag je geen opname materiaal meenemen. ik wete niet of je een dvd krijgt. zelf denk ik alleen bij een pretecho bureau. de 20 weken echo is gewoon namelijke cht bedoeld voor het uitzoeken van ziektes en afwijkingen. ninja: dat vind ik dan weer dure extra kosten...zal eens vragen of mijn schoonzusje er misschien eentje heeft.