Melek, succes bij de VK. Verder weet ik het ff niet meer, tis zo warm hier nog. Wel waait het al iets dus dat scheelt al wel.. maar het mag van mij nog wel een paar graden koeler..
Nou van het noodweer is hier niks te merken... Ff wat regen gehad en een klein beetje onweer, best jammer had wel ff lekker een afkoeling willen hebben!
Hier ook niet, pfff wat een dag. Opeens ook toch weer misselijker, komt ook door het stomme plakweer Maar, even naar het hartje geluisterd van kriel en mijn humeur is weerk ok Dit keer had ik het gewoon meteen te pakken! Pew pew pew pew, zo krachtig en snel!!
YOEHOEEEE wij hebben het hartje gehoord! Ze probeerde eerst maar wij hoorden niks, ze ging vervolgens verder met zoeken! en JAAAAA HOOORRR!!!! ZOOOO SNEL EN KRACHTIG!! Mannetjelief begon te huilen Ben weer helemaal happy! en zal vanaf morgen ook echt gaan genieten!
melek geweldig dat jullie kindje het ook goed doet. en nou ook echt gaan geniet he ik en mijn man hebben vanmiddag onze kinderkamer besteld bij de babydump wij zijn voor het focus kamertje gegaan. en we hebben gelijk de maxicosie en een box besteld. ben er erg blij mee oh ja voor mij de 16 weken wave
Ladytijder, 16 weken wave voor jouw! ja ik ga vanaf nu echt genieten, en echt een mooie babykamer! ik wacht nog heel effe af tot dat we weten wat het word!
pfff ok ik heb een poging gedaan tot bijlezen..maar tijdens het lezen vallen mijn oogjes weer dicht..dus ga nu maar echt mijn bedje in want dit schiet niet op het zwemmen was heerlijk want het was warm genoeg! Maar nu ben ik op, mannetje is nog uiteten maar ik ga erin hoor!
Voor alle meiden met een goede echo/hartje beluisterd van harte gefeliciteerd! Fijne nachtrust allemaal ik ga ook mijn bedje opzoeken. Hoop dat ik wat kan slapen met deze hitte pfffffffffffffffffff Leuke kamertje (foto) weet even niet meer wie de link heeft geplaatst. liefs mommy1979
Nou, niet zo'n fijne ochtend zeg.. Heb tot 2 uur in het ziekenhuis gezeten met vreseljke pijn.. nierstenen denkt de gynacoloog..
@ Gemma Ja dat heb je he, als kleine vroeg wakker is. Tis best warm in huis, dus tja... ik ben er ook maar uit gegaan. @ Vic Jeetje meid wat vervelend!! Sterkte!! @ verder tja... gaat het eigenlijk wel goed. Alleen erg veel last van me rug dus dat is minder. Voel de kleine wel regelmatig bewegen, dat is wel fijn. Want duurt nog wel ff voordat ik een echo heb... 30 sept. pas! Maar ja komen er wel... Was nu ff wiegje aan t speuren op internet... Hahah fijne dag allemaal
grrr typ je een berichie valt de verbinding weg zucht!!! Hier ook vroeg eruit maar ja wat je zegt kids he! Vroege vogel 1 en 2 zijn er altijd vroeg bij, en vogel nr 3 is m al ff gevlogen Vanavond nog een keertje werken, en dan lekker eens een weekendje vrij na lange tijd !!! Is natuurlijk al weer helemaal volgepland..maar ok ik kan morgen uitslapen..eerste bezoek staat pas om 10.30 op de stoep.. hehe En morgen een opdracht als mystery shopper volbrengen spannend LOL Wat zijn jullie weekend plannen? Wij dus bezoek sjoppen voor nieuw huis mystery shoppen nog.. en zondag vriendje vissen verjaardag en bbq'en bij mijn ouders.. en dan is het weekend om ! haha
Goedemorgen dames! Zo is het even lekker afgekoeld? @ Vic! Wat K voor je... Wat is nu de bedoeling? Word je behandeld? @ Melek, fijn dat alles ok is! Zo mooi om de eerste keer dat hartje te horen @ lady mooi kamertje hoor Hier verder alles ok... Voor zover.. Gister controle gehad bij de VK, beeb doet het goed. Heb alleen vd week gebloed. Heb alvast een voorbereidend gesprek gehad op mijn placenta praevia ( ligt totaal over de baarmoeder mond heen ) en wanneer ik met regelmaat blijf bloeden , ik volledige bedrust zal krijgen vanaf 24 weken. Of opnamen... Ben daar zo teleurgesteld van..... Voel me verder zo goed... Probeer toch te blijven genieten en te hopen dat alles nog op zijn plaatsje komt.. Heb weekend dus dat is in elk geval Super! X
angela wat vervelend dat je bloed verliest. Ik moet het weekend werken en zaterdagavond heb ik nog een bbq van mijn werk. Druk weekend. Mijn man heeft dan zijn handen vol aan de jongens. Ze zijn nu al naar het KDV. Heb nog even een momentje voor me zelf voordat ik weer aan de slag ga. Hele fijne dag allemaal en misschien dat ik vanavond weer eens bij ga lezen.
Angela balen zeg meid!! Hopelijk komt het nog allemaal op zijn plaats..plat blijven lijkt mij ook niets en is niet voor mij weggelegd :S Ow jaaa ook niet vergeten we moeten morgen ook nog verf uitzoeken helemaal vergeten OEPS!
morgen meiden! Buddy: doe je niet te veel want het kan best komen dat je daarom niet lekker bent. knuf! gisteren ongeveer een uurtje regen en onweer gehad. niet echt afgekoeld dacht ik vanmorgen Allemaal sterkte met de warmte weer vandaag! melek: zie je nou wel! gefeliciteerd! en nu echt genieten he mooie kamertjes meiden! ga de mijne dan toch oudbollig vinden ga hem wel pimpen. Vici: en nu? beterschap! Angela: knuf meid! hoe hebben ze dat kunnen zien eigen lijk dat dat zo is? en ik duim dat het goed komt! weekend: vanavond frietje eten in het dorp en even neuzen, morgen uitslapen, beetje in huis rommelen en ik denk een bbq morgenavond met vrienden bij ons thuis. anders steengril denk ik. zondag ga ik met vriendinnetjes een dagje naar een beatyfarm. in elk geval een gezichtsbehandeling en mijn voeten laten doen