Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Thanks! Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat dat de reden was, maar vind het zo rot als Dirk werkt om dan niks te doen :( Maar stond echt te tollen op m'n benen, dus vandaag weer een rustig dagje :)

We gaan vandaag naar Van Asten, babykamers kijken :) We zijn er nog niet echt uit of we een nieuwe babykamer kopen of een kinderkamer voor Matthijs en dan apart een bedje en of wiegje voor de baby. Matthijs is 1,5 jaar als de baby geboren wordt. Iemand tips?

Heb beroerd geslapen. Maandag hebben we 'n afspraak in 't ZH en heb gewoon gedroomd dat de arts zei ik denk dat er iets niet goed is, maar ik wil geen echo maken. Dat doen we pas over 4 weken :x Ik werd helemaal hysterisch, maar hij hield vol en stuurde gewoon naar huis :( Erg vaag, maar daarna kon ik natuurlijk niet meer in slaap komen.....

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje wat een dromen!
    niet leuk en doe rustig aan..en lekker shoppen!

Hier gaat Eva in haar nieuwe bedje nadat de beeb een half jaartje in de wieg heeft geslapen bij ons..tot die tijd blijft Eva gewoon in haar bedje nog liggen..en dan schuift dit door..

hmmm ik ga even mijn poepert verschonen hiero :S

3. bw'tje jij al iets gehoord van de fontys? Ik nog niets.

4. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Ik kom iedereen even een fijn weekend wensen!! :)
    Ik ga vanavond de stad in en naar de film met een vriendin. Verder beetje shoppen en genieten van het weer denk ik!

5. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemorgen! Hier gelukkig wat koeler weer. Moet ook nog ff naar het dorp en vanmiddag naar de kapper.

Melek, super dat je het hartje hebt gehoord. En vandaag de echo, toch? Veel plezier en succes!

Ladytijger, mooie babykamer!

Vicious, vervelend! Beterschap..

Plannen voor het weekend: vanavond even naar mn zwager, morgenochtend boodschappen en morgenmiddag buurtfeest, zondag verjaardag.

Angela, vervelend van je bloedverlies en dat je misschien bedrust moet, maar alles voro een gezond beebje he!

Duster, wij hebben hier een hele nieuwe kamer erbij gekocht. Maar dat komt ook omdat we sowieso een kast nodig hebben. En Jasmijn is nog lang niet uit het ledikantje gegroeid. En vervelend zo'n droom...

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nee :( ik heb idd een mail gestuurd naar haar maar geen reactie zover nog..

7. mammamia

mammamia Niet meer actief

Mijn weekend was woensdag om half 5 al begonnen:D
    Vandaag komt er een vriendin en dan gaan we ff kijken wat het weer doet, of aan het water, of lekker op terrasje zitten. Vanavond ga ik naar mijn ouders t/m morgenavond of zondag en misschien morgenavond ff naar een vroegere vriendin die ik al jaren niet heb gezien... Mijn ouders heb ik ook al weken niet meer gezien (vakantie) dus ze zullen wel verbaasd zijn dat mijn buik zo hard gegroeid is hihihi...

Heb al 2 voorspellingen gehad over wat het geslacht gaat worden:
    moeder van mijn werk: het wordt een meisje!
    schoonmoeder: ja, dat denk ik ook! Nou, ik ben nu wel heel nieuwsgierig hihi... en ik voel de baby echt sinds deze week. Echt heel leuk:D Ben helemaal happy!

Iedereen lekker genieten dit weekend van het afgekoelde weer, kunnen we weer wat meer...

X mammamia

Ps. De bugaboo verkoop gaat niet door! We moeten weer verder zoeken nu:S

8. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    melek, geweldig dat je het hartje nu hebt gehoord! genieten nu :) veel plezier met de echo!

visious, klinkt erg pijnlijk, wat gaan ze nu doen??

waar is mijn buddy??????????????????????????:(

gister het koopcontract getekend. yeahhh

verder erg druk hier nu man lief ook vakantie heeft..

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 11037
    Hier nog een bikini buikfoto van vorige week ;)

Ow ja en de 15 weken wave voor mij dus vandaag ook weer ff een fotootje maken :D

10. Haha zo ziet mijn buik er ook uit!

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    foto :D?

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    @ Melek, gefeliciteerd met het horen van het hartje! En nu écht gaan genieten he!

@ Vicious, jeetje hoe gaat het nu met je?

@ Angela, wat vervelend dat je baarmoeder over je baarmoedermond ligt. Hoop voor je dat het meegroeit met je baarmoeder en dan hoger komt te liggen en je geen bedrust hoeft met 24 weken!

@ Duster, Marcus is ook 1,5 jaar als de baby geboren word en ik leen een wiegje van mijn nicht of schoonzusje en commode hou ik gewoon voor beide in gebruik. Ben zelf niet van plan om nieuwe dingen te kopen.
    En wat een vervelende droom, ik droom ook echt levens echte dingen die niet leuk zijn :(

Buddy wat heb jij voor tattoo op je buik? Ik kan hem net niet zien... Hihi ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Hier ook vroege vogels, kwart over 6 waren we bijna allemaal wakker! Liset laatste dagje naar school, ik nog ff thuis en dan even aan het werk. Weekend is hier ook vol, althans voor Lisette. Morgen gaan we naar mijn zwager en vriendin om te BBQen en zondag heeft Lisette een kinderfeestje, geen idee wat wij gaan doen.

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

buddy: niet te veel zorgen maken! herken het wel hoor had ik ook van de week

14. Ik ben echt erg, ik ga er zo vanuit dat het een meisje wordt dat ik gisteren allerlei roze bloemetjes op de kleerhangertjes heb zitten plakken. Zegt mijn mannetje, dat is toch helemaal niets voor een jongetje??? Zeg ik nee, maar het wordt een meisje! Hahaha straks heb ik het mis, dan heb ik een paar hele leuke kleerhangertjes te koop. We zullen het over 4 weken weten.

15. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

geslacht: zo grappig, ik zei vand e week tegen mijn moeder ik denk toch een jongen zegd ze: kan die ook roze aan dan :D

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    HIHI jaa...als ik straks een foto maak zal ik hem er helemaal opzetten ik heb er 2 zitten daar en eentje heeft ons mam ook niet door hoor hehe ;) op dr arm..
    IK heb er wel meer..maar oa deze :)

17. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoeveel tattoo's heb je dan?

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    een op enkel op mijn lies dus en arm en pols..;)
    op mijn pols kleintje die mijn broer dus precies dezelfde heeft op dezelfde plek..

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Grappig, heb je ook de namen van je kinderen?

Ik heb ook 1 tattoo op mijn enkel en als de 3e (en dus laatste) wil ik hun namen ook, maar weet nog niet hoe en waar, toch best moeilijk!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    neee ik ben niet zo van namen of foto's van kinderen of man etc op mijn lichaam haha...
    Misschien nog ooit alle voorletters in elkaar ofzo in een mooie tattoo of ergens in...
    maar voorlopig ben ik ff klaar met tattoo's hehe

Deel Deze Pagina