Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36

Ik was nog even gaan slapen, ben nu high van de Diclofenac.
    Ik voel de pijn er toch doorheen zeuren, dus ik denk dat ik vanmiddag nog wel terug mag :(

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Weet nog dat Fred een niersteen had en die had ook pijn in zijn rug, dus denk dat het bij jou al een poosje eraan zat te komen! Hoop dat je hem snel uitplast!

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja vooral als pijn er doorheen komt kan dit niet goed zijn!
    balen meid hopelijk ben je er snel vanaf!!
    *knuf*

4. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hoe het nu verder gaat weet ik eigenlijk niet..
    Ik moet opletten of ik een steentje uitplas, en in de tussentijd als de pijn aanhoudt of erger wordt moet ik weer langskomen, dan zou een andere arts er even naar kijken.
    Een radioloog geloof ik, maar goed, die straling is slecht voor de baby toch?
    Deze pijn is in ieder geval ondraaglijk dus er zal toch iets moeten gebeuren..

5. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

geen namen tatto voor mij. heb ook engeltjes he, dus beetje apart dan

6. mamastarlight

vici: bertschap!

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Fred moest afwachten tot hij hem uitgeplast had, en had ook vreselijk veel pijn, zo zielig om te zien! Geloof dat hij hem 1 dag later uitgeplast had!

8. Heb ik alleen thuis op de computer staan en daar staat geen programma'tje op waar ik de foto mee bij kan snijden. In paint lukt het niet. Maar ze komen er aan...

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Dankjewel allemaal..

Ik hoop dat ik hem ook vandaag uitplas hoor, ik ben geen pieperd en kan veel hebben, maar dit hou ik niet zo lang vol.
    Ik kruip nog even in bed..

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Kijk daar gaat het al verkeerd haha
    je kan ook helemaal niet bijsnijden alleen afsnijden..maar dat is toch een eitje in paint?
    ennuh ben je zo beroemd? :D :p

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    In paint:

Het uit te knippen gebied selecteren, rechtsklikken en knippen selecteren.
    Nieuw blad openen, plakken, en tadaaa.. ;)

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Buikfoto 16w2d

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    wat een mooie buiken!!!!

en al 16 weken. pfff wou dat ik dat was hahahaha

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ja dan heb je pret echo he? Spannend hoor, ben erg benieuwd wat er nu in je buik groeit!

15. mamastarlight

mooie buikjes meiden. ik moet nogsteeds foto's maken...

bah ik ben even goed misselijk van mijn collegaatje zeg

die is nu met vakantie en stuitte net op een emailatje dat zij naar mijn baas heeft gestuurd.

Ze heeft een hele lijst aan werkzaamheden voor deze week bij mij neergelegd en heeft hem duidelijk gemaakt dat dat te weinig is voor deze week dus dat er nog best wel meer bij kan. daar kots ik van he! hoe kan ze dat nou beoordelen! en dat wij tijdens mijn tussentijdse beoordeling besproken hebbend at ik niet prive bel, ook niet mobiel (heb ik wel moeten doen deze week, ziekenhuis bellen) en ook niet prive mail met de nadruk of hij dat in de gaten wilt houden. Gatver!

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    zijn dat haar zaken dan?!

17. mamastarlight

ik vind van niet en zeker niet op deze manier! ze is mijn leidinggevende maar haar taken zijn ook niet heilig weet ik toevallig. ik weet dat mijn baas ook zeker punten voor haar heeft. maar goed zij heeft inmiddels een jaar contract en ik heb een 6 maanden contract (had zij eerst ook) die september ophoud

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dan doe je net alsof je die mail niet gelezen hebt..
    en wordt je nu super collega daar hahaha

Je kan ook aangeven dat je het voldoende werk vind..ivm zwangerschap zodat je zeker weet dat je dit tot een goed einde brengt..en dat je laatst ook nog het ziekenhuis hebt moeten bellen hiervoor tijdens werk, die ook aangaven dat je niet teveel op je vork moet nemen ofzo zuig er maar een verhaal aan hahaha

19. mamastarlight

bwtje: dan ben ik net zo schijnheilig denk ik maar je hebt wel gelijk. ik doe niets.

dat is wel een goede eigenlijk maar dan wacht ik tot ze er zelf over begint.

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja dat kan idd ook..mocht ze erover beginnen kun je ook aangeven waarover het was..en dat je liever hebt dat mensen dit vragen ipv doorspelen en jou in een kwaad daglicht stellen..

Deel Deze Pagina