Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

precies! heb het even bij mannetje aangegeven met de vraag of ik het uitzendbureau vast in moet lichten en verder moet ik zelf ook denken wat ik wil. als het allemaal goed gaat wil ik wel aangeven dinsdag dat beoordeling van iedereen uit moet gaan, aangezien ik voor iedereen werk

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja zeker doen je kan ze maar beter voor zijn!!

3. puck24

puck24 Niet meer actief

Melek, wat fijn dat je je kindje hebt gehoord! Genieten nu he;)

4. mamastarlight

5. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Blondsteenbokje, ze zijn verplicht om jou de mogelijkheid te bieden te bellen met je verlos of gyn. Alles wat je voor je baby MOET doen. Alles natuurlijk wel in het redelijke maar dat lijkt mij logisch.

Fijn Melek dat je de kleine hebt gehoord!!

6. mamastarlight

thanks Tonka. afhankelijk van wat het wordt dinsdag heb ik wel wat punten. wat zeg ik die heb ik zoweizo

7. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hey meiden,

Ik moet ff mn gal spuwen...
    Mn man wil onze jongste laten besnijden en ik niet...er valt oook niet mee te praten. hij zei maakt niet uit of je het wil, het gebeurt gewoon!
    Ik was zo woest...
    We hebben al vaker deze discussie gehad maar hij heeft het een hele tijd er niet over gehad...dus geen slapende honden wakker maken. Maar nu had mn jongste wat pijn aan zn piemeltje en je raad het al :de discussie is weer opgelaaid :-[
    Aangezien wij in een moslim land wonen weet ik niet of ze mijn toestemming ook nodig hebben of dat alleen die van mn man genoeg is

Iemand advies?

gemma

8. mamastarlight

wat voor paspoort heeft de kleine man?

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Bah wat naar zeg..
    Ik vind met zoiets dat ze dat prima zelf kunnen beslissen als ze ouder zijn. (kunnen ze het je ook nooit verwijten)
    Wat jammer dat je hier niet over kunt praten met je man, het zijn jullie beider kindjes, niet alleen die van hem!

Succes!

10. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Gemma, volgens mij kun je er niet erg veel aan doen.... als je man het wil en dat door gaat zetten, ga er dan niet meer fel tegenin maar ga ervoor dat het hygiënisch gebeurt en onder verdoving of narcose.

Als het dan tóch moet...! Dan goed en onder gezonde omstandigheden....

11. mamastarlight

??? wat moet? kom op zeg! ik zeg eerlijkd at ik niets van die cultuur weet maar dit kan dit hoor. weet ej zoontje zelf welw at de bedoeling is?

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Jeetje BSB wat een verhaal van je leidinggevende! Maar ik zie dat je al goede tips hebt gehad waar ik me bij aansluit natuurlijk ;)

En Gemma, pffff ook zo'n moeilijk verhaal... Ik vind wel dat je het beide eens moet zijn eer je zo'n beslissing maakt! Beetje cru van je man om te zeggen dat het gewoon gebeurd...

Ik heb even wat opgezocht voor je, dit is in ons land dus neem aan dat ze in een moslim land nog milder zullen zijn:

Ik hoop voor je dat je man bijdraaid en ook naar jou wensen luisterd!

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje heftig ik snap op zich de opmerking wel van dan maar in een goede kliniek..de kinderen gaan voor dus dan staat hun veiligheid voorrop dan dat hij ze zomaar ergens laat besnijden :S
    moet er niet aan denken!
    Maar ik hoop dat jou stem meetelt en dat ze idd niet besneden hoeven te worden tenzij ze dit later zelf willen..
    Een beslissing neem je samen..
    En anders zeg je tegen hem ok jij mag kiezen ik beslis hahaha :D
    doe ik ook wel eens..
    maar ik neem aan dat hun ook voor het gelijkwaardige zijn of niet? nou dat is in deze situatie dus duidelijk niet..

succes!

14. mamastarlight

sorry was mischien een beetje hard. ben het inderdaad met de meiden eens dat het goed moet gebeuren maar hoop dat je mening gewoon telt, en die van de kleine man (als hij kan oordelen)

15. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ja, het fijnst is natuurlijk als je beide kunt beslissen.... dat gaat in mijn relatie iig wel zo. Wij spreken alles met elkaar door maar bij ons is er geen sprake van een bepaald geloof of overtuiging.
    Als de man van Gemma zo resoluut is over de besnijdenis en er in het land geen straf staat op beslissingen nemen zonder instemming van de vrouw/moeder... tja!

En eerlijk gezegd denk ik dat je als vrouw dit recht niet hebt in een moslimland.

Oja, en over het besnijden zelf... volgens mij is het zo slecht nog niet eens.
    Het is hygiënisch en ik vind het zelfs wel mooi staan! Mooier dan zo'n 'tuutje' waar allerlei smuk onder groeit

Whaha, mijn excuses voor deze details...........

Tsja, regel een goede kliniek als je je mening er niet door krijgt! En zet je vooral ook je huwelijk niet onder een grote druk met het doorduwen van je mening.... Dat doe je in een niet-moslim land ook, toch? Er samen over praten?

16. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    YOEHOEEE dames,
    ben net thuis!

wij hebben een hele leuke echo gehad, beeb was goed gegroeid.... en alles was oke?? handjes voetjes blaasje alles was okee! ben super blij!

Volgens mij ben ik ook de eerste hier die weet wat het gaat worden??????? :) YOEHOEEE!

17. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja lekker omschrijving hoor LOL
    op zich ben ik het wel met je eens mooier etc en vooral handiger met schoonhouden..maar dit is nog altijd de keus van de persoon zelf vind ik niet van de vader alleen..en zij mag haar keus niet doorduwen maar hij wel?!
    dat klopt dan toch nog steeds niet..
    ik zou gewoon in NL komen wonen hoor ;) geintje :D

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    uhm is 14 weken niet een beetje vroeg?
    Weet je het dan wel 100% zeker? toch wel handig om de 20 weken echo af te wachten...muurtje weet het straks wel zeker door de testen die ze straks ondergaat..

Maar dan ga ik ervan uit dat je dus een jongetje krijgt ofzo? hahaha

ben erg benieuwd naar de foto kunnen wij ook kijken of we het kunnen zien :D!!
    lijkt me wel leuk ;)

19. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Even over de besnijdenis,

Wij hebben onze zoon ook laten besnijden.
    Uiteraard onder verdoving en hij heeft nergens pijn van gehad.

Hier in de famillie (medici) zijn alle jongetjes besneden. ;)

Gemma als ouders dien je er beiden achter te staan, het is natuurlijk van de zotte dat jij hier geen inbreng in hebt!!!

Is jullie oudste wel besneden?

20. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Melek42

Leuk dat jullie de echo hebben gehad en dat jullie waarschijnlijk weten wat het word.

Vandaag ben ik bij de gynaecoloog geweest en ons kindje groeit goed en alles loopt op schema :)

Deel Deze Pagina