Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

lily dood? ze is niet dood heeft alleen zelf moord willen plegen toch?

ben nu echt weg

2. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Nou, maar weer terug naar de huisartsenpost, een zetpil halen om de nacht door te komen.
    Als het morgen nog zo'n pijn doet terug naar het ziekenhuis en toch maar laten onderzoeken :(
    Dit doet ECHT heel erg pijn :(

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Melek, wat leuk dat je al weet dat het een jongetje word! Zelf heb ik ook 2 echo's een van een doosje en een van een pipi en het is wel duidelijk te zien. Maar het doosje was toen 23 weken oud en pipi 36 weken, dus het kon ook alleen maar duidelijk zijn!

Vicious, hoop dat de pijn snel voor je afneemt! Weet niet hoe het voelt maar wel hoe het eruit zag :S Knuffel voor jou!

Buddy hoe is het met jou eigenlijk vandaag gegaan?

4. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    melek , wat leuk een jongen!!! gefeliciteerd!! welk bureau ben je geweest????:)

5. nance26

nance26 Lid

16 nov 2007
    66
    0
    0
    op 7 september 2012 getrouwd :D
    Dalfsen
    hallo allemaal
    alle eerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap
    ik mag me hier ook melden eindelijk
    ik ben 3 februari uitgerekend

geniet lekker van jullie zwangerschap

groetjes xxx nance

6. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Melek: wat leuk dat je al weet dat het een ventje is. Ik ben ook echt zooooooo benieuwd. Helaas moet ik de 20 weken echo nog afwachten. Hopelijk gaan de weken snel voorbij :)

Vicious: sterkte meid!!

Nance: welkom en ook gefeliciteerd!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Nance welkom en gefeliciteerd!!

@ Vic sterkte meid!!!

@ hier net wakker, beetje vast geslapen, ben er ook uitgeweest om te plassen. Kleine meid was ook wakker en lag in bed te spelen. Lief hoor.
    Vandaag 14 weken Yoehoeeeee!!!!met prulleke!!

@ Melek leuk dat je al weet dat het een jongetje is... Ik moet wachten tot 20 weken echo... Nu wel genieten he??

Fijne dag allemaal!!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@melek: Leuk dat je al weet dat het een jochie word! ik wist alleen niet dat ze dat met 14 wk al konden zien?
    Wij gaan namelijk met 16 wk naar een echo bureau die wel geslachtsbepalingen doet met 16 wk dus ben wel heel benieuwd..

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Melek; Wat leuk een jongetje :) Wij hebben maandag een echo, hoop zo dat ze het ook kunnen zien.....

@Gemma; Ik zou toch nog eens even 'n goed gesprek hebben met mijn man. Hier zou 't echt niet gebeuren

@Nance; Welkom en gefeliciteerd!

De 14wekeen wave voor Mama en Prulleke :)

10. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Zo daar was ik weer! Gisteren gezellige dag gehad. Laatste echte vakantiedag, dus maandag weer aan de slag op het werk. Vanmiddag en vanavond hebben we buurtfeest, moet zo nog even boodschappen doen.

Mammamia, jammer dat de bugaboo niet doorging, nog even verder zoeken dus.

Zag mooie buikfoto's voorbij komen! Zie onder.. haha.

Bsb, vervelend mailtje van de collega. Ik zou idd ook doen of je neus bloedt.. Maar vind het ook raar dat je niet zou mogen bellen met het zkh, dat moet toch gewoon kunnen onder werktijd!

Gemma, lastig probleem, sorry, heb geen advies. Maar lijkt me moeilijk! Knuf voor jou.

Melek, super, een goede echo! Gefeliciteerd!
    Ah, dacht al dat het een jongetje zou zijn als je het nu al wist maar zie je berichtje nu ook! Gefeliciteerd!
    En succes met de ramadan, in hoeverre doe je zelf nog mee?

Nance26, welkom en gefeliciteerd!

Vicious, hoop dat je de nacht een beetje doorgekomen bent en de boosdoener snel uitplast. Dikke knuf!

Nou, hier komt ie dan: buikfoto met 15 weken en 6 dagen (net gemaakt):

11. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    gefeliciteerd nance!!

12. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Ik weet het, er valt alleen niet mee te praten dat is het probleem. Hij wil het perse en elke keer haalt hij er een andere reden bij....die voor mij kant nog wal raken...Als hij het mij op een redelijke manier had besproken had ik er wel over na kunnen denken maar nu hij zo doet is het voor mij resoluut nee...
    Maar goed we zien het wel misschien waait het wel weer over:(

gemma

13. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    heyyy dames goedemorgen!

Ja goed he dat ze nu al kunnen zien wat het word!
    in Turkije is het wel mogelijk met 14 weken! dus waarom hier niet? :) mijn nichtje uit turkije is nu 26 weken zwanger en die wisten het ook met 14 weken! :)

Ik ben bij echobureau utrecht geweest! ze waren zoooo lief!
    en het leuke dr van was dat je een hele grote scherm had voor je neus, waar je het baby heel duidelijk kon zien! zat zooo lekker op die stoel! :) ik zou weer willen gaan!

Dames ik doen niet mee met de ramadan, wil het graag maar ik mag het niet... VK raaddeook aan om het niet te doen! :(
    vind het wel jammer , maar gezondheid gaat alrijd voor...

ik zal zoo de fotos plaatsen!

14. mammamia

mammamia Niet meer actief

Welkom en gefeliciteerd! en leuke datum om uitgerekend te zijn (zie mijn banner;))

Groetjes, mammamia

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames hoe kan ik hier fotos plaatsen?

16. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ga naar: plaats reactie en dan beheer bijlagen in het midden... dan zie je vanzelf een hokje waarin je foto's kunt oploaden...

Succes, ben benieuwd naar je foto's!

17. @melek als je een bericht typt moet je onderaan op meer opties klikken en dan beheer bijlagen, dan kan je een plaatje uploaden en die plakt ie dan aan je berichtje.

18. haha twee keer..

Goedemorgen andere dames!
    Nance welkom, als je op de site van de februari mama's wilt komen mag je muurtje minimouse of mij even wat meer gegevens over jezelf mailen, zie de site voor welke gegevens er allemaal op kunnen.

19. nou melek, schiet eens op met die foto haha heb mijn vriendin al gesms'ed dat ik iets later kom omdat ik eerst jouw foto wil zien hahaha

Ik heb trouwens in de rara wat ben ik al veranderd dat je een jongetje krijgt!

20. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    okeee
    komt dr aan

Deel Deze Pagina