Wauw vicious!! knap hoor!! ik zit ook al steeds teksten te bedenken hihi aar ben er nog niet uit! wil zelf denk ik ook wat op het geboorte kaartje zetten, en niet standaard van internet ofzo.. ik heb gisteren een trouwjurk uit gekozen!! wauwzie! hihi en toen we later nog even door de hema heen liepen bij de baby spulletjes voelde ik allemaal bubbeltjes in mn buik! JA.. JA.. Zou dat hem zijn?! hihi en vanochtend lag ik wat te dommelen in bed, en had ik mn hand op mn buik, maar toen waren het 2 schopjes ofzo!! heel zacht maar ik voelde het echt! dus ik ben weer helemaal gelukkig!! hebben jullie ook al 'schopjes' gevoeld?? ik vind het zo leuk!!
Haai allemaal, @ Angel, ik heb je gemist hoor! Vroeg me al af waar je bleef Alles goed? @ minimouse, ja, dat gevoel ken ik wel. Heel licht, maar wel op plek waar je het kunt voelen helemaal aan de onderkant van de buik, in de onderste helft van het stuk tussen schaambeen en navel. Verder dan dat reikt de bm ook nog niet in 'ons' stadium. Wat ga je met de jurk doen? Als je nog voor de bevalling trouwt kan het heel lastig zijn om de jurk te maken, hier is het ook een heel gedoe geweest en ik heb gelukkig een vriendin die naaister is en die hem dus voor mij maakt. @ duster, hier ook zo'n slaapkop. We moeten nog veel dingen voor de bruiloft doen... dus echt extra slapen zit er niet vaak bij. Zzz. Gisteren mijn vrijgezellenfeestje gehad, zoooo gezellig. Ik had iets van 12 vriendinnen, allemaal naar Groningen gekomen, we hebben een kleuradvies gekregen (echt gaaf!) en uitgebreid gepicknickt en verder moest ik natuurlijk met en sluiertje rondlopen. Wow iedereen zit je dan aan te gapen en te lachen en je wordt nagejoeld door mannen (vooral mannen die zelf hun vrijgezellenfeest hebben). Pff over een week voor het laatst mijn jurk afpassen, dan wordt hij definitief gestikt. Ik groei best en kom eindelijk ook wat aan, het is lastig!
nou ik ga trouwen in die jurk haha, we gaan trouwen op 9 oktober. en ik ga nog een keer naar die winkel een paar dagen van te voren om hem op maat te laten maken. en dan kan ik m de zelfde dag mee meenemen! dus komt wel goed.
Goeiemorgen allemaal, ViciousM Wat fijn dat de pijn over is! Yeaaaaaaaaaah Mooi stukje zeg, heel mooie "geschreven"! Je zal het nu wel mega druk hebben met overgaan, heel veel succes Minimouse Herkenbaar en onbetaalbaar dat gevoel! Geniet er van, dat getrappel in je buik straks zou je willen dat het af en toe wat minder was hihihihihi Bwtje Hoop dat de kids je hebben laten uitslapen, man zo vroeg weg!!! We blijven met zijn allen tot we bevallen zijn en dan kletsen we verder in een "beval topic" Angelsfire, Doe je wel rustig aan harde buiken moet je echt niet negeren!!! Succes met je nieuwe baan (dit brengt natuurlijk ook "gezonde" spanning met zich mee) Evenstar, Dus jij was het toch!!! leuke sluier hahahaha Geintje, fijn dat je het leuk hebt gehad Duster2000 Voel je niet schuldig meid! Geef er lekker aan toe, je lichaam heeft het nodig. Jij ook een fijne zondag!
Evenstar: dat klinkt leuk! Mooi dat je een gezellige vrijgezellendag had. Met je bolle buikje en een sluier! Minimouse: die belletjes zullen je beeb wel zijn hoor! Ik voel nu echt schopjes, maar het is mijn derde, dus dat gaat altijd sneller. Vicious: fijn dat de pijn over is, duimen dat het wegblijft. Kan zo'n steentje niet spontaan oplossen? Duster: doe rustig aan, ik mocht vanmorgen uitslapen en ben nu net uit bed. HEERLIJK!! Die rust hebben we hard nodig. Vanmiddag komt mijn vriendin - die al 12 jaar in Engeland woont - langs. Supergezellig. En morgen weer werken. Fijne dag, geniet van het mooie weer!
@Mommy: ja ik probeer wel rustig aan te doen, maar het soms gewoon onmogelijk met die kleintjes. Maar daar weet je zelf alles van ... @Vicious: mooi gedicht! Leuk voor het geboortekaartje??
Goedemorgen deze zondagmorgen @ Vic Heel mooi gedichtje!! En gelukkig is de pijn nu weg... hopelijk blijft die weg!! @ hier wel redelijk geslapen. Heb alleen hoofdpijn das minder. Ga zo nog maar ff een uurtje liggen, kleine meid slaapt nu ook dus nu kan het ff. Verder voel ik me beebje ook schoppen, heel zacht maar wel duidelijk! @ duster gewoon lekker aan toegeven hoor,doe ik ook en helpt echt!! Fijne zondag allemaal
@ minimouse; ik had eerst losse zinnen (gevoelens) opgeschreven, ik wilde het bijna opgeven en toen ineens kwam de tekst vanzelf Ik heb gisteravond in bed voor het eerst schopjes gevoeld! Misschien omdat de baby het gedichtje mooi vondt @mommy; dankjewel ik ga zo afsluiten en dan inderdaad weer aan 't werk! Maar het inrichten is wel minder zwaar, en ook leuk! @ angelfire; nee volgens mij blijft zo'n steentje gewoon zitten waar ie zit dan.. ik denk niet dat zoiets hards op kan lossen. Ik ben wel bang hoor, voor nog een keer zo'n aanval. Misschien is het gedicht inderdaad iets voor het geboortekaartje, maar wie weet wordt ik nog eens zo creatief @mama25; dankjewel! Ik ga wat doen hier.. fijne zondag allemaal!
Hai hai, was ik weer. Gisteren een heel gezellig buurtfeest gehad. Was zelf rond 11 uur naar huis gegaan maar boniman was er pas na 2 uur. Hé Angelsfire! Ook weer even hier. Jeetje, 36 uur werken, dat is inderdaad wel veel. Maar wel fijn dat je iig een opdracht hebt nu. Veel succes! Veel plezier vanmiddag met je vriendin. Vicious, fijn dat de pijn nu even weg is. En succes met klussen aan je huis. Mooi gedichtje ook. Duster, lekker geshopt lees ik! Wel ff spammen Minimouse, leuk een trouwjurk! Ben benieuwd (ook ff spammen? ) Evenstar, klinkt als een gezellig feestje. Leuk zo'n kleuradvies, hier ook al een paar keer gehad. Mama25, hoop dat je hoofdpijn snel over is.
Hoi meiden!! Terug van weggeweest. Heb lekker 3 weken vakantie achter de rug! Lekker bijgekomen, goede afleiding en nu alweer 15 weekjes! Hoe is het hier? Bijlezen ga ik niet eens proberen.. Haha! Niet te doen na zo'n tijdje! Afgelopen donderdag naar de verloskundige geweest. Geen echo's meer, maaar.. Voor het eerst het hartje gehoord! WOW! Ik ben nu al verliefd op mn kindje! Eindelijk kunnen mijn vriend en ik ervan genieten!!! @baby voelen: Minimouse, jij denkt dus ook dat je je kindje al kunt 'voelen'? En meerderen hier? Gister liepen we samen met de hond en ineens voelde ik wat luchtbelletjes, zo rond mn schaambeen. Zou het?? Nu al? Heb het nog niet weer gevoeld trouwens. Tot hiervoor lette ik er eigenlijk ook niet op. Maar gister had ik echt zoiets van: Dit bedoelen ze nou!
Hoi Alina, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Dus ook jij hebt jullie kleintje al mogen voelen, geweldig gevoel he Reageert jullie hond nu anders naar jou toe sinds je zwangerschap of valt het wel mee? Hier zijn we net binnen na een flink aantal kilometers te hebben afgelegd (per fiets) het weer was in ieder geval zeer aangenaam Ga aan het avond eten beginnen zodat de kids vanavond op tijd in bed liggen Onze oudste mag morgen weer naar school jippieeeeeeeeee Tot snel allemaal
@mommy1979: Nee, merk niks aan mn hond. Dat hoor je weleens, hè? Maar nee, hier dus niet. Het weer is inderdaad goed. Heerlijk gewoon! Lekker hoor, stukje fietsen.
Hallo meiden, Vicious: fijn dat de pijn over is! En het gedicht, wat prachtig, had de tranen in mijn ogen. Besnijden: poe moeilijk, ik hoop dat jullie het er samen over eens kunnen worden. Beeb voelen: heel soms denk ik dat te voelen, maar ik dacht dat dat pas vanaf 16 weken kon. De hond: nou die van mij loopt de hele tijd achter mij aan en waar ik ook lig, hij komt dicht naast mij liggen. Dus volgens mij hebben ze zoiets wel door. Vandaag ben ik 15 weken, jeeeeeeeeeyyyy. Gaat echt snel. Volgende maand zijn er wat vriendinnen van mij uitgeteld, de 1e al over 15 dgn. Zooooo spannend! Straks lekken veel baby knuffen. Verder iereen fijn weekend!!
voel de baby al heel duidelijk! Hier morgen weer werken na 3 heerlijke weken vakantie gaat weer tegenvallen denk ik..
foto van de jurk laat ik pas zien als we getrouwd zijn haha. vind het te riskant dat iemand me wel herkend en dan het dan al bekend is hihi maar ik vind het iig erg mooi! jaa die belletjes voelde ik dus gisteren. en vandaag echt 2 schopjes na elkaar. vond het zo bijzonder!! heerlijk!! heb alleen nog wel steeds wat last van mn rug, wat naar mn been toe gaat.. heel vervelend.. begin erna te lopen volgens mij, dus ben blij als ik woensdag naar de dokter ben en hoor wat het zou kunnen zijn..
Ik zit even "illegaal" op een onbeveiligd draadloos netwerk, we hebben nog geen internet! Vannacht slapen we voor het eerst in ons nieue huisje.. Wat leuk om te horen dat jullie mijn gedichtje mooi vinden! En bhappy, als ik 'mzelf lees krijg ik ook tranen in mijn ogen, haha! Truste en tot gauw.
@vicious: Leuk man morgen in jullie nieuwe huis!!! Wij hebben te horen gekregen dat wij heel misschien terug naar Duitsland verhuizen, daar ben ik zooooo blij mee.Eindelijk weer dicht bij huis, als alles door gaat natuurlijk!! Wij gaan dan naar Bayreuth in beieren,,,het is daar zooo moooi!! Kunnen mn ouders eindelijk hun kleinkinderen wat vaker zien!!! En natuurlijk lekkere bierfesten!!! gemma
@Gemma; Wat leuk, wanneer horen jullie of het doorgaat? Om 10u50 hebben we onze 4de echo. Hoop stiekem dat ze al kunnen zien wat het geslacht van ons beebje is Liefs Silvia