Veel muggen, stofallergie en zo moe dat we niet konden slapen, haha! Aankomende nacht gaat het vast beter.. het is allemaal even wennen.
Ooh mensen, ik maak me eventjes een beetje zorgen. Ik heb sinds vandaag opeens pijn in mijn stuitje als ik zit! Please, laat dit geen beginnende bekkeninstabiliteit zijn... Ik merkte sinds een paar dagen al dat fietsen minder prettig is, misschien is het alleen omdat we gisteren gefietst hebben, maar ik heb hier eerder nog geen last van gehad.
dat hoeft het niet te zijn hoor meid. je baarmoeder gaat nu naar achter liggen tegen je rug aan maar dat zegd verder nog niets. in beweging blijven en rustig aan kijken is de tip van mijn verloskunidge. en ik slik vitamine b wat schijnt te helpen
duster, hoe was je echo????? spannend!!!! heb nu een afspraak gemaakt in utrecht, maandag je hoeft je baby nog niet te voelen hoor! het is normaal rond de 20 weken pas. vind dat iedereen hier het wel erg vroeg voelt...dus geen zorgen maken.
We zijn weer terug vd echo en alles was weer goed. Helaas kon ze het geslacht nog niet zien. Ik denk dat we nu toch eerder een geslachtbepalingsecho gaan doen, want onze 20 weken echo is pas 3 okt
je KAN het voelen maar dat HOEFT inderdaad echt nog niet. prulleke: wkz? laat even weten hoe het daar is wil je? daar gaan we ook.
@Prulleke; Ik ben dus echt niet gaan twijfelen toen ik het topic heb gelezen. Het gaat mij ook puur om het geslacht en dan maakt het mij dus echt niet uit dat de echo maar 15 min duurt. Tijdens onze 20weken echo wordt er ook 'n dvd gemaakt die we voor 7,50 kunnen kopen
@Prulleke; Ik zie nu je berichtje pas over je echo in Utrecht. Spannend! Is dat ook een geslachtsbepalingsecho? Vanaf hoeveel weken doen ze die?
Hai hai! Zo, de eerste ochtend na de vakantie zit er weer op. En nu lekker vanmiddag vrij, heerlijk. Net even gegeten en Jasmijn ligt ook al in bed, dus kan het even rustig aan doen.. Alina, welkom terug van vakantie! En luchtbelletjes in je buik, dat klinkt idd als je baby! Minimouse, vervelend dat je last van je rug hebt... hoop dat het snel beter gaat. Vicious, hoop dat jullie goed geslapen hebben vannacht in je nieuwe huisje. Gemma, zou mooi zijn, verhuizen naar Dld. Duster echo gehad zie ik. Super dat het goed was. Jo, fijn dat je meteen een echo kreeg. En gelukkig alles goed, super. BWtje, lekker een massage. En hoop dat het goed ging bij het CB. Bsb, wat leuk een babyshower! En die echo, klinkt als de 20 weken echo toch (of zoals het officieel heet de SEO) Evenstar, ik duim voor je dat het meevalt met de pijn in je stuitje..
@Buddy; Prulleke gaat volgens mij alleen voor 't geslacht. Ze is maandag ook pas 15 weken volgens mij.
boni: klopt maar ben er net achter duster ook, dat prulleke het dan niet in het zieknhuis laat doend enk ik.
@BSB; Leuk, zo'n babyshower. Je hoeft niks meer zelf te kopen, joh Ik weet niet hoe de echo's in het WKZ zijn, maar over het algemeen vind ik de behandeling in 't WKZ SUPER! Matthijs heeft er een paar dagen gelegen. Toen hij een maand oud was is hij daar geopereerd. Liefs Silvia
goedemorgen allemaal.. tijdje weer niet geweest. Heb zo'n last van hoofdpijn de laatste tijd. Bijna dagelijks Heel vervelend en weet niet wat ik er tegen moet doen.. Zal proberen een beetje bij te blijven hier.
Ja dat krijg je als je geen tijd heb om te forummen.. ben alweer vergeten hoe ik een foto plaats. Bekijk bijlage 11477 Eens kijken of het me nu lukt
hoi dames, ben net thuis en ben moe Ik heb het ook warm! Prulleke, wat leuk dat je naar utrecht komt! Het is een hele leuke bureau.. ik raad het iedereen aan! ze zijn zoooo lief! Ze kan dan meteen kijken wat het gaat worden! spannend! ik zit te denken of ik over een paar weken weer een afspraak maak!