@ Barbara, helemaal mee eens. hihi Bij mij is het geloof ik door mijn vorige relatie gekomen. Dat manlief nu de dupe is. hihi. Maar hij vind het (meestal) niet erg om ook in het huis iets te doen. En ik ben ook heeel erg blij dat hij iets doet. Vorige deed dat helemaal NIET. En daar kan ik niet tegen.. Bleek uiteindelijk. hihi
hahaha... Ja dat blijkt dan maar weer Wij hebben gelukkig 3 uur per week een schoonmaakster, want we werken allebei veel. Daarnaast zorg ik voor de rest van het huishouden, en hubby voor alle klusjes, dus ik ben allang blij dat ik geen fietsbanden hoef te plakken Na de zwangerschap stop ik met werken.. dus geen schoonmaakster meer... maar zelf poetsen! Ben benieuwd hoe me dat gaat bevallen, hihi.
Wow, barbara, helemaal stoppen met werken. Is dat financieel haalbaar? (als dat t is ... schoonmaakster houden! hihi) Ik had ook een hulp in de huishouding. Echt een ster in het schoonmaken. IK mis haar! Ze is al 6 weken op vakantie. Ik hoop echt dat ze terug komt! Werk nl fultime en manlief ook. Zit dan nu wel thuis met burn out maar dat gaat ook wel weer over.
Goedemorgen meisjes, Ik werk maar 32 uur, heel relaxt, ben dus elke maandag vrij en dan hier nog even te vinden. Vanaf dinsdag-vrijdag weer een stuk minder. Alleen laat in de avond effe. Ook heerlijk uitgeslapen vanmorgen.... Ik zat nog effe in de agenda te kijken en heb een stukje gekopieerd: 12 Ninja afspraak huisarts 15 Puck24 intake verloskundige Minimouse afspraak huisarts 16 Luca79 intake verloskundige @Ninja, hoe was het bij de huisarts? Heb je geen nieuws of heb ik er overheen gelezen? In dat geval sorry... @Puck24, succes en laat weten hoe het ging! @Minimouse, succes en laat weten hoe het ging! @Luca79, voor jou alvast hetzelfde! Verder zag ik dat Sasja77 vanmorgen schreef dat ze morgen weer naar de VK mag en dan toch hoopt iets meer te zien dan vorige keer. Sasja77, is dit een nieuwe afspraak? Ik dacht dat je 3 weken moest wachten? 't Staat ook niet in de agenda. Nou ja, hoe dan ook, veel succes morgen! Groet, Klusser
Ja stoppen met werken is financieel (net) haalbaar! Maar de schoonmaakster dus jammer genoeg niet meer, hihi. Gelukkig zit mijn man in een job waarin zijn salaris komende jaren nog erg vooruit gaat, dus ik gooi haar telefoonnummer zeker niet weg Maar, wie weet, is het ook wel leuk als je dan toch hele dagen met je beebje thuis bent om ook het huis netjes te houden (zal toch wel een beetje?)
Jaaaa ik heb zo mijn intake bij de VK. Ben weer net zo zenuwachtig als de eerste keer bij mijn zoontje. Helaas kan hubs niet mee dus ga alleen. Ik laat jullie weten hoe het was
hey dames, daar ben ik weer nou mn huisarts heeft nog geen echo gemaakt maar die krijg ik 24 juni! omdat we dan zekerder zijn dat we wat kunnen zien. We kunnen het termijn nu niet goed inschatten hoelang ik zwanger zou zijn doordat ik de afgelopen ronde een miskraam had en geen menstruatie meer tussen heeft gezeten. Ik zal nog maar rustig af moeten wachten.. groetjes!!
@puck, ja laat wel even weten hoe het was! Ben benieuwd, mag in juli pas. @minimouse even afwachten dus hoe lang je precies zwanger bent, wel lekker snel al je echo zeg. Zet hem maar snel op de lijst erbij!
hey meiden, ben een tijdje niet geweest maar wat kunnen jullie schrijven. haha. helaas zie ik dat er ook minder leuke berichten bij zijn gekomen. alle meiden met bloedverlies heel veel sterkte en ik hoop zo dat alles nog goed zal gaan. mama25, wat vreselijk dat je man je in de steek laat. en dan ook nog wil eisen dat hij de kinderen wil zien en ze anders wil af pakken. heel veel sterkte toegewenst en laat je niet gek maken door hem. hier begin ik toch de zenuwen te krijgen voor donderdag. ik hoop zo dat we een mooi kloppend hartje mogen zien.
@ Hanneke! Je staat op de site erbij! @ Bloemje het is me gelukt!! Joepie!! @ Ladytijger! Welkom terug! Leuk je weer te zien! En je hoeft gelukkig niet alles steeds terug te lezen... dan word je gek hihi
@ hanneke, begrijp ik het nou goed... Heb je 2 iui's gehad maar eh... je bent eh .. .zwanger geworden door eh... te klussen met je manlief? hihi
Allo allemaal! Eventjes geleden en sinds pagina 65 bij kunnen lezen, dus dat zegt denk ik wel genoeg... Veel gebept hier! Maar inderdaad veel vervelende dingen. @Emmetje75, scorpion, angelsfire, sweetcandle: Jeetje, das schrikken/rot... *geen woorden voor* @mama25... !@##$#% WAT? Dat is niet te geloven. Net zwanger en dan je vent die t op zijn heupen krijgt!! Ik lees wel terug dat jullie al eerder problemen hebben gehad, toen ook goed gekomen, nu misschien ook? Of is het echt over? @hier.. Alles goed. Aantal dagen erg misselijk geweest, overgegeven, maar verder wel goed. Nu nog een beetje. Kleine beetjes eten, etc, allemaal voor het goede doel, dus wel te hebben. Wel druk met mijn werk. Werk 36 uur en onregelmatig, merk dat ik dit tempo van deze pagina moeilijk bij kan houden. Vraagje. Ik wilde vorige week woe de dichtsbijzijnde vk bellen voor een eerste afspraak. Kreeg ik voicemail van 8 tot 9:30 telefonisch spreekuur op ma, di, wo en do. Nou ok, dat is dan ma bellen, (do kon ik niet vanwege werk). Bel ik vandaag van half 9 tot half 10 (bijna aaneengesloten ophangen,bellen, ophangen, bellen): steeds ingesprek. Om half 10 wordt ik eigenlijk doorverbonden/krijg ik een overgaan toon. Wat denk je? Krijg ik dat K*$($(T bandje dat ik voor afspraken etc kan bellen op ma, di, woe en do van 8 tot half 10. JA wat denk je dat ik aan het doen was?!!! Op het bandje staan wel 06 nummers voor noodgevallen (wat ik gelukkig niet ben hoor..) en bevallingen. Maar als ze zo moeilijk te bereiken zijn... is dat overal zo? Kan nu pas weer eigenlijk volgende week ma bellen. Anders aan het werk. Maar ben dan al bijna 7 weken. (is dat niet laat om te bellen)? Eventueel woe ochtend, maar dan kom ik denk ik te laat op mijn werk. Heb ook al gedacht aan een andere vk bellen, maar weet niet of dat mag. Al mijn vriendinnen/mensen uit buurt gaan naar deze vk. Maar heb nog niemand gehoord over dit gedoe.. Vraagje2 Water drinken.. moet je meer doen als je zwanger bent he. Hoeveel drinken jullie? (zonder continue op de wc te zitten) ZB/tb: twijfel nog. Eigenlijk TB, maar ZB lijkt me 'veiliger'. FV/BV: BV (als het lukt, zie het in mijn omgeving ook vaak fout gaan) Vraagje 3: Week 4/deel week 5 had ik echt een opgeblazen gevoel. Maar nu sinds 2 dagen eigenlijk een bestwel platte buik. Herkent iemand dit? Vraagje4: Ik ben altijd echt een koukleum (dekentje op bank etc.). Maar sinds ik zwanger ben, heb ik het zo heet. Herkenbaar? Zelf mijn manlief, zegt dat ik te warm ben om (in bed) tegen aan te liggen. Zo dat was een hoop geklets/vraagjes... *einde ego bericht* KNUF!
Goedemorgen! Ik kom me hier ook aanmelden, weet sins zaterdag dat ik zwanger ben, heel pril. Durf nog niet echt te genieten, omdat ik bang ben dat er iets gebeurt. Heb zaterdag 2 posi testen gedaan, 1 van kruitvat en een clearblue. Net even de verloskundige gebeld (die ik gelijk aan de lijn kreeg, n.a.v. vraag hierboven) Woensdag avond om 20.00 uur heb ik al een intake gesprek. Ik vroeg nog is dat niet te vroeg, maar ze zei dat, dat juist fijn is, omdat er zoveel op je af komt. Dus spannnendd Ik wil ook wel in het lijstje! moet ik daarvoor iemand een bericht sturen of kan ik het hier vermelden? 21 jaar kom uit Zuid-Holland 1ste kindje en volgens de berekeningen 18 feb. 2010 uitgerekend. ZB en BV