@ muurtje: ik zal voor je duimen!!! Wij hebben voor namen gekozen die in het engels en nederlands goed uit te spreken zijn: Benjamin en Sebastiaan, aangezien mn man australier is. Maar nu zit ik met een probleempje: ik kan geen leuke lange namen bedenken...behalve alexander maar die vind ik wel leuk maar niet super, Iemand suggesties? gemma
haai! Troeltje: beterschap meid! En Duster ook al niet helemaal fit, hopelijk gaat het snel beter... Oh en BW-tje ook al, getver. Wat een ziekenboeg hier. Allemaal snel opknappen. 3 jongens al. Ik denk dat ik ook een jongetje krijg, dus wie weet! Maandag staat de afspraak voor de echo. Ik ga met Prulleke mee (als het met mijn werk lukt, maar dat denk ik wel). Ben erg benieuwd. Namen: nog niet zo mee bezig, schuif het erg voor me uit. Ben wel een beetje bezig met de inrichting. Ik heb nu een kast gekocht bij IKEA om alle kinderkleren in op te bergen, want het word een beetje vol hier. En ik zit ook na te denken over de 'versiering' van de kamers. Mijn zoontjes hebben allebei houten letters op de deur met hun naam. Van die standaard letters zeg maar. Een vriendinnetje van mijn maakt die letters en ik denk dat ik dat voor de baby ook wel erg leuk vind. Voor op de kamer dan he? Wat vinden jullie: Mam en Mom | Mam & Mom, houten letters en hippe shirtjes Nah... ff verder werken. Tot straks! Oh ja: Levi vond het erg leuk op school en ging vandaag vrolijk weer! Gelukkig maar he?
ja wij hier dus ook omdat wij ooit ozzy plannen hadden hihi uhmm lange namen raymond thomas rebecca michael cynthia? weet je wat? misschien heb je hier meer aan English short and long proper names - VIEX
Bluh, net Lisette gehaald van school maar voel me nog beroerder! Lange engelse namen: Stephen Timothy Tristan, Jonathan, Matthew, Nicholas Ik kan denk ik nog wel ff door gaan, of zocht je meiden namen? Britany, Abigail, Cameron, Christina Nou ff geen inspiratie meer... Misschien kan Mama en ook aan meespieken, die zocht ook leuke namen!
Hallo meisjes Zo even een paar dagen niet ge forumd en er is een heleboel afgekletst! @ de zieke dames, hoop dat jullie snel beter zijn!! Ik zie dat sommige al weten wat het word? Dat wil ik ook!!!!! Moet helaas nog even wachten... BEN ZOOOO BENIEUWD Hier verder alles goed, voel me eigenlijk heel super Vandaag op mijn werk doorgegeven dat ik week 37 en 38 vakantie neem. Werk momenteel halve dagen ivm die bloedingen en de placenta praevia, dus volgende week nog 3x 4 werken en dan lekker 2 weken vrij. Gaan druk aan de gan met de kamer voor Lisa zodat zij snel naar dr nieuwe kamertje kan, en kan wennen aan de nieuwe situatie voor dat de beeb er is.. Weten jullie leuke sites voor inspiratie meisjes kamer? Ik zoek een mooi vloerkleed, kan tot op heden niets vinden wat me echt heel leuk lijkt. Baby kamers vollop maar peuterkamers? Namen.... Hmm we hebben er wel wat, maar moet eerlijk zeggen dat ik er nog niet direct een voorstelling bij kan maken als ik ook nog niet weet wat het is... Zo heb ik bij mijn 1e keer ook pas kleertjes etc gekocht toen ik wist dat het een meisjes werd. Wat eten jullie vanavond? Ben inspiratieloos................. Liefs
wij eten een gebakken eitje heel simpel haha maar moet vandaag nog op een verjaardag. Als je last hebt van je sluitje uitstralend naar je been zijn dat dan je bekken? Zondagavond wou ik uit bad stappen en toen kon ik er ineens niet meer uit omdat ik z,n pijn had met staan. De volgende dag was het wel iets minder en vandaag heb ik er weinig last van maar het is wel heel de tijd aanwezig?
als het je schaambot is...dus je bekken achterin die 2 kuiltjes als je die hebt daar zit het kun je last van hem en dan je schaambeen..en idd uitstralen naar beneden... vooral last bij traplopen enzo... nou kijk maar uit..ja
ja leuke naam! maar vriendje wilde geen isa.. eva isa struikelt ook wel een beetje.. Hier vanavond visje en frietjes lekker makkelijk! En wat sla.. misschien wel de gevangen forelletjes van vriendje want ze zijn door schoonpa alweer gerookt jammie
soepje altijd lekker hehe lynn of lin vind hij te chinees haha kim waarschijnlijk ook..en vink ook nie zo..en wil liever niet nog een s erbij haha zo next?
leuke namen ik ben ook aan het denken,. meisjes hebben we al. meiden bene r niet geweest vandaag evrgeef me voel me echt niet lekker en duik nu dan ook lekker mijn bedje in.
ik maak met verse groenten een spagetthisaus. Helemaal geen trek in maar mn zoontje en man vinden het zo lekker.
meiden wij gaan hier zometeen ook boodschappies halen en dan dus friet met visje fijne avond! n misschien nog tot klets!
@ muur gelukkig viel het allemaal mee. Ik ga voor jullie duimen voor een goede uitslag!! @ namen: hebben we al een tijdje. Jongen wordt Milan, meisje wordt Noa! Nog 4 weekjes wachten en dan zullen we wel horen welke van de 2 het wordt @ eten: wij eten patat vandaag.. heel slecht, maar had er zo'n zin in!