@namen: Wij hebben het er af en toe wel eventjes over. Ik heb 2 meisjesnamen die ik erg leuk vind. Diegene die bij mij op 1 staat, vindt hij net wat minder. Duss.. Zijn we nog niet over uit. Maar ja, hebben het in ieder geval beperkt tot 2 namen. En de jongensnamen, hij vindt er 1 leuk en ik 1. En we vinden die van elkaar ook wel leuk.. Maar nu ook daar nog uit kiezen! Haha! We hebben gelukkig nog even.........
Hallo goede avond allemaal! @ Oei... namen... Wij komen er echt niet met z'n 2e uit. Wij wachten tot we weten wat onze dondersteen wordt. @ Hier, geslapen (na veel tanden geknars (auw en zow) en gerommel in mijn buik.) En manlief had lekker lasagne gemaakt en die was nog lekker ook. hihi. Verder heel lief en goed door hem verzorgd. Hij heeft zelfs mijn laptopje aangegeven zodat ik jullie ff kon bereiken. hihi. Ik ga ff terug lezen...
oh... iedereen weg. Jammer. ik kom morgen dan nog even langs wippen. Knuffel! Truste allemaal! @ Vicious, Je schaap is schitterend geworden!!!! COOL!!! @ Wij beginnen pas als we weten of alles in orde is met de kleine... Dan ga ik met schoonzusje en manlief en waarschijnlijk haar liefje op de kinderkamer een garfield kamer maken. Wil t wel subtiel houden... moet dus ff goed nadenken hoe ik dat aan ga pakken...
Euh.. aangezien ik alle gaatjes met een tandenstoker opgevuld heb, ik denk ehhhh.. anderhalve dag?? (maar dan in stukjes, als ik aan één stuk door was gegaan anderhalve dag denk ik) Hij is ongeveer een meter bij een meter groot.
Spannend voor jou hoor Muur. Hoop dat je volgende week alvast positief nieuws krijgt. @mammamia, nee ze is zomaar neergevallen, haar hart is ermee gestopt. Was niet meer te reanimeren, zal genetisch geweest zijn of een aneurysma. Heel eng, moet je niet teveel over nadenken. Ze was 24. Ik heb het een beetje verdrongen, maar ik neem af en toe tijd, vooral als ik in de trein zit, om veel aan haar te denken. Veerle is een prachtige naam, en voor mij verbonden aan een van de mooiste mensen die ik ooit gekend heb. Zij was trouwens Zeeuws-Vlaanders. @ namen, wij hebben twee leuke namen, voor jongen en meisje. Ik wil ze liever niet openbaar maken, ook niet hier. Net als het geslacht blijft het bij ons allemaal een verrassing in februari!! @ voelen, ja een soort belletjes gevoel, dat heb ik ook weleens gevoeld. Ik let er nog maar niet teveel op. Vandaag hebben we even het hartje zitten luisteren, ik vond het weer meteen. Ik ben bang dat de angelsound niet goed voor de kleine is, dus luister 1x per week. Dan nog iets: doen jullie aan sport? Ik ben nu weer bezig met capoeira, maar het valt wel tegen. Nu de misselijkheid grotendeels weg is, is er een ander probleem: ik kan echt geen buikspier dingen doen, het is niet goed en het voelt ook naar. Daarnaast begint de onderkant van de buik met hoge schoppen te protesteren. Ik doe het dus rustigjes. Verder ga ik na de bruiloft beginnen met zwangerschapsfitness ga ik weer zwemmen (niet speciaal zw-schap zwemmen, ik heb jaren wedstrijd gezwommen en heb geen zin in langzaam dobberen). jullie? Trusten he!
Kom even truste zeggen... net met mijn mannie gebrainstormt over namen en we hebben 1 meisjesnaam 'Madeau' (spreek uit als madoo) Qua jongensnamen zijn we er nog niet uit.... ik vind Juliën, Jules, Jonas... wel een geinige richting... Truste!!!
Meisjes naam is voor ons niet zo moeilijk, alleen jongens namen. Jonathan is welerg leuk, dank jje!!! gemma
Jongens is voor ons nog een struikelpunt maar goed daar komen we nog wel uit.. Met onze 2de dachten we dat het een meisje zou worden en de naam Anna-maaike bedacht maar dat ging dus niet door. Nu heeft mn broer net een meisje gekregen en zij heet nu Hanna-maike Ik vind de naam nog steeds leuk maar goed, dan lijken ze wel heel veel op elkaar....ben er nog steeds niet over uit. Nynke vind ik ook nog steeds een mooie naam.. Mn man wil graag James en ik Jesse, dan wordt het Jesse James, dat vind ik weer te veel van het goede... Ook vind ik Lee als middelste naam erg leuk en mn man Jerry maar dan wordt het Jerry Lee {jerry lee lewis} dus dt wordt ook weer niks...zo blijven we wel ff bezig ben ik bang... gemma
@ Goede smorgens! Heeft iedereen lekker geslapen? Ikke eh... ongeveer. Was wel om 6 uur wakker... en ik kon natuurlijk niet meer slapen. Bleeegh! Misschien dat ik straks nog een poging waag. Heb net al een beetje de troep bij elkaar gezocht voor in de vuilnisbak. Maar merk toch dat dat iets te veel van het goede was. Mijn onderbuik protesteert gelijk. Hoop dat manlief straks wasjes wil gaan doen. Mag zelf niets doen eigenlijk... zucht. En ik ben daar al zo goed in... hihi. Eh sporten? Nou eh... zou het wel willen doen maar ben eigenlijk sinds ik zwanger ben nauwelijks nog geweest. Fitnes. Ik was ook zo belachelijk moe en misselijk. Wilde gaan z-zwemmen... maar dat is op zaterdag ochtend... en dan lukt het mij blijkbaar om wel uit te slapen... en ik heb geen badpak... die past. hihi
Mogguh... Nee, ik zal ook eerst goed moeten kijken wat voor badpak handig is. Ik heb alleen speedo's liggen en ik vrees dat ik daar uitpuil. En die zwangerdingen zijn geen sportbadpakken geloof ik. Het liefst zou ik een top en broekje dragen, een sportbikini zeg maar, maar eh... wat nou als ik striae krijg? Dan stop ik die buik liever in een bloemetjes badpak (ik ben best ijdel eigenlijk... hm). Jongensnnamen vonden wij ook heeeel moeilijk. Pfff. Hij sloeg al mijn voorstellen af, maar toen ik met degene kwam die het dan wordt (als het een manneke is), toen werd hij helemaal blij. Voor meisjes hebben we twee namen.
@ Evenstar, wel hebben het zelfde idee ivm badpak.. hihi. Ik heb zelfs een hele oude bikini uit de kast gerukt... Die ik had voor mijn borst verkleining... en raar maar waar... hij past weer perfect... alleen zitten er beugels in de bikini. Maar ja... zo zie je wel mijn mega buik... hihi En waar zou je in hemelsnaam een badpak voor zwangere dames vandaan moeten halen? Ik heb er 1 gezien bij de HenM maar... dat ik zo'n ding die je in je nek moet sluiten.. en met die mega borsten van mij wil ik niet ook nog een nek hernia oplopen... door dat badpakkie... Namen? Ech... we komen er niet uit. Wederom besloten om te wachten op wat ons dondersteentje zal zijn. hihi
Oh! Goede morgen Bloempje! Hoe was je trouwerij?!? en hoe gaat het er verder mee? Hoe was je huwelijksreis?? En Prulleke! Hoe is het er mee?
De afspraken voor vandaag... 26 aug 09 Minimouse, Afspraak HA Knorretje, afspraak VK Jesali + Love always, 2e afspraak VK Prulleke, afspraak gyn
goedemorgen dames, Ik heb helaas niet goed geslapen vanacht weer op de huisartsenpost gezeten met vreselijke buikkramp. Alleen nu moest ik er ook bij over geven. Waarschijnlijk toch galstenen. Moet zo weer naar de HA om het een en ander te bespreken voor een echo van me maag. Ik maak me zo zorgen vind dit echt niet leuk. Die pijn is niet te harden en medicijnen tegen de pijn mag ik niet. Ik ben echt doodop gelukkig ben ik wel vrij vandaag. Ik heb zitten janken van de pijn vanacht
dank je muurtje ik zit er ook echt effe doorheen. Ik duim ook nog steeds voor jouw dat alles gewoon goedkomt en jullie een gezond kindje mogen krijgen.
Auw galstenen!! Beter schap Ninja!! Bloempje getrouwd gister?? Laat je nog horen hoe het was voor je op huwelijksreis vertrekt? Muurtje, doe je ff rustig aan? Hier ook al de namen maar verklap ze nog niet Vandaag 16 weken, dat betekend dat het HCG afneemt wat vele klachten veroorzaakt, oa de extreme migraine continu. mag ik hopenlijk eindelijk weer werken, mis het echt! Afijn morgen naar de verloskundige dan hoor ik het wel.