Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

morgen lieverds,

Gisteren herexamen afgezegd en heb ik verzet naar de volgende mogelijkheid. meteen bij thuiskomst mijn bedje ingedoken en vanmorgen voelde ik mij best wel iets beter. zien wel hoe de dag evrder verloopt.

namen: zoals gezegd voor een meidje wel, voor een jongen vind ik het gek genoeg erg moeilijk. eerst maar even afwachten wat het wordt. future mama: vind je het niet vervelend dat iedereen het nu weet? ik houd het nog lekker geheim hoor.

2. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Hier nog steeds beroerd. Gelukkig heb ik geen koorts maar verder wel nog steeds dat spierpijn gevoel, pijn in mijn buik, nek en hoofd en opgezette klieren. Hoop dat het hierbij blijft!

Hoe is het hier verder?

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ Ninja wat vervelend zeg!! Sterkte!! hoop dat gauw beter gaat...

@ hier gaat t wel, ben alleen ontzettend misselijk en kan bijna niks eten. Dat is dus wel minder... Vanmiddag ff kijken voor wiegje :D Verder rustig aan... Verder gaat t wel redelijk, ook met me rug. Gewoon rust en dan gaat het wel.

Alles dames met afspraken veel plezier!!

Fijna dag allemaal!

Ik ga ff boodschappen doen...

4. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

Kom alleen even gedag zeggen, want een vriendin van mij komt zo nog langs voor Matthijs zijn verjaardag :D

Over namen; Wij zijn er nog niet echt uit en dat vind ik ook niet zo erg. De vorige keer heeft Dirk mij overrompelt en beide namen tijdens een weekendje weg tegen zijn familie gezegd. Ik was toen pas 5 weken zwanger. Daarom heb ik het ook maar tegen mijn familie gezegd, maar echt leuk vond ik het niet. Nu worden er dus geen namen bekend gemaakt en dat heb ik hem wel duidelijk gemaakt ook

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ninja, wat vervelend dat je je zo voelt! Hoop dat er iets is waardoor je je snel beter voelt!

Duster, jeetje wat een actie! Ik zou erg boos zijn! Ik was al boos toen Fred na de geboorte van Marcus de naam voor het meisje had verklapt aan zijn zusje! Die naam nemen we nu ook niet...
    Verstandig dat je het hem nu stevig op het hart hebt gedrukt!

Muur, gewoon een knuffel voor jou!

6. minimouse

minimouse Niet meer actief

goeie morgen dames! nou ikd acht ik voel me lekker dus pluk de dag! nou na het douchen viel die droom in duigen! heb me toch even lekker met de wc pot geknuffeld! echt niet lekker meer! mn buik deed er zeer van! gaat nu gelukkig wel weer. maar ik zal er vandoor.. heb zo afspraak met de HA.

groetjes!!

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

buddy: hier precies hetzelfde hoor!

bah begin me toch wel weer belabert te voelen...

8. Hehe, beetje bijgelezen:

@blondsteenbokje, hoop dat je je vandaag weer beter voelt.
    @Vicious mooie muurschildering! Super!
    @laura, fijn dat het goed met je gaat.
    @evenstar, ik ben al drie maanden niet meer naar de sportschool geweest. Gewoon geen zin omdat ik misselijk was. Deze week ben ik begonnen met fietsen naar mijn werk en heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga. Ook wil 1x in de week weer naar de sportschool voor wat oefeningen, maar heb me er nog niet toe kunnen zetten.
    @muurtje, trouwerij en vakantie waren beide super! Heerlijke dag gehad, echt heel goed verlopen. En de vakantie was gewoon genieten om twee weken niets te doen en lekker van het weer te genieten. Gaat het goed met jou?
    @meiden die een afspraak hebben: Succes!
    @ninja, heel veel beterschap!
    @Tonka, nee niet gisteren getrouwd maar 23 juli jl. ben nu weer twee weken thuis. Maar de dag zelf en de vakantie waren super! Fijn dat nu alles goed geregeld is voor de beeb,
    @Troeltje, beterschap!
    @minimouse, had je wel eerst goed gegeten voor je ging douchen? Dat helpt bij mij altijd!

X Bloempje

9. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Good morning :)

Weer aan het werk voor de verandering..
    Ik kom straks nog even bij jullie spieken!

Liefs

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    echt kei lief en mooi geworden hoor!!

11. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Oh ja enneh..

16 weken wave voor ikke!!

Waar is mijn banner???

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik ook hij niet :(
    wel alleen voor jongen dan..

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    een 17 weken wave voor jou dus idd het gaat toch wel snel he..hier alweer bijna 16 ;)

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Vicious hoe is het eigenlijk afgelopen met je nierstenen?

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    dat vinden wij ook leuk :D hihi
    ennuh wij duimen gewoon mee dat jij ook snel weer zwanger bent!!
    Ik denk in Oktober of duurt dit te lang voor je? :p hihi

16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    misschien mooi als tweede naam te pakken? juist om haar in gedachte te houden?

17. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    Hoeze zwangerschapsdementie?
    Ik kan ook helemaal nix zonder mijn banner..

Ik ben morgen pas 16 weken!!!

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmmm als het niet zo moeilijk was om binnen te komen hadden we er al gezeten..maar helaas en nu met je kids en sociale contacten wordt het steeds moeilijker..
    Er komt straks een hoop geld vrij door verkoop huis etc..en dan willen wij toch wel wat opzij houden..voor of allemaal naar Oz of met zun tweetjes een tijd weg...maar ben niet zo voor zonder kids..dat kunnen we nog altijd en ik wil mijn kids ook veel laten zien in de toekomst!

19. LiLaLief

LiLaLief VIP lid

1 jan 2009
    6.729
    0
    36
    De pijn is weg, maar het steentje niet uitgeplast.
    Het kan zijn dat ie nu heel lang op z'n plek blijft zitten en ik daarna weer zo'n aanval krijg, en misschien gebeurt het wel nooit meer..

Voor nu ben ik in ieder geval pijnloos!
    M'n bekken voel ik nog wel, maar minder heftig, zat toch pijn van de niersteen bij..

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook geen sport hoor..misschien nog iets rustigs straks als de misselijkheid eindelijk eens ophoudt...maar anders af en toe zw. zwemmen dit mag je doen wanneer je maar wilt...dus past wel bij mij haha daar woon ik straks ook op loopafstand van :D dus wel handig!

Deel Deze Pagina