Ja dat is geloof ik het toetje van het jaar? Daar heb je dus ook citroen van en dus die met mango saus! Als ik me zo beter voel ga ik het halen met de boodschappen!
Hallo, de visite is er net vandoor en ik ga weer lekker een middagdutje doen. Vanavond een BBQ bij mijn schoonouders, dus waarschijnlijk ben ik hier morgen pas weer...... Liefs Silvia
Ik heb zin in citroenijs! Vanavond gaan we uit eten met m'n ouders en oma, die wordt 80 vandaag. Ik heb eigenlijk niet zo'n band met haar, maar ja, ik kan niet wegblijven he! Misschien hebben ze lekkere toetjes
Jeetje er is flink gekletst in 1 dag! Moet behoorlijk bijlezen.. Muur, mijn duimen blijven draaien voor jullie! Hier ook druk bezig met de namen.. maar ze blijven nog ff geheim (zo ongeveer tot de geboorte gok ik.. je weet nooit wie er meeleest..) Leuk die letters Angelsfire! Zij zit hier ook op het forum haha, ken haar van een ander topic. Pijn wat uitstraalt naar je been kan ook zwangerschapsischias zijn, had een vriendin van me last van bij beide zs (kiesBeter.nl - Medische Informatie, Ischias) Vicious, super muurschildering zeg! Laura, fijn even wat van je te horen! Hoop dat het idd snel raak mag zijn.. Evenstar, heftig verhaal met je vriendin, dikke knuf! Sport: wil gaan zwemmen en zwangerschapsgym of -yoga, ben er nog steeds niet uit... Badpak voor zwangere dames: Prenatal! Daar hebben ze er diverse.. Ninja, vervelend die galstenen! Hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen... dikke knuf. Vanmiddag komen een aantal dames+kids van de zwangerschapsgym van Jasmijn op bezoek, gezellig! En vanavond een uitje met collega's, dus ben er verder niet veel meer..
thanks voor de tips meid! ik wil vanavond eens gaan vragen voor zwangerschapszwemmen inderdaad maar wil ook wel iets van yoga doen.
Het is idd niet makkeliijk om binnen te komen...Mn man komt vlakbij Cairns vandaan. Het is daar erg mooi.. Ik moet zeggen dat ze daar erg recht door zee zijn en dat bevalt mij wel, en erg vriendelijk.. Maar of ik er ooit wil wonen weet ik nog niet.. gemma
nee helaas...hier hetzelfde probleem. en ik heb ook allemaal rare instanties moeten bellen vandaag. UWV, KvK zulke eikels!
Als ik zo terug lees krijg ik zo'n zin in een mona griesmeel toetje met van die rode bessensaus.... help... Ik doe het niet! ik had laatst ook onwijs zin in een bak hertog ijs (chocolade of pecan caramel....) Nee, ik heb eergisteren wel een sundae chocolade met nootjes op mjammm Ik verveel me te pletter vandaag, vanochtend gewerkt, man badkamer verbouwen bij opa en oma, kinderen bij opa en oma, ben weer alleen En ik kan er nog niet heen omdat het 150 km. verderop is en ik moet morgen werken Vrijdag ga ik er ook heen
lekker beetntje omhoog dan en maskertje of zo en genieten van je rust! even klagen: heb ik verdorrie buikfoto's gemaakt zijn ze heel erg donker! kan ze heir niet bewerken. potver de potver
Ow griesmeel met rode saus.....wil ik ook!!! Hier ook een interne verbouwing gaande, het kleinste kamertje wordt nu een badkamer, eindelijk ook boven plassen Wel zo makkelijk met een kindje op komst. Leidingen en stroom zijn gelegd en de tegelzetters zijn net weg, alleen nog de vloer voegen vrijdag en dan inrichtichten!
mmmm ik heb lekkere toetjes van activia haha ik heb ook liever appeltaart pudding haha maar ja dit is beter voor de stoelgang zeggen ze