Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    He Meiden,

Pfff eten.....Dat jullie er uberhaupt maar over kunnen denken (en eten).........Blehhhhhh, heb zo geen trek in iets........!

Vanochtend bij vk geweest......Alles was goed!!! Hartje geluisterd, wat blijft het toch bijzonder.....Was wel weer afgevallen, maar ja, das ook nie gek als je geen eten hoeft.....

Verder ben ik afgelopen maandag weer begonnen met werken (vandaar dat ik er nu niet meer vaak ben)....Het valt me vreselijk zwaar, maar ohhhhh wat is het weer leuk met die kindjes in gr3. Ze zijn nog zo afhankelijk die eerste weken. Toen ik vertelde dat er een baby in mijn buik zat, waren ze superlief en zeiden ook: nu moeten we heel lief voor jou zijn he juf?!.....Heb er maar even misbruik van gemaakt en gezegd dat dat inderdaad de bedoeling is......!!! hihi!!! Wat een schatjes....Verder ook een paar pittige heren in de klas, dat wordt nog wat!

2. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    En hoe is het verder hier?

Heb een paar pagina's bijgelezen......

@ Zieken:
    Beterschap, hopelijk knappen jullie snel op!

@ Muur:
    Fijn dat de punctie meeviel, nu wachten op de uitslag. Spannend hoor!

@ Vicious:
    Wat is je schaapje leuk geworden (ben jaloers!)......

@ Sporten:
    Pfff, moet er niet aan denken. Heb me wel opgegeven voor zwangerschapsyoga, begin 15 september!

@ Eten:
    Jakkiedakkie, genoeg over gezegd....blehhhh!!!

@ Namen:
    Wij weten ze al (wisten ze al voordat we zwanger waren)....Het zijn Ierse/Keltische namen geworden.....Je weet wel, van die namen als je ziet heb je geen flauw idee hoe je ze uit moet spreken. 2 jaar geleden op vakantie kwamen we een Iers stel tegen in Ierland (dat heb je weleens hahaha).....Hun namen vonden we zo mooi, dat we toen al zeiden: als wij kinderen krijgen, gaan ze zo heten........

Verder weet ik niet meer waar het over gegaan is.....heb echt mega-last van vergeetachtigheid.....niet normaal meer!!!

Fijne avond.....Tot snel!

3. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik ben weg! eten scampi van de apie

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik moet ook echt niet aan eten denken, en ben ook afgevallen. Niet veel, maar kom ook niet aan. Maar eten, tja heb nergens zin in, of trek in.
    Vanmiddag voor wiegje wezen kijken en geslaagd!! :D
    Nu nog wachten tot hij gevuld word ;)

@ Knorretje leuk hoor die kindjes in groep 3. Heb zelf stage gelopen in 1/2, 3 & 4. Was een leuke tijd...

Nou dames ga de kleine ff eten geven en in bad doen en dan lekker naar bedje brengen...

5. Zippie

Zippie Niet meer actief

Hoi februari-mama's

'Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! Ik zit zelf bij de maart mama's mee te kletsen maar ik heb een vraagje aan jullie. Ik twijfel heel erg of ik niet een maand verder ben. Jaja ik weet een echo werkt het best ;)
    Maar ik voel de baby echt nu al heel duidelijk. Hebben jullie dit nu al. Ik vergelijk ff antwoorden van jullie met de maart mama's. En ja die echo zal er wel komen want zo kom ik er natuurlijk niet achter maar wil vast een beetje een idee hebben of ik nu een maart of een februari mama wordt. Bedankt en wie weet kom ik gauw hier meekletsen ;)

6. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Zippie, is het je eerste kindje of je tweede?

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Zo, ik heb na mijn verveel-post van vanmiddag een dutje gedaan en ben om 6 uur wakker geschrokken :-D haha, ik slaap een gat in de dag!
    Net voor mezelf andijviestamp gemaakt hmmmmmmm

@ zippie
    ik zat eerst ook bij de maart mama's en ik bleek ook iets verder te zijn.
    Ik ben nu bijna 14 weken en ik voel sinds 12 weken hier en daar een plopje/ kriebeltje.
    Het is wel mijn derde kindje, bij de eerste voelde ik het met 18 weken ongeveer en bij de tweede met 16 weken.

Succes met de echo!!

8. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Hoi dames, ik kom weer effe zwaaien!

ben zooo moe :(

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    owww zie dat ik 15 weken ben!

YO|E|HOEEE!

10. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Zwwaaaaiii terug... hier ook doodop, heb net lekker een uur geslapen, hardstikke druk op werk en nogsteeds veel te doen voor de bruiloft. Maar langzamerhand is het allemaal georganiseerd. He He...

Morgen 16 weken!! Jee.

Wave voor Melek's 15 weken en de anderen... ben benieuwd of we bij 40 weken ook nog waven...:D

11. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hahahahhaha :) dat hoop ik van wel!

NOU ALVAST VOOR JOUW OOK DE 16 WEKEN WAVE! :)

12. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Kon de verleiding niet weerstaan, ben naar de AH gefietst en heb een mona griesmeel met rode saus gekocht....schaamschaam

Nu genieten ;)

Slapen jullie ook zo veel? Ik moet echt bijna elke dag een tussentukkie doen, anders val ik om!

Leuk evenstar, dat je gaat trouwen!
    Ik ben vorig jaar getrouwd, was ook superleuk.
    Geniet ervan!

Melek, zwaaaaaaaaai

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hey meiden,

hier ook effe een zwaai...

controle was kort maar krachtig, mijn eigen gyn was er niet en had niet veel te bespreken. echo was goed. lag goed op schema, hartje gehoord. ze vond mijn buik wel enorm dik, ze vroeg of ik wel degene was van wie ze het dossier voor zich had liggen... want mijn buik was niet bepaald 14 weken :) maar alles was goed. 1 kilo aangekomen. netjes toch. over 4 weken weer controle, afspraak gemaakt voor 7 okt voor de 20 weken echo. en over 8 weken de speciale echo voor t hartje.

verder slaap ik s nachts nog steeds niet, ben niet naar de ha geweest want die kan er toch niks aan doen. dus ben op, maar kan niet bijslapen, want dat lukt mij ook niet. dus we gaan gewoon zo maar door...

14. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Hoi allemaal

Evenstar, druk met de voorbereidingen!

Meid knap hoor ik zou dat echt niet allemaal tegelijk kunnen (regelen van je bruiloft en tegelijk zwanger)

Geniet ervan straks de dag is zo om :)

Wave voor alle meiden die een nieuwe week ingaan

Jodelahiti,

Ik heb me suf gegeten aan griesmeel pudding met rode suas (schaam schaam) gedurende de eerste drie maanden ...krijg nu weer trek whuahahaha geniet ervan!

Melek,de 15 weken inmiddels gepasseerd hoeraaa!

Ga zo even alles terug lezen, ben weer aan het werk en merk dat ik er nauwelijks aan toekom om online te komen baaaaaaaaaaaaaaalen!!!

15. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Prulleke,

Dat is flink balen zeg, herken het wel een beetje!

Overdag lukte het me helemaal niet om wat bij te slapen (door de hitte)

Hoop dat het slapen voor ons wat beter gaat (zeer snel!!!)

16. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam
    Yeah,.. 17 weekjes vandaag.. en ik voel me toch een pijn door me lijf zeg
    Heb alleen geen idee of dat nu bandenpijn of bekkenpijn is.
    Lekker is het niet.. het is een steeds terugkomende steek in mijn zij ter hoogte van mijn bot op mijn heupen..daar straalt het naar uit.
    En de binnekant van mijn lies lijkt wel..sinds gister ook last van mijn onder rug...lekker lekker he zwanger zijn.
    Dinsdag naar de VK zal het eens aankaarten.. heb geen idee of en wat ik er aan kan doen.
    Verder deze week rustig aan doen en alleen vrijdag werken.

@Troeltje leuk dat je ook er bent op het topic Amsterdamse mama's to be.

Fijne avond ladys...neem lekker de rust he nu de hitte er een beetje af is.

17. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam

Ik moest en zou vandaag een whopper kaas halen en de BK zit nou niet bepaald op de route..maar wat de hek... ik MOEST
    En het was gruwelijk lekker :):)

18. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam

Jullie zijn allemaal zo actief.. ik durf er een wedje op te leggen dat ook met 40 weken de waves hier niet van de lucht zijn..
    WAVE maar lekker door ja toch ;)

19. mammamia

mammamia Niet meer actief

He,
    Ook gefeliciteerd he, 17 weken zwanger:D
    Denk dat je pijntjes idd bandenpijn zijn... heb er sinds kort ook wat meer last van dan in het begin... zucht... en ben toch nog wel steeds moe. Niet de hele dag zoals in het begin, maar vooral na een dag werken... Heb jij dat ook? Of ben je heel erg energiek (zoals de meesten beweren dat je in het 2e trimester energieker bent?)
    Ik word er nu een btje moedeloos van...

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik ben nogsteeds 's avonds zo misselijk. Ik word er echt niet GOED van gewoon. :(

Deel Deze Pagina