ik heb sinds gister en nu ook nog een rommelde maag..weet ook niet wat..maar is wel overstuur van iets..? hier is het btje ontbijt er alweer uit..als schoonouders weg zijn ga ik eens fatsoenlijk eten ff bijkomen nu
Ohhh ik dacht dat het Sem was op de wc, verkeerd begrepen! Vervelend dat je er nog steeds zo mee zit zeg! Heb je al iets van medicatie geprobeert?
haha nee die is ook heel netjes haha ik kan er nog van leren! nee geen medicatie idd..ik heb nog de stille hoop dat het gaat stoppen...gaat misschien toch nog eens die vitamine B opduiken..en anders toch iets vragen ja mocht het aanhouden..maar ik ben gewoon in staking het moet gewoon stoppen klaar !!
Snap je wel hoor! Maar misschien kan je jezelf een limiet geven, en als je daar overheen gaat je wel aan de bel trekt, misschien helpt het je goed en kan je gewoon eten zonder een keer te spugen?!
Ik heb gisteren voor het eerst het hartje van onze kleine gehoord met de angelsound! Was net een treintje... Vanavond naar de VK daar zullen we het ook nog wel te horen krijgen.
Wat fijn bloempje! Ik had bij Marcus ook een angelsound te leen en op het laatst was ik helemaal obsessief ermee, omdat mijn dochter in stuit lag was ik ervan overtuigd dat Marcus ook in stuit zou liggen dus ik lag bijna elke avond te luisteren waar het hartje lag. Achteraf vond ik mezelf wel iets té met dat ding, maar toch ben ik wel blij dat ik mezelf op die manier kon geruststellen! Wilde absoluut geen keizersnede meer (waar het uiteindelijk wel op neer kwam, gelukkig maar) vandaar dat ik zo graag wilde dat hij goed lag!
Goedemorgen dames, Ik heb er even globaal overheen gelezen.. Iemand al iets van Jodelahiti gehoord?? Enneh, vandaag dus wel de 16 weken wave!
joepie bloempje! moet zeggen dat ik er ook wel eentje wil als ik weer een paar dagen niets gevoeld heb zoals nu
Ummm trouwen goedkoper?? Bij ons niet hoor! Als je het verder niet viert en niks doet, misschien, maar mij ga je niet vertellen dat een contract en erkenning duurder is. Aan een beetje bruiloft ben je echt al snel meer dan 5000 euro kwijt hoor, en daar is 500 ongeveer al kosten van het trouwen zelf (de ambtenaar en de ondertrouw) van. Maar goed op een woensdag op het stadhuis is het gratis, dat wel. Wij willen echter niet op die vieze Grote Markt (waar nu ook kermis is) in jurk/pak verschijnen, maar in een lieftallig kerkje buiten Grunn Hup, weer 400 euro erbij. Reken daar jurk, ringen en pak bij en dat is zo 1500 erbij, de receptie kost ook zoiets en dan hebben wij nog een vrij prijzig maar klein diner (20 gasten, van de 80 die er in totaal komen). Zet verder ergens 'trouw-' voor (voor ring, receptie, of jurk) en de prijs verdubbelt. En dan hebben wij het echt niet enorm gemaakt, maar aan alles hangt een prijskaartje en een beetje een aangeklede dag is een enorme voorbereiding. Kosten moeten niet de reden zijn denk ik Ik denk dat het vooral gaat om het rare idee dat de voogdij van je kind naar jouw ouders gaat als jou iets overkomt (ik weet niet hoe makkelijk het is, maar je moet het testamentair HEEL goed vastleggen als je dat niet wilt.
Tja trouwen... Ooit zal ik ook met mijn liefde trouwen dat weet ik zeker, maar wanneer...? En natuurlijk willen wij dan ook een groot feest met een mooie jurk/pak en onze kindjes als bruidskindjes en alles erop en eraan! Zal nog wel ff sparen worden...zucht....
Ohh en als je ouderlijke macht vaststeld als je niet getrouwd bent gaan de kinderen gewoon naar de partner en dus vader of moeder van de kinderen hoor. Die worden niet zomaar bij hun ouders weggehaald!
Meer dan 5000,- euro? Zoveel waren wij echt niet kwijt hoor eerder de helft en dan heb ik ook een mooie dag gehad!
Tuurlijk kan het goedkoper, maar ik denk niet dat je kunt zeggen dat trouwen goedkoper is dan contracten vastleggen. Trouwen is net zo goed een wettelijk contract en daar komen ook kosten bij kijken, ookal zou het totaal niet vieren verder. Het is wel handiger mbt kinderen. Je kan het zo duur of goedkoop maken als je wilt qua viering, wij zijn ook weer niet superduur uit in vergelijking met vrienden van ons die alles er op en eraan hadden (oldtimer, bruidsmeisjes met speciale jurkjes, live bandje, etc). En weer duurder dan vrienden die als receptie een zelfgemaakte picnic in het Vondelpark hadden.
hoop dat het goed gaat bij jode Evenstar: bij ons is gewoon trouwen bij het stadhuis op een door de weekse dag als je het niet gratis doet €350.- een samenlevingscontract is minstens 800 euro. als ik in een jurk zal trouwen krijg ik die van mijn ouders en mannetje een pak van mijn moeder. verder doen we gewoon een etentje en we trouwen aleen met ouders en getuigen. vervoer is de benenwagen aangezien we er dichtbij wonen en andere dingen hoeven er niet bij. misschien extra kosten voor foto's maar dat kunnen we ook zelf. Een feest doen we niet. niet nu tenminste dus dan doen we het samen met mannetjes zijn 40ste en mijn 30ste. daar tussen dus en dan zo van o ja we zijn getrouwd dus alles samen.
Wauw wat een lieve reacties allemaal! Ben bij de huisarts geweest en ik heb het hartje gehoord!!!!!!!!!!!! Mijn man is meteen hierheen gekomen vanochtend (toch anderhalf uur rijden) en toen hij het hartje hoorde stonden de tranen in zijn ogen... De dokter heeft nog een inwendig onderzoek gedaan en zei dat ie zo niets kon vinden, de bloeding kan van een gesprongen adertje zijn. Hij heeft gezegd dat ik maar even rustig aan moet doen en als ik echt veel ga bloeden en/of krampen krijg moet ik meteen aan de bel trekken. (daar ga ik dus even niet van uit...) Maar vooralsnog is het allemaal OKEE HOLAADIEJEE!!!!!! Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bwtje Have fun! En smul ze (vers gebakken koekjes zijn het aller lekkerst!) ViciousM yeaaaaaaaaaaaaaah 16 weken waveeeeeeeeeeeee Jodelahiti, *Ik duim hier voor je* Hoop zo dat het een onschuldige bloeding was.