geloof me een samenlevingscontract is bij ons alles bij elkaar 800 euro. sowieso is trouwen met die 350 euro veel goedkoper dan een samenlevingscontract. mannetje voelt helaas niets voor gratis trouwen dus...
nee ok dat snap ik wel.. scheelt dat wij het natuurlijk tijdens ons huis hebben gedaan je betaald de notaris hier dan niet apart voor Maar ik zou dan ook voor dat briefje gaan hoor..maar dan ook alleen voor het briefje en idd dan gratis hahaha En dan uiteindelijk nog een keertje trouwen ofzo big style
bsb: mannen snappen trouwens niets van hints. je moet het gewoon vragen/zeggen, werkt echt het beste! gr laura
bwtje: precies laura: uh...dan ken je mijn mannetje nog niet heb het wel egzegd en gevraagd hoor en dan is zijn standaard antworod met een big smile: dan zal ik maar wat liever zijn mevrouw ...
probloeem is dat mannetje wil trouwen met de kleintjes erbij maar van de andere kant de kosten wel hoog vind om het anders te regelen. ach dat is het enigste wat hij moet reglen dus...DOE HET DAN OOK!
Altijd als ik over trouwen begin begint Fred ook te lachen (heb het er trouwens al heel lang niet over gehad moet ik zeggen...) en dan zegt hij: "Ooit komt onze tijd wel!" Ja dat is lekker duidelijk... Heb hem dus ook gezegd dat ik verwacht dat hij mij vraagt want hem vragen heeft geen zin. En toen zei hij: "Ik ga je ook wel vragen, maar wanneer weet ik niet." Hahahahaha. Ach ik zie het wel!
nou ben aan het twijfeln om hem te vragen. vind ik eigenlijk niet helemaal leuk maar goed. gaan binnenkort een weekend weg dus...mijn verrassing voor hem.
Ben trouwens weer terug van de boodschappen met een energie van lik me r**t weliswaar... Maar ben wel trots op mezelf, gisteren kon ik de energie er niet voor vinden!
waarom niet in deze tijd kan dat wel vind ik hihi lijkt me ook wel leuk maar ik ben meestal degene die hem verrast! dus dit mag hij echt doen hehe
Hahaha dat zei die van mij ook, of "dat moet je verdienen". Maar uiteindelijk heeft ie me toch onverwachts gevraagd, dus wie weet
bloempje: dat is het dus ik verwacht nog iets weet je. en ik ben misschien oudewets in die zin, ik wil gevraagd worden. maar dan wel nu want al die andere rompslomp voor het kleintje hoeft niet van mij...
Ach je kan het toch erkennen en ouderlijke macht aanvragen, het is dan toch maar voor even, spreek je dat ook met hem af. Doen we het nu zo maar dan verwacht ik wel dat je me binnen 2 jaar gaat vragen...?
is een goede en zo dacxhten we ook maar we hebben ook een gerenoveerd huurhuis waar we naar terug gaan in december. nu is hetw el zo dat als we terug gaan we samenwonend zijn in dat huis maar voor andere dingen...we hebben geen samenlevingscontract en met de kleine vind ik dat wel belanhgrijk eigenlijk.
Wat rot voor je zeg, ik hoop dat je in ieder geval je geld terug krijgt!! Jodel: Ik ben blij dat het maar een adertje was, relaxse!!! gemma