Nou ik kan je zeggen ik was een zeef bij de zwangerschap van mijn dochter én mijn zoontje! Nu ook ik vergeet gewoon woorden als ik praat, heel irritant voor degene die naar mij moet luisteren whahahahaha!
kan allebei wel vind ik.. Lila is wel heel lief hier heeft lola wel eens gepasseerd maar nee... lise vind ik ook wel leuk.. Liam zo heet een jongetje van een vriendinnetje vind ik ook wel leuke naam!
Vici: wij hadden ook Quinty maar iedereen maakt er Quincy van die het weet hahaha. Liam is leuk! maar hoe vinden jullie de naam eerlijk antwoorden en wel rekening houden met dat engels moet klinken en dat het in engels en nederlands hetzelfde geschreven moet worden vandaar
is het nou stom om de letter alleen te veranderen indien het een jongen is? krijg de indruk dat jullie de naam niet leuk vinden is ook niet 100% zeker he. als het een meisje is wordt het makkelijk verder te zoeken. Jongen moeten we sowieso nog over nadenken.
vergeetachtigheid hoort er bij! Zwangerschapsverweking (zelfs onze hersenen verweken) Komt ook nooit meer goed.
Ja kan een domper zijn he als je je een zwangerschap vol rozengeur en manenschijn hebt voorgesteld en het pakt dan toch even anders uit! Probeer toch te genieten van dat moois in je buik, zeker na de moeite die jullie hebben moeten doen! Het zal strakjes vast een stuk beter gaan! Enne ik ga je naam zo bekijken
Dat scheelt zeker, ik heb winter en zomer meegemaakt en ik vond de winter zoveel lekkerder, zeker omdat ik van die opvliegers heb op het laatst!
Dan krijg je een speels kind Watermannetjes zijn ook heel speels of fantasievol, dus dat gaat goed samen! Leuke namen trouwens!
Nou dat zijn engelse namen dus die zal ik ook zo uitspreken, of Liam kan ook op zijn Nederlands... Maar het zijn duidelijk engelse namen!
Ik vind de namen wel mooi! niet voor ons maar dat komt omdat wij korte hollandse en ook in het engels kan namen hebben... Maar bij jou vind ik het ook een ander verhaal bsb met een andere gedachte erachter!! voor mensen die het nog niet weten..of een bepaald land zoeken ..English Girl Names Rechtsboven zit ook nog een naam advisor haha dus beide voornamen intoetsen en dan zegt ie wat bij jullie past...ipv die op tv waar je voor moet betalen :S! misschien wel handig!! Hier is meisjesnaam nog moeilijk we hebben er eentje die tot nu toe nog blijft staan echt hollands maar ook in het engels kan.. maar ja waar kies je dan voor NL schrijven of engels haha jongensnaam zijn we al uit..alleen de laatste letter kan ook met 2 keuzes..moeilijk moeilijk dus nog hihi
tot nu toe gaat het goed net ff moeilijk gehad maar het zit er nog in !! voel me nu dus nog ok! poepluier ook al overleefd.. en idd zondag hoop ik wel een goede dag te hebben op mijn verjaardag...