ja ze maakt het zichzelf niet makkelijk zo nee en idd ze kan subsidie aanvragen en hun kunnen ook geld terug ontvangen voor hun kind...niets geven vind ik idd wel erg ervan uitgaan dat het maar normaal is!! Maar ze moet wel oppassen want als je subsidie gaat aanvragen bekorten ze dit weer op jou pensioen/uitkering oid altijd wordt er ergens wel geld vandaan gehaald.. Maar doet ze het idd meerdere dagen dan zou ik zeker even naar die subsidie kijken ja! hopelijk draait ze een btje bij...je kan dit ook niet vol blijven houden zo..
bwtje: ik moet bekennen dat ik puur en alleen aan mijn moeder denkt juist omdat mijn broertje en schoonzusje er te makkelijk over denken. daarbij kotm ook wel dat ik baal want mijn meoder kan niet bij ons oppassen. dan meot ze een uur reizen en een uur weer terug. krijg ook niet het idee dat ze het graag zal willen, ja in geval van nood maar dan nog...en dat vind ik kut want mijn broertje en vooral mijn schoonzusje denken er dus veel te makkelijk over met alles.
Goedemorgen dames, @ duster fijne vakantie!! Geniet ervan!! @ hier vannacht wel redelijk geslapen alleen was nog zo moe. Me dochter ging dus rond 9 uur weer naar bed, was ook erg moe. Dus hebben we samen bijna 2 uur geslapen Moet zeggen dat ik dat wel ff nodig had... Me dochter is nu lekker aan het spelen, heeft tukkie toch geholpen!! @ namen, heb ff op die site gekeken maar wat een namen kwamen daaruit zeg!! Let op: Gauge (Boy) & Nichole (Girl) Niet echt wat ik in gedachten had. Nu heb ik het alleen met mijn naam gedaan, aangezien ik ook alleen ben. Voor een jongen heb ik 2 namen... Denk ook dat het een jongetje word/is. Maar een meisje pffff wel moeilijk hoor!! Wacht wel tot 20 weken echo...
Ik vind Quinty en Quincy ook allebei wel leuk Bsb, maar met een t iets leuker Wij hebben korte namen gekozen omdat mijn vriend een lange achternaam heeft. Lila zijn we allebei helemaal weg van en Liam vinden we leuk, maar staat nog niet vast. HEt is inderdaad een engelse naam, maar we spreken hem nederlands uit. (kan allebei wel eigenlijk)
ja idd dat doen ze zeker een bloemetje is op zijn minst wat je kan geven...maar voor meerdere dagen en dan tussendoor ook nog..mag best wel iets tegenover staan vind ik! balen en vooral als je het gevoel hebt dat ze niet bij jullie dit wil doen..ondanks de afstand.. Gemma jou poppetje heeft er zin in he die is al halverwege hahaha
ja nederlandse uitspraak vind ik ook mooier .. vooral bij liam...lila vind ik niet zo..wel mooie naam maar ik zou liever geen kleurtje kiezen hehe
vici: achetrnaam is ook lang: die banner Bwtje: precies...maar dan vaak de evrjaardag vergeten en op de dag tijdens het feest nog een kadootje moeten halen of zo he...ach laat maar ik kots een beetje op hun gemakzucht.
bwtje: dat ws niet mijn naam he lila en eerste ingeving was Quinty. maar goed ik moet jongensnamen hebben! heb wel veel aan die site moet ik zeggen!
ja wij hebben ook zo'n tak hoor...die kunnen er ook wat van en dan bij ons oma...van alles van hebben en laten doen..maar terug doen ho maar.daar zijn wij voor en dan oma nog vervelend vinden ook...geen manieren vind ik dat!
Welke site BSB, ikke wil ook kijken! @ bwtje, niet iedereen kan 'm mooi vinden Ik moest er erg aan wennen, maar op de een of andere manier schiet die naam steeds in mijn hoofd, ik had hem ook nergens gezien gehoord of gelezen, hij was er ineens, in mijn hoofd
Mijn sterretje zouden we Bodille noemen, was ervan overtuigd dat het een meisje was. Nu hebben we ons net opgestarte bedrijfje Bodille genoemd. (www.bodille.nl) De meisjes naam nu is ook scandinavisch, de jongensnaam Hollands 8)
En meestal hebben ze het zelf niet in de gaten en als je dan een keer nee zegt dan zijn ze ook nog eens verontwaardigt!
nee dat is ook zo ik vind de naam wel mooi hoor!! maar ik zou het zelf niet kiezen..ivm de kleur..maar daarom twijfel ik ook bij onze meisjesnaam is een bloemsoort..en normaal ben ik daar dus niet zo van hahaha maar op zich hoor je bloemennamen wel vaker...