idd het moet van 2 kanten komen...:x Ik zal es kijken naar die banner van mij Heeft niks gehoplen,sta nog steeds op 20
Tijdens de vakantie is er een discussie van niets geweest tussen de familie..hij is toen zonder iets te zeggen terwijl wij allemaal in de serre zaten gewoon vertrokken sinds dien niets meer gehoord.. En hij heeft ook een x een foute vriendin gehad ja toen was het ook al hommeles...maar ja hopelijk niet weer zij idd of iets anders.. Maar hij kropt ook alles op en laat niets horen... heel ego!
Mijn vriendinnetje (en tegenwoordig ook schoonzusje hihi) heeft een leuk bordje op haar deur, zal zo ff vragen waar ze die heeft laten maken, ze komt zo namelijk!
ik zie je banner gemma maar ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt ook deze staat op 20 wat raar zeg?!!?
aahh mijn oudste dochter is op de bank in slaap gevallen zo lief hihi ze was gister al zo baldadig haha en nu weer druk dus moe van zichzelf denk ik Hmm nu hoor ik echter de andere boven...hehe
leuk he familie...bij mij is het een erg lang verhaal. mijn vader is voor ons gescheiden en heeft nog een dochter en zoon. die eerste kwam twee weken gelden over en ben ik heen geweest. we hadden elkaar echter niets te zeggen en geloof me ik heb het wel geprobeerd! Mijn oudste broer komt dit weekend en ik ga niet. dan moet ik naar chago kop van mijn schoonzusje aan kijken, de leuke dansjes van mijn drukke nichtje en het drukke gedoe van mijn hyper neefje...nee dank je. in ons zijn ze toch niet geinterseerd. ze komen ook (net als mijn zus) om mijn neefje van mijn broeryje te zien, voor het eerst terwijl hij 9 maanden oud is...
Lisette word altijd baldadig als ze moe is! Dan is er echt geen houden meer aan joh en dan denk ik "kind, wat is je probleem?" Tot dus ineens een lampje gaat branden van: "hee ze is gewoon moe." Hup slapen en daarna is ze weer zichzelf!
Vind dat ook belachelijk zeg dat je 9 maanden op je laat wachten voor je een nieuw neefje gaat zien! Waar wonen ze als ik vragen mag?
ja sem kan dr middag slaapje ook nog goed gebruiken maa ja helaas straks school is het over..dus nu in de vakantie geen middag slaapjes meer dus...maar af en toe red ze dit dus niet.. hopelijk blijft de bank droog hihi !!
Mijn uitkomst van de site: TaliaMeaning: birthday. A short form of Natalie SimeonMeaning: a form of Simon