Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Hier ook een onrustig nachtje door de onweer! Marcus was ook wat onrustig maar viel wel steeds weer in slaap!
    Vanmorgen vroeg al boodschappen gedaan om de grote menigte en regenbuien te ontlopen ;)

Hoe is het hier?

2. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    mwah gaat ben de hele dag al niet lekker...kan niet goed naar de wc..vanmorgen 1 van 5 kilo los gelaten na 3 dagen niet gewwest te zijn...sorry voor het onsmakelijke vehaal....

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier geen onweer, en lekker zonnetje nu :D!!

wij moeten straks ook nog naar de markt hopelijk dan ook nog droog...ben benieuwd wanneer ze terugkomen hier..

Daar ff ontbijten bij de toko lekker pittig en sushi hadden ze daar maar al ff nie gezien..ik moet nog noudle soepjes halen voor het werk! stuk of 40 dus ja moet er heen hehe
    maar wil eigenlijk vandaag ook wel ergens gaan kijken voor het nieuwe huisje is er vorig weekend niet van gekomen...en jou plannen verder voor vandaag??

4. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ach onsmakelijke verhalen vind je ook in een ander topic ;)

Maar mijn plannen zijn niet veel vandaag, heb weer een beetje hoofdpijn dus ik doe even rustig aan!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    poeh gelukkig heb ik daar dan weer geen last van hehe :D
    nou fijn dat je het kwijt bent..scheelt weer op de weegschaal ;)

6. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    ik ben gelukkig van de hoofdpijn af dankzij floradix!!1
    Straks komen vrienden van ons aan...die komen een paar daagjes logeren...

Btw: ja idd aangezien ik er zes kilo bij heb mocht het ook wel eens een keer :-}

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hmm ze zijn nog weg..hoe lang kan een kadootje duren hahaha
    ach ja misschien zijn ze ook boodschapjes halen ofzo..hehe
    ongeduldig he :D

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Maar hoezo mag je niet uit bed dan?

9. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames goedemorgen!

KOPPIJN! :(

ik ga zoo effe douchen!

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha ja ze zijn nu terug en nu mag ik dus niet beneden komen hihi
    hij gaat iets doen met ze...wat ik niet mag zien..
    zojuist een broodje gekregen lol..
    en als ie klaar is dan mag het..en kunnen we gaan..
    winkels bleken ook pas om 10.00 open LOL en hij heeft maar gelijk spulletjes van de markt gehaald..maar moeten nog wel naar de toko straks..

nou ik ben heel benieuwd morgen..

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Leuk! Vind het altijd erg leuk als Fred zo zijn best doet met de kinderen voor een verrassing!

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jazeker lief! doe nu lekker een spelletje 8er dit ding..
    btje relax ook wel goed hahaha :D

13. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Goeiemorgen allemaal,

Wat een onweer vannacht zeg!
    Gelukkig hebben de kids erdoorheen geslapen.

Vanmorgen bij het ontwaken gelukkig een zonnetje te zien (nog steeds) jippieeeeeeeeeeeee

Ben nu die dry roasted cashew nootjes aan het eten, wat zijn die verukkelijk zeg!!!

Melek, heel veel sterkte!

Prulleke, geniet ze!

Liedel, welkom terug!

Bwtje,

Altijd leuk om zo verwend te worden (neem het er maar lekker van)

Troeltje,

Geloof dat jij een vette wagen cadeau hebt gekregen!

Bofkont!!!

Gemma Benjak,

Da's wel een opluchting dan!

Veeeeeeeeeeel vezels eten :)

14. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Was dat maar waar! Nee dat was patricia!

15. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    oeps! sowwy

16. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Nou ben dr weer een beetje :) 2 weken geleden een cerclage laten plaatsen omdat bij mij de kans anders bestaat dat mijn kindje al geboren gaat worden, dat weer komt door dat DES. Bij de 2 zwangerschap zat het met 13 weken al om mijn baarmoeder maar deze gyneacologen vonden 16 weken genoeg, mijn baarmoederhals was al vrij kort werd me na de ingreep verteld.. Ook had ik vanaf 20 juli al harde buiken.
    Maar goed vorige week snachts wakker gelegen van de harde buiken dus ik bel het ziekenhuis , ja daar kunnen wij niks aan doen ik kan alleen een vroege afspraak met je maken bij de klinisch verloskundige, nou alles beter dan nix want je bent toch ongerust he. Alles bleek gelukkig goed en de kleine groeit en beweegt goed, dus wel gerust gesteld gelukkig...

Lig ik savonds in bed nou echt de kleine ging tekeer in mijn buik echt geweldig, ik wou gewoon niet slapen en alleen genieten van het weer samen zijn gevoel.
    Ik moet nu nog steeds rustig aan doen en voorlopig niet werken, maar de kleine gaat voor alles dus das niet zo erg, net wel weer opgestaan met harde buiken dus dan weet je dat je je niet aansteld en dat het goed is om rust te nemen.. Want als ik me goed voel, voel ik me schuldig dat ik niet werk.
    Beetje dubbel gevoel dus

Liefs weer

17. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Heftig zeg Sonja

Ook hier helaas ervaring met vroeggeboorte!

Brengt het cerclage verhaal extra risico's met zich mee?

Vond de ingreep zo drastisch (na het lezen van info materiaal)

Nu maar hopen dat jullie kindje netjes de veertig weken blijft zitten.

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ha Sonja, nou doe inderdaad maar rustig hoor, beter rustig aan doen dan risico lopen dat het niet helemaal goed gaat daarbinnen, toch?

En hoe gaat dat eigenlijk als je de 37 weken voorbij bent? Halen ze dan het bandje weg of doen ze dat pas later? Neem aan dat als het bandje weg is de baby ook niet meer lang op zich laat wachten?

19. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Goedemorgen!

Ben ik ook weer 's!

@BW-tje: ah uitslapen op zich is al een een cadeautje, toch? Ik vind het ook zo snel gaan. 17 weken alweer!

@Tamara1978: feli met je nieuwe auto! Ik heb vanmorgen ook mijn 'nieuwe' auto gekregen (nah ja... wel zelf betaald haha). Een renault clio uit 2003, ben er helemaal blij mee!!

@Prulleke: veel plezier, maandag superweer! En dinsdag echo... waaahhhhh ben gewoon zenuwachtig hihi

@Liedel1: welkom terug!

@MElek: balen hoofdpijn! Te lang geslapen misschien? Doe lekker rustig aan.

@Sonja: best wel eng, zo!! Hopelijk doet het bandje goed zijn werk en blijft je kleintje 37+ zitten!!

@autostoeltjes: ik weet nog niet hoe ik dat ga doen. In onze grote auto (ford focus) kunnen 3 stoeltjes op een rij. In mijn nieuwe clio niet. Dus of de oudste moet gewoon in de gordel in het midden, of ik zet de maxi cosi voorin (Airbag uit). Als we met z'n allen weggaan, gaan we toch met de grote.

@gewicht, weer een kilootje eraf wat er net bij was. Dus weer op -1.

@Buik: mijn buikgroei heeft sinds 11 weken eigenlijk helemaal stil gestaan. Als ik een wijd jurkje aan heb, lijkt het juist of ik ben afgevallen hahaha.... nauwelijks buik dus. Morgen foto want vandaag....

Vieren wij onze verjaardagen. Vanaf 3 uur. We hebben partytenten in de tuin, alles is klaar. Hopelijk blijft het droog en wordt het nog iets warmer...

BW-tje: wat was de verrassing? Nu ben ik ook nieuwsgierig hihi

20. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Troeltje: hoe is het nu met jou? Voel je je niet meer somber? En met je man en de partner? Hopelijk een beetje rust in de tent nu...

Deel Deze Pagina