Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Angel,

Nee somberheid is helemaal verdwenen! Waren echt die hormonen weer hoor waar ik aan moest wennen, hoop dat het na de bevalling goed gaat...
    Man is wel iets vrolijker gestemd nu, maar ja de zorgen zijn nog niet verdwenen. We zien wel waar het schip strand!

Hoe vind Levi het op school?

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Fijne dag Angelsfire, zonnetje schijnt volop!

3. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    @Mommy. De ingreep stelt niet zo veel voor hoor wat dat betreft kun je gerust zijn, baal dr alleen van dat ze niet luisteren en dan toch tot 16 weken wachten...

De cerclage ging er bij de vorige zwangerschap met 35 weken weer af omdat mijn buik te onrustig werd ben met 37 weken bevallen ;) Het is dus goed te doen

Liefs weer

4. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Sonja, Geschied het onder plaatselijke verdoving?

5. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Ik kreeg een ruggeprik.

6. Zo heb weer even bijgelezen. Heb vandaag mijn echo verzet naar een week eerder. Op basis van de laatste echo zagen ze namelijk dat ik al 5 dagen langer zwanger zou zijn, wat ik betwijfel, maar goed. Als ik dan eerder een geslachtsbepalende echo kan doen doen dan gaan we daarvoor!! Nog maar twee weken en dan weten we wat het wordt!!!! Spannend.

7. bhappy

bhappy Actief lid

19 mei 2009
    286
    0
    0
    Hallo allemaal,

Heeft iedereen een goed weekend? Behalve hoofdpijn dan (sterkte Melek, hopen dat dit snel over is).

Vraagje. Mijn buik zet al aardig uit. Mensen zien nnu ook dat ik zwanger ben. Hoewel dat echt heel erg leuk is zijn er een aantal mensen die zeggen dat ik dan al wel heel erg een buik heb voor bijna 16 weken. Daarna krijg je het verhaal dat die en die wel 28 kg was aangekomen.
    Hier wordt ik erg onzeker van. Ik wil niet zoveel aankomen, of is dat geen teken dat je nu al zoveel aankomt.
    Of het komt omdat mensen van mij gewend zijn dat mijn buik altijd erg plat was. Pff hormonen.

Mijn man is wel erg blij met de buik. Ik probeer hem met mijn tas soms te verbergen maar hij zit er steeds aan en is erg trots hahaha, dat maakt mij gelukkig.

Dinsdag naar de vk, eens zien hoeveel ik aan ben gekomen en of dit wel normaal is.

Wat een gezeur, sorry hoor!!

Wat fijn dat er zoveel mensen de baby al voelen. Het lijkt mij heerlijk als mijn man hem met een aantal weken ook kan voelen, dan kan je dat gevoel samen delen.

Fijn weekend!

8. schatje1

schatje1 Niet meer actief

@prulleke: Waar jij zegt dat je last van hebt heb ik dus ook! heb ik met mijn vorige zwangerschap ook gehad.. het voelt net alsof er een spier de hele tijd klem zit ofzo.. klopt dat?
    Ik wist namelijk niet dat je hier therapie voor kreeg? ik dacht namelijk dat het er gewoon bij hoorde haha..

groetjes

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

@ hier gaat t wel redelijk, alleen last van onderrug en bekken vooral met lopen. Deed gister de lift het niet moest ik naar boven lopen, nou pffff das zwaar hoor naar 4 hoog lopen. Ben er kapot van... hahah. Gelukkig gaat t nu wel weer.

Zometeen komt de fam. en gaan we naar jaarmarkt enzo. Dus wel gezellie...

Fijne dag allemaal!!

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Buddy van harte gefeliciteerd met je 25e verjaardag!!!

Ben erg benieuwd naar je verrassing!

11. jo7

jo7 Actief lid

17 nov 2006
    458
    0
    0
    hallo allemaal,

ik kom hier niet erg vaak maar lees wel regelmatig mee.
    In mijn omgeving zijn er inmiddels heel wat zwangere en dat is erg gezellig.
    Ik ben nog niks aangekomen in gewicht maar mijn buik groeit wel erg snel. Mensen kunnen nu al echt zien dat ik zwanger ben.Kwaaltjes nemen af behalve de vermoeidheid.Misschien komt dit ook doordat ik er nog 2 heb rond lopen van 20 maanden en zij vragen veel aandacht.
    Fijne zondag allemaal

12. mammamia

mammamia Niet meer actief

Nog geen tijd gehad om terug te lezen.
    Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen...

Ik wilde ff zeggen dat wij eindelijk onze kinderwagen in huis hebben. Degene die we al een tijdje op het oog hadden is het geworden: de bugaboo denim (jeans stof). We hebben hem via marktplaats op de kop getikt voor een paar honderd euro goedkoper dan in de winkel. Hij was nog zo goed als nieuw, alleen het onderstel en de maxi-cosi waren een aantal keren gebruikt... maar wij zijn helemaap happy:D

13. knorretje84

knorretje84 VIP lid

7 okt 2008
    6.636
    0
    0
    Lerares basisonderwijs
    Hallo Allemaal,

Ook ik kom mijn gezicht maar weer eens laten zien......
    Tijdje geleden.....
    Het volledig werken valt me momenteel erg zwaar......Ben kapot, voel me beroerd en kan de hele dag wel slapen!

Afgelopen woensdag bij VK geweest.....Alles zag er prima uit....Dus dat is altijd fijn om te horen!

@ Bhappy.....Ook ik heb al een behoorlijke buik voor 15 weken.....Juist leuk toch!!! 1 collega van mij kreeg pas een buikje met 30+ weken.....Zij baalde daar giga van......En wat betreft buik en aankomen.....Voorlopig sta ik nog op -2 en wel een buik....dus ik denk niet dat dat zoveel zegt.......Wees er juist trots op.....Tenslotte bepaal jij wat er via jouw mond binnenkomt, dus heb je er zelf controle op......

14. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Vanmorgen weer op de weegschaal geweest en jawel, een kilo aangekomen, de eerste.

15. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    Dames bedankt, heb nog steeds last van hoofdpijn! :(

ZWAAI ZWAAI****

16. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

20 jan 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    Tonka: gefeliciteerd meid!!!!

17. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0
    hier ben ik in totaal 2 kg aangekomen! :)

18. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Goeiemiddag! Ik ben er weer. We hadden vanaf vrijdag een familieweekend maar zijn nu weer thuis. Was erg gezellig.. jammergenoeg was Jasmijn alleen vannacht ziek (ze moest overgeven). Hele campingbedje onder, dus we hebben uiteindelijk thuis geslapen (we waren toch vlakbij) en zijn vanmorgen weer teruggegaan.

Heb heel wat pagina's bijgelezen, dus probeer kort te reageren..

Glamourfoto staat op mijn hyves (zie de link bij mijn profiel).

Jodelahiti, fijn dat alles goed bleek te zijn!

Belliebel, welkom terug!

Muur, goed idee om de babykamers op de site te zetten.

Zag allerlei namen voorbij komen.. hier ook nog druk op zoek.
    Namegenerator: Marquis en Arielle, dat worden ze dus duidelijk niet haha.

Sonja, jeetje nu al harde buiken. Hoop dat de kleine nog héél lang blijft zitten..

Mammamia, toch gelukt met de bugaboo lees ik!

Melek, hoop dat de hoofdpijn snel over is.

Bwtje, gefeliciteerd met je verjaardag!

19. puck24

puck24 Niet meer actief

hey,

even snel vanuit hier. Ben erg druk met onze verhuizing want over 2 weken is het al zover.
    Ik had hoop dat de vermoeidheid over zou gaan maar helaas niks is minder waar. Ik kan echt de hele dag wel slapen. Herkennen jullie dit?

Ben gelukkig nog niks aangekomen! Bij mn eerste ook maar 1 kilo dus hopen dat het nog even wegblijft die kilo's!

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nieuwe buikfoto

Deel Deze Pagina