Bij deze ook mijn 16 weken buikje. Zojuist heerlijk uit eten geweest, hmmm heerlijk. Vis gehad omdat eend niet mocht. Vind vis normaal niet lekker, maar in dt restaurant hmmmmmmmmm heerlijk.
goede avond heb me al eens aangemeld maar tijdje geen pc gehad en erg moe geweest en nog een beetje vandaar weinig gereageert hoop wat meer mee te gaan doen hier het lijkt met leuk om elkaars verhalen beetje te volgen van mensen die in de zelfde maand en misschien wel op dezelfde dag gaan bevallen!!
meide ik ga ook weer off.. morgen weer werken helaas Dan dinsdag krijgen we het kamertje en moet ik naar vk en woensdag is het zover dan weten we misschien wat ons kleintje word! Heb vannacht al gedroomt dat ze het niet konden zien.. en later zagen ze dat het een meisje werd Ik moet zeggen dat ik zelf ook helemaal naar de meisjes kant toe trek terwijl ik dit met djayden juist andersom had.. Kijk ook alleen maar naar meisjes dingen.. heel raar.. Me collega zei: Als er uit komt dat het weer een jongetje word dan ben je teleurgesteld.. Ik ben al blij als het kindje gezond is ben super blij dat ik dit allemaal nog een keer mee mag maken Het is gewoon een soort voorgevoel wat ik heb.. is dit raar? kusjes
Nee hoor het is helemaal niet raar...Ik heb het ook. Ik heb al rompertjes gekoct van de hema in rose en een jurkje...ALs het toch een jongetje wordt kan ik het altijd iemand cadeau doen ;-} gemma
HEEE dank je!!!! lief Ja ik ben nu een kwartje oud ! Gister lekker zonnetje gehad, en dus heerlijk kunnen BBQén met zun alle! Leuke kadootjes gehad, ik wil in het nieuwe huisje een oppottafeltje dus die krijg ik van ons mam en kruiden en groente/fruit ed dus een hoop coppelmans waardebonnetjes hihi Hoest hier? Ik ga ff bijlezen! Ennnnn.... morgen de sleutel van ons nieuwe huisje!!!!!!!!
oww wat balen, maar ook fijn dat jullie zo dichtbij zaten en je het zo kon oplossen zeg!! Wij hebben 11 sept familieweekendje ook errug zin in
Voorgevoel is toch niets mis mee?? Hier denk ik een jongetje maar zou het stiekem juist leuk vinden als het een meisje is..maar is het een jongetje nou dan ben ik gewoon heel benieuwd hoe dat gaat zijn.. Ik ga niet voor de echo in utrecht trouwens as zaterdag...want je betaald 10 euro extra omdat het zaterdag is jaaa dat vind ik dan wel weer erg duur..voor zo'n simpele echo..dus toch nog eventjes wachten..!! leuke buikfoto's voorbij zien komen denk dat iedereen nu ook wel een buikje heeft toch?? Volgens mij heb ik de laatste van mij ook nog niet gepost? zal eens ff zoeken
hihi is niet erg hoor, ik kan het hier juist allemaal niet bijhouden maarruh nog bedankt he ! as zondag feestje van mijn dochtertje sem die wordt 4 dus dan weet je die alvast haha hopelijk blijft het zomerse weer dan aanhouden!!!! duimen jullie mee?
owww wacht de laatste was in bikini..maar ik heb er nog eentje maar die staat denk ik nog op de camera die houden jullie nog tegoed
Goeiemorgen meiden! Fijn dat je een leuke verjaardag hebt gehad buddy! En Gemma, heb jij een hema in Maleisie of laat je het overvliegen? Hier alles wel aardig, alleen ik ben verkouden aan het worden, Marcus en Lisette zijn al verkouden en daarstraks voelde Marcus ook erg warm aan en wil veel slapen dus even in de gaten houden die boel!
Goede morgen allemaal!!! ZOWWWW het is echt afkicken... Ik zit nu nog thuis... ondeugend he? Maar ik moet zo wel weer vertrekken... Het lastige is dat ik op een kamer zit met 4 mensen en het flexplekken zijn. Dus ik kan echt niet op het werk mee kleppen. Baal hier wel van.. hihi. Momenteel trouwens ook geen tijd voor. Schooljr voor bereiden. hoopjes werk. Oh ik heb nog een buik foto. Zag er gister een aantal langs komen. Echt leuk! (foute doto... hier was ik eh... weet ik niet eens meer... hihi moet ik opzoeken)
Op deze foto ziet u de buik van mij. Hier ben ik 17 weken en 4 dagen. Gekleed in een heeeeel oud truitje van de Miss Etam en een positie-rokje van de H&M (ben zooo blij met dat rokje!! GEWELDIG DING!) En wat u niet ziet is mijn geweldige haardooo mooie make-upje(!) En de positie- legging van de Miss Etam.