Goeiemorgen allemaal, Mooie buikfoto's voorbij zien komen Melek hoe is het met je hoofdpijn? Mama25, spannend nog twee nachtjes slapen en dan weet je het! Bwtje, hier duimen we voor jullie voor mooi weer (sem d'r verjaardag!) Heerlijk bijna de sleutel van jullie nieuwe huisje Hebben jullie alles ingepakt? Kan me nog herinneren toen wij verhuisden in 2006 (de meiden waren vier maanden en de oudste was 2 ) Gelukkig zonder kleerscheuren over gegaan whuahahaha We hadden ruim van tevoren alles netjes in dozen en duidelijk vermeld wat waar hoorde. Scheelde enorm de dag dat we de sleutel kregen hielp iedereen een handje (mijn broers,vrienden) huppakee gelukkig sliepen de kids die nacht door (ze waren gelijk gewend aan hun nieuwe kamertje) Heel veel succes met verhuizen straks
@ Jarige joppen die ik niet heb kunnen feliciteren afgelopen dagen... VAN HARTE GEFELICITEERD!!! Hopelijk hebben jullie heerlijke dagen gehad! @ Zieken, beterschap! (ben hier ook verkouden aan het zijn. En ik heb een koorstslip... jakkes) @ En wat een mooie buik foto's heb ik gezien! @ Nieuwe huisjes! Geweldig! sleutel vandaag! Spannend! @ 1e foto hierboven was ik 7 weken en 3 dagen. hihi
hehe! nou wij krijgen de sleutel maar we doen alles op ons gemakje hier hoor hehe 1 oktober hoeven we hier pas weg te zijn en er blijft wel wat achter... 19 sept. verhuizen we over en komen 2 verhuizers dit doen ivm bart zijn rug en ik ook niet veel ga lopen sjouwen Sem heeft er al helemaal zin in met die prinses op de muur..zolang dat die blijft haha want met een boomhutbed weet mama niet of ze die erop laat..maar dan gaat er wel iets overheen zodat de schildering wel bewaard blijft.. Maar we nemen gewoon hier en daar wat doosjes mee..Bart is verhuizer geweest dus dozen en ervaring zat hihi! Maar we hebben nog niet alles ingepakt..maar alles wat kan eigenlijk alwel ja...zo leeg best raar.. Vanavond komen mensen kijken voor de eetstoelen die ik aanbied..maar dan houden we de tafel nog over haha dus ik ben benieuwd of we die nog kwijtraken hoop het wel.. dus vanavond misschien met tuinstoelen eten
Buddy allemaal beterschap en wie weet hebben jullie allemaal de gewone griep dat kan ook..maar wel ff goed in de gaten houden dat het niet de mexicaanse is...omdat jullie toch een risico groep zijn..ik hoop het ook zeker niet te krijgen hier hoor :S!! knuf!! Muurtje je ziet goed verschil zo he leuk om dan terug te zien!! en nog bedankt voor de feli ennuh wij krijgen sleutel morgen!!!! spannend ja! dan hebben we lekker 2 huisjes dus als mensen moeten blijven pitten haha genoeg keus!
@ bwt, zie je... zwangerschapsdementie slaat bij mij nu al toe. haha... Dan zo... Joepie morgen sleutel! (hihi) @ Troetltje beterschap!
Helaas pindakaas.. moet spullen pakken... Moet naar school. Kijken of ik nog een leerling te pakken krijg. En vandaag een gesprek aan kan gaan. Liefs Muurtje!
hehe ja daar hebben we allemaal last van he ik kan ook niet wachten totdat we de sleutel hebben en erin kunnen!! succes op school ennuh heb je deze week nu de voorlopige uitslag wanneer/hoe laat (over zw.schaps dementie gesproken )
iK zie nu (dementie)! Dat het nog even duurt voor jullie echt over moeten Bwtje dat is zeer zeker wel fijn! Doe het lekker rustig aan op jullie gemak
Nou, nog even dan... hihi. Woensdag word ik gebeld. Kan van sochtends vroeg tot savonds wachten... zucht. hihi (dat vergeet ik dan niet. hihi) Ben zenuwachtig!! ZWAAI!!!! ben nu echt weg! KUS!
ja idd hihi ik weet nog in dit huis..en op sommige foto's was ik ook al zwanger alleen wist ik het toen nog niet wel grappig en had blauw haar toen haahaha maar hier hebben we echt lopen klussen..in ander huis hoeft dit als het goed is niet zo veel.. We hebben wel de 8ste nog een extra feestje met bbq bij ok weer in het nieuwe huisje.. Tot nu toe wordt de komende week echt bagger!!!! maar zondag staat nu nog ok is het enige zonnetje nog haha btje als vandaag nou hoop hoop!! En de 8ste ook zoiets..
ok spannend!!!!! ook al bijna ... Nou we duimen mee he! woensdag heb ik wel een mini meeting met andere meiden van de Juni...en 's avonds een verjaardag maar ik ga het checken hoor!!! Wel irri heel de dag..toch fijner als ze zeggen voor 12h ofzo nou hopelijk bellen ze snel met zoiets he! toi toi!
ja dat is zeker fijn ! we hebben lekker de tijd! en 2 verhuizers die het doen ook fijn dat is de 500 wel waard, en ze doen het op zaterdag dus wel fijn
@ mommy wat heb ik over 2 nachtjes slapen? Hier alles rustig nu, kleine meid was vanochtend half 5 wakker. Had verhoging en is erg verkouden nu. Wel zielig. Ze ligt nu dus ook weer in dr bedje... Gister erg leuke dag gehad met de fam. Alleen erg vermoeiend, heb echt veel last van me rug en bekken nu. Dus rust houden maar. donderdag mag ik weer hartje luisteren bij de VK. De kleine beweegt druk dus dat zit wel goed... Nou dames fijne dag... Ik ga ff relaxen..
ik heb mijn rooster voorkeuren van oktober etc door moeten geven..dus hier is het even afwachten op akkoord voor vrij de 17e..! dus als ik dit heb laat ik dit gelijk weten..ik vertrek vanuit eindhoven met de trein dan...mocht er nog iemand van deze kant gaan? en wordt het Utrecht is wel lekker centraal... Was het nu zonder kids? anders moet mijn menneke weer een snipperdag aanvragen hahaha hij heeft er al een hoop en dan ook lol! maar ja hij heeft ze toch staan hihi !!
Mama25, heb me vergist ( schatje1 heeft woensdag een geslachtsbepalende echo) Sterkte met je kleine meid! Veel kindjes zijn verkouden momenteel (heerst)