Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Vanmiddag mag ik weer werken voor vier uurtjes, heb er zo'n zin in!! Hoe zou het met mijn clienten zijn vergaan de afgelopen vier weken? Mijn collega's, ik heb ook een nieuwe collega die ik nog niet ken. Ben al twee dagen hoofpijnvrij en hoop werkelijk dat dit doorzet zodat ik weer mag uitbouwen.

Onze badkamer boven wordt vandaag afgemaakt dus daarna kunnen we aan de kinderkamer beginnen. wie is er al begonnen?? Hoe maken jullie hem, nog met een thema oid?

Dromen jullie ook zo raar? Ik wordt gewoon regelmatig wakker dat ik denk huh? Vannacht gedroomt over mijn oma en opa die al heel lang overleden zijn, in mijn droom waren ze beide dement en was ik op zoek naar een geschikt verpleeghuis waar ze wel een twee persoons kamer konder krijgen. Nu is mijn opa aan kanker overleden en was niet dement, mijn oma wist tot op het laats nog alles dus van dementie ook geen sprake. Vond het trouwens wel erg leuk om ze weer een keer te zien.

2. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Wat schrijven jullie toch veel! Haha! Ik lees nog steeds bijna dagelijks mee, hoor.
    Alleen ik schrijf niet dagelijks.. ;)

@buikjes: Mooi foto's!

@meeting: Ik wil toch graag anoniem blijven. Sorry!!! Haha!
    Nee, dat vind ik nu juist zo fijn aan een forum.

@babypark: Daar gaan we komend weekend heen! Heb er zin in!
    Naar Kesteren. Zijn er al meerderen geweest?
    Gaan met zn 2tjes, kunnen we ons goed orienteren op de kinderwagen ed. en de 1e dingen gaan bestellen.
    Gaan we binnenkort nog wel een keer met moeder en schoonmoeder. Haha! Willen ook graag mee.

@werken: Pff.. Heb er gewoon geen zin in!!

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee Tonka, vervelend he die hoofdpijnen! Bij mij spelen ze ook te pas en te onpas op! Heb jij er iets voor gekregen?

En dromen, ja ik droom ook raar, maar ben het gewend vanuit mijn andere zwangerschappen.
    En altijd als ik mijn opa en oma zie in mijn droom ben ik altijd heel blij, alleen droom ik altijd over ze dat ze er iets jonger en gezonder uitzagen dan dat ze op het eind waren en vaak lachen ze alleen maar naar me, heel soms zeggen ze iets. Vind het altijd wel bijzonder!

4. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@tonka:

Kinderkamer... Ik wil daar zo langzamerhand ook mee gaan beginnen. Krijg daar nu ook echt zin in!
    Het kamertje ben ik al wel aan het leeghalen.
    Zit te denken aan: (oud)grijstinten met wat pastelroze of pastelblauwe accessoires.
    Verder gewoon erg rustig. Jij al ideeen?

Dromen... Wat kunnen die soms echt zijn, hè?!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha tonka nu kan ik lezen wat er staat je eerste versie kwam ik niet helemaal uit..nou wij kunnen vanaf morgen beginnen he!
    maar eigenlijk vanaf 19 sept. als we er echt inzitten ;)

Hier nog geen rare dromen..slaap hard nodig geen tijd voor dromen hahaha nee geintje vaak van andere aard ;)

Nou ik ben op zoek naar een leuke BBQ want die van gister was niet compleet dus maar van de overbuurtjes gebruikt..

Ik wil graag een barbecook ofzo..dus ben een btje aanbiedingen aan het afspeuren..
    we hadden ook zo'n gave gezien waarin je pizza kan maken en bbq'en maarruh 1299 pffff hahaha

6. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Mijn hoofdpijnen zijn hormonaal maar blijkbaar volgens de fysio ook een rest van een oude whiplash die opspeelt door de hormonen. Omdat het zo erg was kreeg ik al harde buiken en moest van de vk in de ziektewet. Ik heb er een tens voor, stroomimpulsjes in de nek wat iets verlicht. Warmte versterkt de pijn trouwens ook.
    Nu ben ik bijna 17 weken en het neemt echt wat af!! Hoop het zo!

7. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam
    Hee dames..
    kwam ff hallo zeggen...voel me niet zo zo sinds zaterdag
    Was naar Weesp geweest met de meiden van manlief en heb er 4 uur geslenterd over braderie en kermis.. ben sinds die dag helemaal stuk.
    Ben ook emtioneel weer helemaal naar de K**** :(
    Zit alleen maar te janken uren achter elkaar, voel me niet begrepen voel me alleen in alles, ben onzeker over alles wat er in en omtrent de babykamer nog moet gebeuren.
    ( wonen eigenlijk te klein maar kunnen echt ff niet anders)
    Heb het idee dat alleen IK in huis een baby vewacht en niemand anders die zich ook maar iets aantrekt van mijn zorgen...bah bah bah.

Heb ff niets leukers te melden...:(
    Uhm ja morgen naar de VK hartje luisteren ;)

8. @tamara zo'n moment/periode hebben we allemaal wel een keer. Ik had het laatst ook, voelde me helemaal onbegrepen en had het idee dat er helemaal geen rekening met me gehouden werd en moest ook om alles janken. Na een goede nachtrust en een weekend rustig aan doen ging het weer stukken beter. Komt bij jou ook vast wel weer goed.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Heb net ff buik foto gemaakt... Hahaha die groeit goed, en ben nu wel geteld 1 kilo aangekomen, dus valt mee...
    Maar moet zeggen dat ik me nu een stuk beter voel en ook een stuk rust gevonden heb... Scheeld een hoop!!

10. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Wij zijn ook met de babykamer begonnen afgelopen zaterdag. Het is wel vroeg, maar dit komt omdat het kamertje a.s. zaterdag al komt. Kennelijk hebben we geen datum doorgegeven wanneer we hem geleverd wilde hebben, dus komt deze zaterdag al. Nouja goed vind het niet erg hoor, vind het stiekum wel leuk:p:D. We hebben nu allebei nog vakantie, dus kunnen we er vol tegenaan. Gister en vandaag de muren en morgen de vloer erin. Dan kan alles komen zaterdag en dan kunnen we naar de aankleding gaan kijken :D (is toch altijd het leukste om te doen:p)

11. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam
    Dankje bloempje,
    Ik weet ook wel dat het weer over gaat hoor, ik heb ze vaker die buien, alleen had ik ze voor mijn zwangerschap ook al.. het ging al een tijdje niet zo lekker met me helaas.
    De zwangerschap stemt me vrolijker dat wel... het is alleen dat ik het idee heb dat ik het allemaal alleen doe.
    Man leid zo zijn eigen leven naast zijn werk..hij is wel altijd thuis na werken hoor, maar nooit echt met ons bezig, altijd met zijn eigen hobbies... dat vind ik best moeilijk want er moet best nog het een en ander gedaan worden in huis.. kamertje geverfd de andere kinderkamer geverfd ( al heb dat nu niet de hoogste prio) badkamer onschimmelen allerlei kasten leeg en naar beneden zodat we ruimte kunnen maken voor dingen die er WEL in horen.. nou ja ik ken wel een hele to do list maken..maar het schiet zo weinig op als je het in je eentje moet doen :( nou ben ik niet echt een handige trien en tillen is uit den boze ik verga van de pijn dan... beetje meer hulp en doorzettingvermogen van man is wel gewenst.
    Afijn moge duidelijk zijn de hormonen slaan hier op hol.
    NIETS IS GOED OP DIT MOMENT, EN MAN IS STANDAARD DE LUL :):)

Ga ff gstrekt een haaseslaapje doen..wie weet doet het wonderen

12. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam

ooh dat klinkt zo reuze leuk en gezellig.. ben stiekum best jaloers hihi... heel veel plezier

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

meeting: o ja de 17de was.

Kesteren: is leuk ene rg groot.

14. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alina: heb wel een beetje hetzelfde gevoel over een meeting maar aan de andere kant lijkt het me ook wel erg leuk om de gezicht bij de verhalen te zien zeg maar...ik twijfel nog..stiekem vind ik het ook wel een beetje eng , hebben jullie dat niet?

@Tamara: wat vervelend dat je je zo rot volet. Ik herken dat gevoel ook wel hoor. Ik kwam er tijdens mijn 1e zwschap achter dat het voor mn vriend veel 'verder weg'' lijkt dan voor mij, dus voor dat kamertje ''was nog tijd genoeg''. (Volgens vriendlief dan). Uiteindelijk was het toch allemaal af voor ze geboren werd (en ze was 10 weken te vroeg!) maar daar gevoel is erg vervelend.. Hoop dat je je snel weer beter voelt.

15. liedel 1

liedel 1 Actief lid

7 jun 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mama25: mooi buikje al hoor!

16. mamastarlight

begrijp niet goed wat er eng moet zijn aan iemand ontmoeten. ze gaat een keertje mee bijvoorbeeld en tuurlijk zullen mensen je tegen vallen. ik zal iedereen alvast behouden: ik val tegen :D

nee even zonder gein maard at maakt toch niet uit? wat heb je nu voor rare dingen egzegd hier en dan nog?

ieder voorzich hoor maar ik zie het niet zo/.

17. boni001

boni001 VIP lid

1 mrt 2008
    6.548
    0
    36
    Twente
    Schatje, voorgevoel is helemaal niet vreemd. Heb het vorige keer bij Jasmijn ook gehad, in het begin van de zwangerschap en op het eind. Was ervan overtuigd dat het een meisje was en dat klopte! Heb het wel voor mezelf gehouden... als het dan niet had geklopt wist niemand er ook van haha. Dus deze keer blijft ook mijn voorgevoel weer geheim..

Bwtje, moeten jullie nog veel doen in jullie nieuwe huis? Oh zie het al staan haha. En ben benieuwd naar spam!

Muur, ook mooie buikfoto. Nog een paar dagen wachten op de voorlopige uitslag zie ik.. ik blijf duimen! (wat horen jullie bij de voorlopige uitslag? is dat een deel van de labuitslagen ofzo?)

Mama25, beterschap voor Jaylinn.

Tonka hier niet echt een thema voor de babykamer. We hebben wel bedacht welke kleuren we op de muur willen (grijsgroentinten) met een muursticker, maar moeten alles nog wel uitzoeken. Binnenkort maar eens tijd voor vrijmaken.
    En weet nog niet of ik de gordijnen die er nu hangen zo laat, die zijn cremekleurig. Misschien haal ik wel andere die beter bij groen passen.
    Dromen -> nog niet, maar kan het me wel van vorige keer herinneren.

Alina: vorige keer heb ik veel bij Babypark gehaald (wel die hier in Enter). Fijne winkel, goed geholpen. Autostoel e.d. waar Jasmijn nu in zit, stoeltje wat ze kado heeft gekregen voor haar 1e verjaardag komt er ook vandaan. Vind het idd fijn dat ze er echt allerlei merken hebben, vooral van de kinderwagen staat er van alles.

Tamara, dikke knuf! Doe het rustig aan! en bedenk: je hebt nog een half jaar om alles te regelen!

Meeting: ik kom niet. Is vrij ver weg, manlief is niet thuis dus moet Jasmijn meenemen en we hebben al zulke drukke weken. Dan kies ik liever voor een zaterdag thuis! Maar degenen die wel gaan: veel plezier!

18. mamastarlight

blijven weinig mensen over voor een meeting zo te zien...

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja omdat ze jou niet durven te zien hahahaha :p

tot nu toe zijn er 11 incl ons zeg maar..dus vind dat al best een leuk aantal ;)
    hoeft ook niet mega te zijn hoor..
    en met een hoop meiden (en hormonen) wordt het toch wel gezellie..de meeste weten dan al wat het wordt dus kunnen we lekker gaan shoppen toch?? :D!!

20. mamastarlight

bwtje: gelijk hebben ze hoor heb ze net gewaarschuwd :D

en dat is ook zo ja.

ik heb me dag niet. pijn in me rug en benen en net gebroken met mijn engelse familie. ben ze zo zat!

Deel Deze Pagina