tja dat geeft misschien ook die pijn aan..als je er al langer mee zat he nu het verbroken is scheelt het weer een hoop stress dus hopelijk gaat het vanaf nu beter met je
@tamara: Balen dat je nu zo'n dip hebt. Maar komt goed, joh! Ik denk dat iedereen het hier wel herkent.. Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit. Je voelt je dan gewoon even heel zielig! Stomme hormonen... Doe maar rustig aan! @blondsteenbokje: Ja, jij bent dus ook in Kesteren geweest? Hoorde van een vriendin dat je er echt de héééle dag kunt rondlopen, zo groot. Geweldig! Haha! Heb mn vriend vast voorbereid! Nee, die vind het wel leuk. Het wordt voor hem nu langzaam ook wat echter allemaal. Gebroken met familie? Was er iets voorgevallen? @liedel: Dat wel! Ook leuk om gezichten bij de namen te zien! Ben ik op zich ook wel nieuwsgierig naar, hoor! Maar toch.. Ik blijf liever anoniem. Haha! @boni: Die in Enter is wat kleiner, of niet? Hoorde ook al iemand over Hoogeveen. Nou ja, wij wonen overal een beetje tussenin. Dus maakt niet zoveel uit. Maar heb gekozen voor Kesteren, omdat die zo groot is. En omdat Jan Koning daar in de buurt zit. Dus gaan zaterdag gelijk voor geslachtsbepaling!! Maareh.. Op internet kan ik al zien dat kinderwagen, stoelen, maxicosi's allemaal goedkoper zijn daar. Is dat echt met alles zo? Ook beddegoed, verzorging, badjes ed?
alina: zat er al heel lang aan te komen en ik heb al heel lang niets van ze gehoord. Mijn zus is twee weken geleden geweest om mijn nu 9 maanden neefje voor het eerst te zien. ik heb heel belangstellend gevraagd hoe alles was ect omdat wij elkaar een jaar niet hadden gezien en op alles wat ik vroeg was het antwoord ja goed....en verder niets. mijn broer is dit weekend over geweest en ik heb niet de moeite genomen zijn mijn ouders te gaan. nu hoor ik van mijn moeder dat ze ineens wel geinterseerd waren in ons en dat mijn broer chronisch ziek is. iets wat ik dus helemaal niet wist. ik heb uitgesproken dat ik gek vind dat wij als familie dit niet weten ect ect. en toen heb ik tegen mijn moeder gezegd dat het nu voor mij is afgedaan alles bij elkaar. mijn vader is voor ons gescheiden en heeft uit dat huwelijk een dochter en zoon met aanhang en kids vandaar. ik heb aangegeven dat ik een keuze heb en er nu dus niet meer voor kies. ondanks dat het pijn doet. als we ooit trouwen wil ik ze er niet bij hebben en ze hoeven echt niet na 9 maanden pas bij de kleine te komen kijken. dat vind ik niet belangstellend namelijk.
ok ja balen dus...ja meestal gaat het lichamelijk dan ook minder met je he...nou meid je hebt het niet gedaan je hebt het goed gedaan klaar! je kiest zoiets niet zomaar toch?!!!
thx bwtje...heb soms even nodig dat te horen he. voel me zo kut vandaag en nu is er niemand voor mij ken je dat? bedoel niet hier hoor
@blondsteenbokje: Ik kan me voorstellen dat je tot deze beslissing bent gekomen. En ja, zij zullen jou nu wel als 'schuldige' aanwijzen. Maar jij weet beter toch! Ik kan wel zeggen: "trek je er niets van aan". Maar dat zou ik ook wel doen, denk ik.. Kop op, meid! Geniet maar lekker van de mensen om je heen, die er wél toe doen!
ach vandaar ook die spreuk in mijn banner en ik breek niet definitief maar het is nu even aan hun. en dan niet via mijn ouders maar oprecht rechtstreeks.
nee want hier ben ik er voor je hihi !! nee dat snap ik je kan je soms ZO alleen voelen..en zelf sta je dan voor iedereen klaar..maar als jij degene bent dan is het ineens stil :S nou nog een extra digi knuf dan!! KNUF
Ik heb zojuist ook weer een mail gestuurd naar die vriendin... ik weet niet of iedereen nog weet waar dat allemaal overging.. Maar ze wil nu weer meeten dus ben benieuwd hoe dit zal gaan... ze heeft in ieder geval een fatsoenlijke mail gestuurd... Maar de volgende zat al weer vol haar problemen... en toch steun ik haar hier weer in! Maar ik ben dus erg benieuwd hoe het gesprek dan zal verlopen! De 26ste zie ik haar..
@ buikjes ik ben echt zo jaloers op jullie. Z,n mooie buikjes al ik vraag me af of ik wel groei hoor. Misschien scheelt het dat ik bijna 9 kilo ben afgevallen normaal val ik bij me buik af maar nu niet. @ kinderkamers. Wij hebben zaterdag een nieuw vloertje er in gelegt nu begint het al ergens op te lijken. De kinderkamer komt in okt en de wagen in dec. Verder hebben we nog een maxicosy cabriofix gekocht. Een zwarte reflection black. Vandaag een echo gehad om te kijken of er galstenen zaten gelukkig hebben ze niets kunnen vinden. Lever nieren zagen er ook goed uit. Waarschijnlijk is het toch maagzuur geweest in combinatie met een gevoeliger maagvlies. Ik moest mezelf wel inhouden om niet te vragen of ze de echoapparaat ding effe op de beeb wouden zetten haha erg he. Ik ben i.i.g wel gerust gesteld dat het geen galsteen was. Nu maar hopen dat de pijn niet te vaak terug komt. Donderdag naar de VK toe. Ben zo benieuwd of we het hartje kunnen horen.
fijn dat ze niets heeft gevonden!!!! Maarruh ik had het gewoon gevraagd hoor ze het toch dat ding in dr hand..toch niets mis mee als ze ff daar bliekt.. Zelfde geldt vind ze het wel eens leuk wat anders te mogen zien!
het was een man. Echt z,n knappe tv dokter whaaa echt erg ik moest me helemaal uitkleden behalve me ondergoed. Gelukkig was me moeder mee hihi.
Ja ik misschien normaal ga ik altijd naar de huishoudbeurs/9 maanden beurs maar dat gaat dit jaar niet lukken denk ik haha.
ik dacht dus precies hetzelfde dus zat te denken deze dan maar een keertje te proberen. is voor mij nog dichtbij ook. wil alleen het liefst niet op zaterdag dus moet even kijken of ik een vrije da kan nemen.