owww ok man dan je had het over ze vandaar dan was het met een knipoog helemaal gelukt.. ik denk niet dat ik er naartoe ga ben er al een keertje geweest.. maar zeg nooit nooit
Ik vind babypark juist heel erg duur!! Vooral met kamertjes en ook beddengoed e.d. Wij hebben de kamer bij babydump besteld. Met gratis box en ik zag dat je nu ook een textielbon van 50 euro erbij krijgt. Die gaan wij dus alsnog halen, omdat ons kamertje nog niet geleverd is. Kunnen we daar weer mooi een sluier of iets van halen. In Hoogeveen hebben ze bij babypark wel een kleinere bovenverdieping met goedkoper spul, noem het een soort outlet. Weet niet of dat overal is? Veel plezier in ieder geval. Ik vind het altijd heerlijk om bij dit soort zaken rond te struinen
ja ik vond hem wel leuk had toen Sem bij en zwanger van Eva.. maar vind het toch altijd wel druk op die dingen..maar gratis proeven en koopjes zijn altijd leuk
precies en als ik ga wil ik niet op een zaterdag. even aankijken nu meiden ga nooit met gsm.nl inzee!
owww hoezo??? hier debitel..en ik wil er vanaf oktober is jaar voorbij alleen hun hebben er 2 jaar van gemaakt grr... dus even kijken of het zo kan! Maar kpn is hun nu aan het overnemen en ik heb het aanbod afgeslagen maar ze houden op te bestaan! dus ze moeten wel iets gna gna dus kan ik alsnog daar weg denk ik!! Wil straks denk ik een BEN simonly..
zijn eikels! ze bellen mij in opdracht van vodafone maar blijven maar bellen (kan niet opnemen op het werk dus). heb vrijdag een nieuw abonnement afgesloten dus ik denk rust. belt ze weer dus ik nu opnemen omdat ik het zat was, zegd ze: u heeft uw simkaart nummer niet ingevuld mevrouw. dus ik nee want die weet ik niet en ik ga hem er niet uithalen want dan doet die niet meer wat ik wil. dat kunnen jullie terug zoeken. en nog wat ik zal het opprijs stellen als jullie niet tijdens werktijd bellen en daarbijh hoort ookz aterdag! ik wil via vodafone verder en niet via jullie. wat denk je....krijg ik net een afmelding per email. prima! doe ik het per vodafone. eikels snappen echt niets he.
Haaaiii ben ik weer @ dip: ik heb gisteren een reuze dip gehad. Hele tijd huilen, heel overstuur omdat 1. het weerbericht voor de bruiloft zo kut was (nu weer iets beter) 2. ik zooo moe was dat ik niks meer kon of wilde 3. alles misging en uit mijn handen viel en kapot ging. Veel geslapen (12 uur ofzo) en nu weer helemaal het vrouwtje. Gek hoor. Maar kop op voor degenen die het ook hebben, die hormoondipjes. Ik noem het maar zo. Ben in het verleden zwaar depressief geweest, dit is niet te vergelijken maar toch is het heel naar! @ telefoons... ik wou zoooo graag een iPhone. Maar ik doe het niet. Het is nergens voor nodig en ik bel amper en heb dan een enorm abonnement. Dat geld kan ook naar iets wat voor de baby nodig is. @ verder... ik kan niet echt bijlezen vandaag wegens tijd, maar denk natuurlijk wel aan mijn zwangere clubje hier hoor! Over 3 dagen is de bruiloft al en ik ben nu op zoek naar een paraplu... heb al gezien dat een ivoren echt een bruidsding is maar ik heb geen tijd om dat nog te regelen... heel rot, dan maar donkerblauw... (past bij kleurstelling jurk en pak). En maar duimen dat het bij wolken en af en toe een bui blijft. Maar het ziet er wat treurig uit . De jurk past nog precies! Hij is geweldig!!! Hij kleedt wat af,omdat de rok vanaf de buik niet eerst OM de buik gaat. Ik heb al best een leuk buikje, ben absoluut zichtbaar zwanger nu. Zal vanavond mss nog even een foto doen. LIEFS!
evenstar: kan je niet bellen voor die paraplu van kijk het is kort dag, kunt u hem per koerier opsturen ik heb geen tijd meer om hem te komen halen? succes! en als ik je niet meer spreek een geweldige dag toegewenst!
hoi hoi ik wil me ook even melden, ik ben morgen 18 weken zwanger, ik ben 2 feb uitgeteld, super spannend allemaal! bijna de 20 weken echo, ben er nu al enorm zenuwachtig voor! of alles wel goed is enzo, en natuurlijk of het een jongetje of een meisje is! verder ben ik de eerste 3 maanden erg misselijk geweest, en nmoe, nu alleen erg moe, en best erge last van bandenpijn~!
Evenstar, Nog even en dat is het zover JULLIE GROTE DAG!!! Wat fijn dat je jurk verder niet vermaakt hoeft te worden, wij willen foto zien!!! Kun je misschien niet per koerier een paraplu regelen in de gewenste kleur? Sterkte voor de meiden die een dip hadden/hebben! Hierbij een Virtuele knuffel namens mij Wat de meeting betreft, Lijkt me harstikke gezellig, lekker beppen met zijn allen! Ik heb verder geen verwachtingen, laat het allemaal maar op me afkomen. Ben erg benieuwd naar de gezichten achter de naam zeg maar hahahaha Heb vandaag een heerlijk broodje gehaald bij Bakker Bart Voortaan maar met een grote bocht eromheen lopen, ze hebben zoveel lekkers hier!!!
Mmmm bakker bart vooral die kruidenkaas daar is zo heerlijk en de panini,s. Ik rij er soms speciaal voor naar toe haha en dan moet ik toch zeker 15 min. rijden
Blondsteenbokje, Voel je niet schuldig meid! Soms moet je drastische beslissingen nemen (ja ook wat famillie betreft) Helaas heb je famillie niet voor het kiezen, vrienden gelukkig wel! Knuffel namens mij en kop op he
Ninja2, Whuahahahahhaaa, hier nog zo een! Trouwens lees net dat je goed nieuws hebt gekregen Goddank zijn het niet je galstenen.
Ja ik ben er ook zeer blij mee dat het dat niet is. Ik heb de krampen ook al 1 week niet meer gehad gelukkig. Mijn lever en nieren zagen er ook goed uit dus daar zal het probleem ook niet zitten. Dus vast toch de maag. Ik heb trouwens ook veel last van een soort ongi pijn. Is dat bandenpijn? En soms voel ik iets kriebelen zou dat het kindje kunnen zijn?
Dat eerste klinkt als bandenpijn. Wat betreft het gekriebel herken ik niet zo waren bij mij eerder plopjes met een week of 15 en naarmate ik steeds verder ben worden die plopjes meer harde bewegingen. Maar zou dus al heel goed kunnen. Geniet ervan, als hier de kleine beweegt roep ik mijn man altijd (als hij in de buurt is) en hij vind het ook geweldig alhoewel hij het in dit stadium nog niet kan voelen. Maar trots is hij op zulke momenten wel.
ik vraag me af of het de kleine is ik denk het nog niet. Nog 5 weekjes en dan weten we wat het is. Ik ben zo benieuwd ik denk een meisje maar waarom weet ik ook niet haha we zullen zien. Over 5 weken alweer op de helft wat gaat het toch hard he.
Hoorde net op school dat een moeder van een klasgenootje van mijn oudste ook zwanger is. Ze kwam op me afgelopen en vroeg of ikz wanger was (duidelijk te zien bij mij) ze vond mijn buik ook al zo groot! (we schelen een week) Vond het zo leuk