Februari 2010 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Emmetje75, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mij lijkt het ook zo leuk om te weten wat het is. Ik denk zelf een jongetje. Dat heb ik vanaf het begin af aan al gedacht. Over een 4 weekjes zullen we het weten:D.

@ buikfoto
    Erg mooi buikje evenstar. Heb er van mezelf ook weer eens 1 gemaakt.

Komtie

2. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Wow wat een buikjes al. Is dit jullie 1e kindje??? Bij mij is er amper wat te zien en heb nog steeds mijn eigen kleding aan. Dat maakt me toch wel wat onzeker hoor.

@ Muur: wow morgen wordt echt een heel spannende dag voor je zeg! Ik duim zo hard dat jullie kleintje gezond is. En dan hoor je ook nog eens of het een zoon of dochter wordt. Spannend hoor! Ik duim voor jullie!

Ik wil ook zo graag het geslacht weten. Ben echt zo benieuwd. Ik heb altijd gezegd: ik krijg eerst een jongen en met mijn vriend die uit een echt mannengezin komt heb ik er ook meer kans op, maar toch neigt mijn gevoel meer naar een meisje. Kan natuurlijk ook komen, omdat ik hoop dat ik ooit ook een dochter zal krijgen ;) we zullen het wel zien. Over 3 weken hebben we de 20 weken echo dus dan horen we het hopelijk. Ach als het maar gezond is, dan ben ik superblij. Dat is toch het belangrijkste!

Ik ga me zo ff klaarmaken voor werk. Ben niet zo fit dus weinig zin eigenlijk, maar goed moet maar even. Tot later!!

3. jo7

jo7 Actief lid

Nov 17, 2006
    458
    0
    0
    hallo allemaal,

ook ik wil graag weten wat het gaat worden, alleen hebben we besloten om het een verrassing te laten zijn. Ik moet dus nog wachten tot na de bevalling voordat we weten wat het gaat worden.
    Vanavond ga ik op kraambezoek bij een collega. Heb er nu al zin in. Eerst nog even een dagje werken. Dit wordt wel steeds zwaarder. Het is erg druk en veel zieke mensen waardoor je de hele dag aan het tillen bent en dat ga ik nu toch wel merken.Misschien moeten we maar eens gaan praten over wat lichter werk.Moet nu weg maar misschien kom ik later nog even mee kletsen. Fijne dag en werkse voor de gene die werken moeten

4. Sonja165

Sonja165 Actief lid

Feb 25, 2009
    161
    0
    0
    Ik wou eerst niet weten wat t word maar vind neutraal kleding zo moeilijk om te vinden, en dit is zeker onze laatste en kan ik het kamertje helemaal dr op aan passen wat mij ook leuk lijkt.

Hier gaat het nu wel lekker, heb een paar goede stevige buikbanden gekocht waardoor ik veel beter slaap en minder kramp in mijn zij heb en echt af en toe nog misselijk.
    Ook groeit mijn buik lekker en kan de kleine heerlijk druk doen en dat maakt een mama tuurlijk helemaal gelukkig :D
    Straks naar een begravenis van de opa van mijn man, nooit leuke bezigheden maar t moet even

Wens jullie allemaal een hele fijne mooie dag toe

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

goeiemorgen!

@muurtje: Morgen een spannende dag! maar heb er een goed gevoel over meid! komt allemaal goed

Morgen weten wij misschien ook wat het geslacht is van onze kleine wonder.. ben benieuwd

Vandaag komen ze het kamertje brengen :D

kusjes

6. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Goeiemorgen allemaal.

Hoop dat jullie een rustige nacht achter de rug hebben.
    Had een kneedmachine besteld en de chauffeur stnd net al aan de deur jippieeeeeeeeeee

Futuremama,

Niets om je zorgen over te maken hoor!

Bij mijn eerste groeide ik pas met 6 maanden (en ja dat ging ineens hard!)

Was een flinke ...ik kwam amper aan maar de baby groeide als kool!

Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken.

Nu met de vierde merk ik dat het wel allemaal sneller groeit.

7. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Muurtje, spannend je zal nu wel op zijn van de zenuwen!

Hier duimen we voor jullie voor een goede uitslag!

8. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

Aug 3, 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    Zal vanavond eens wat foto's maken van het kamertje en hier plaatsen als het lukt.

:)

9. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Futuremama, bij iedereen is het heel verschillend. Ik was er vanuit gegaan dat het langzaam zou gaan, omdat ik erg gespierd ben daar. Dat stond in mijn Zwanger boek. Niks hoor, het was voor mijn persoonlijke omgeving bij 14 weken duidelijk, voor vreemden op straat is het nu duidelijk. En dan zeggen mensen opeens, ja maar dat komt omdat je zo slank bent. Eh... ?

Bij een vriendin van me, die ook gespierd en tenger (en ook nog anderhalve kop kleiner) is, was het pas zichtbaar met 8 maanden, echt onvoorstelbaar! Maar zij droeg wat er uitzette (baarmoeder en darmen) vooral naar de zijkanten en was alleen wat breed geworden. Bij 20 weken is het normaal voor een eerste geloof ik. Geen zorgen dus!

Muurtje, spannende dag voor jou meid. Ik duim voor je dat je goed nieuws krijgt!!

Mommy, hebben jullie al een babykamer? Wow, snel zeg... wij moeten nog beginnen, moeten de kamer zelfs nog uitruimen qua eigen troep... :D Maar weten wel wat er in komt en hoe het geschilderd gaat worden :)

10. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,021
    0
    0
    goede morgen allemaal

pff ik voel me zo slecht ben dus vorige week begonnen met mijn baan bij bakkerij bart zijn 4 lange dagen in de week en ben er savonds om 7 uur pas weer slaap snachts niet omdat ik te druk ben geweest vanmorgen werd ik wakker met een zere nek zo erg dat ik me hoofd niet eens kon omdraaien. manlief snapt er niks van waarom ik nu zit te janken ik wil gewoon graag bij de kleintjes zijn Elise is nu 10 maand en heb geen goed gevoel bij de oppas waar ze heen gaat kortom ik vind het te veel uren in de week plus dat ik graag alles wil meemaken van haar en miss valt het nu allemaal wel wat zwaarder omdat ik zwanger ben.

iemand een idee of zo hoe ik dit kan oplossen zodat ik mezelf niet voorbij ga lopen wil niet graag weer een vroeggeboorte zoals met Elise die 6 weken te vroeg kwam

11. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

goedemorgen meiden!

Mommy: thx

Evenstar: dank je! heb gisteren gedacht dat ik alles te zwart wit zie maar dit antwoord doet me goed.

Melek: succes met je tentamens!

liedel: zat gisteren maar te geinen ;) begrijp je best hoor.

Boni: onderschrift is toeval en had ik hiervoor al :D en ja dat heb je goed we zijn niet samen opgegroeid. mijn zus en ik schelen 16 jaar en mijn broer en ik 14 jaar. mijn broertje en ik 1,5 jaar dus...

muurtje: goede beslissing! knuf!

mooie buikfoto's meiden!

sonja: sterkte vandaag!

Vraagje/advies: ik heb nu geen last van mijn benen en rug (gisteren avond wel) ben ik nu een aansteller als ikd e huisarts ga bellen?

12. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

Jan 20, 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    #11912 Lady Jane, Sep 1, 2009
    Last edited: Sep 1, 2009
    Hai meiden,

@hema: Wij hebben hier geen hema, ik heb in juli,toen ik in nl was, bij de hema wat rompertjes gekocht. Ik kon het niet laten..

Muurtje: Succes morgen meid, spannend !!!

Evenstar: Ik hoop dat het een prachtige bruilhoft wordt!!!

Wat een mooie buikfoto's allemaal zeg!!

Wij hebben volgende week een echo, ik ben zoooo benieuwd, ik kan niet wachten. Op de zelfde dag gaat mn oudste voor het eerst naar de internationale school...spannuuuund
    Ik heb mn kleine al een hele lange tijd niet gevoeld en ik maak me een beetje ongerust..

Ik heb helaas geen ruimte om een baby kamer in te richten, wij hebben maar 3 slaapkamers. En om mn jongens op 1 kamer te gooien is ook niet zo'n strak plan helaas. Ik ben nu wel opzoek naar een moses mandje of iets dergelijks, een ikea bedje vind ik nog zo groot voor zo'n klein ukkie

gemma

13. mamastarlight

Net terug. De kapselband van mijn linkerheup en mijn onderrug zijn overbelast door het lengte verschil van mijn benen. moet dus weer een zooltje in mijn linkerschoen dragen en over 6 weken sowieso even terug komen. Als het zo opgelost is, is het mooi namelijk en anders moet er even voorzorgsmaatregelen genomen worden voor de rest van de zwangerschap.

Kleintje heeft er overigens geen last van maar kan daarbij wel tot last zijn :D

14. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    goedemorgen dames,

Liedel, ja meid klopt wij krijgen een jongetje :)
    Muurtje, morgen ga jij ook kleertjes kopen voor je gezonde beeb! :) Ik duim voor je lieverd!~

DIKKE KNUFFEL!

zoo naar school, totaal geen zin... :) het is best raar om zwanger naar school te gaan! :)

15. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Hoera!!!
    Vandaag is ons kleine meisje 1 jaar geworden...!
    Net ook bij de VK geweest en ik heb het hartje gehoord, wat is dat toch een mooi geluid.
    Verder alles oke, bloeddruk is prima (was altijd hoog bij de eerste zwangerschap) en mijn buik groeit goed.

16. mamastarlight

melek: ken het gevoel! heel evel succes!

Sams: gefeliciteerd!!!

17. mamastarlight

o heb een leuke engelse kinderwagen gevonden voor erbij op marktplaats. hoop dat het allemaal in mijn straatje past :D

heb ook nog een andere combi wagen gezein voor helemaal niet veel geld dus ook een optie en zag nog een rode die ook erg leuk is.

We hebben er dus eentje maar ben niet zeker van de ligbak vandaar.

18. liedel 1

liedel 1 Actief lid

Jun 7, 2009
    445
    0
    0
    NULL
    NULL
    @futuremama: maakje geen zorgen, ik heb een aantal vrieninnen die pas rond de 20e week een klein buikje krijgen. Tis bij iedereen anders en je buik zegt weinig tot niets over de groei van je baby.

@Blondsteenbokje: weet ik wel hoor;) Ik denk er deze week nog ff over na maar ik denk dat ik ook naar de meeting kom (als da nog mag). Lijkt me toch wel leuk.

Hier alles lekker rustig. Vanochtend ff bij de huisarts geweest, voor de zekerheid mn bloeddruk maar ff laten meten vanwege hoofdpijn maar die wwas (dankzij de medicijnen) heel mooi: 120/72, dus prima! Morgen weer naar het ziekenhuis. Krijg ik weer een hele ochtend onderzoeken en ook een echo, misschien zien ze wel wat het wordt. Is dat raar om morgen te vragen? (Tis echt een medische echo waarbij ze ook nar de vaten in mn baarmoeder enzo kijken) maar kben zo nieuwsgierig!

Deze week nog vakantie en dan weer voor de klas staan, wel weer spannend maar kheb erg zin om te beginnen!

Meiden, allemaal een fijne dag!

Groet,
    Liedel

19. tonka

tonka Bekend lid

Nov 2, 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Evenstar je kan ook heel goed een doorzichtige plu halen, die kan je bijna overal een wel krijgen vooral in cadeau winkels. Je hebt het echt niet koud hoor, ik ben in de winter getrouwd en ben best een kauwkleum hoor maar niets van gemerkt, was gewoon een geweldige romantische dag.

Muurtje, succes morgen!!!

Gister mijn eerste uurtjes weer gewerkt, vond het heerlijk maar had niet verwacht dat het ook zo zwaar was! Dacht dat pak ik zo weer even op als de hoofdpijn maar weg is. Heb gewoon van 22.00 uur tot 10.00 uur geslapen en ben nog moe.
    Als het goed is vandaag onze badkamer boven klaar!!! Het is een oud huis waarin niets waterpas is dus af en toe wat passen en meten en alternatieve oplossingen bedenken. het is al betegeld met marmer, vloer en muren, toilet is geplaats, de bak van de inloop douche, nu de glazen muren hiervan nog, het wasmeubel en de douchezuil!!!

20. mamastarlight

liedel: gezellig! en nee helemaal niet raar. ik heb vandaag ook gvraagd of met de kleine alles goed was naar aanleiding van mijn klachten, dus hij gevoeld maar was lekker bewegelijk dus no problem. gewoon doen hoor! veel succes!

Share This Page