Hoi Mir, volgens mij werd er over je berichtje heen gelezen! Wat naar dat je je zo voelt! Ik vind het heel belangrijk dat je naar je eigen lichaam luisterd, niemand heeft er wat aan als je je op je werk loopt te verbijten terwijl je veel pijn hebt, jij niet, en de werkgever ook niet. Uiteindelijk maak je het daar al;leen maar erger mee. Is het een mogelijkheid dat je een andere oppas zoekt, iemand waar je je wel lekker bij voelt? Het zijn jouw kindjes en jij moet je er absoluut goed bij voelen! Verder kan ik niet in jullie portemonnee kijken of het mogelijk is voor je om wat langer nog thuis te blijven.. Misschien handig om het er daar met je man over te hebben? Veel sterkte!
Ik heb vanavond weer een echo, en hoop dat de verloskundige kan zien wat het wordt! Ze heeft niet zo'n heel geavanceerd apparaat.. Ik laat het jullie weten! Fijne dag!
sorry mir, heb dan ook over je berichtje heen gelezen. je moet nu goed naar je lichaam en naar je gevoel luisteren hoor. Als dit te veel voor je is, moet je dat aangeven. en je moet het ook aan kunnen geven. Wat betreft de oppas van je dochter, is er geen opa en/of oma die die dagen dat je wel werkt op zal kunnen passen? dikke knuffel! Vici: veel plezier vanavond!!!
Hallo allemaal, Leuk al die buikjes. Bij mij is er ook nog weinig te zien. Ik ben alleen aan het uitdijen en heb een paar iets te grote broeken uit de kast gehaald. Mijn goede broeken passen nog wel maar ik krijg ze niet meer goed dicht en als ze dicht gaan zitten het allemaal te knellen in mijn buik. Ook niet lekker dus. Zo kan ik weer een tijdje vooruit en dan voor de winter positiekleding kopen. Heb hier veel last van steken in mijn buik. Vlgs de VK was eht bandenpijn. Ik hoop dat het niet te erg wordt. Maar ja. Wij moeten ook nog beginnen aan de babykamer. Zijn al wel druk bezig met het zoeken naar een leuk kamertje. Zowel in de winkel als op marktplaats. Ik hoop dat we snel slagen. Nou ik ben er weer vandoor. Ik ga even koken, moet straks werken. @ Muurtje, succes morgen!!
Hai hai, ben er op mijn werkdag even snel in de lunchpauze.. ff snel bijlezen. Zag weer mooie buikfoto's.. Iedereen met zwaar/tegenvallend werk: dikke knuf! Mir: ik zou het gewoon heel even aankijken (het was tenslotte je eerste week en dat is altijd drukkker als normaal ivm inwerken enzo) en als het dan echt tegenvalt: gewoon bespreken! En daar niet te lang mee wachten! Sonja, sterkte met de begrafenis van je schoon-opa.. ook een knuf voor jou. Evenstar: hier ook de babykamer al binnen, kamertje is verder al leeg, er staat alleen nog een logeerbed. Nu nog verf kopen, meubels erin en dan de accessoires (dat is het leukste onderdeel ) Bsb, gewoon de ha bellen. Die zijn er tenslotte ook voor advies.. Aha, je bent al geweest zie ik. Hier heeft manlief ook lengteverschil en een zooltje helpt prima, hoop dat het jou ook helpt! Sams, gefeliciteerd met de verjaardag van je meisje! Melek, succes vandaag. Liedel, succes morgen bij het zkh. En gewoon vragen, nee heb je, ja kun je krijgen toch! Als ze het echt niet willen zeggen ze dat ook wel. Tonka, ben benieuwd naar jullie badkamer!
Boni: heb altijd al een zooltje gehad maarw as zo dom hem weg te gooien voor de vakantie en niet meer aan gedacht verder. hoop dat dat het is. weetw el dat hetd e klachten zal kunnen verminderen in elk geval.
Ik kan ook bijna niet wachten... mijn fam zei het weekend al nou wij denken een jongen hoor!! Ik zelf ook maar ja nog maar 4 weekjes dan weet ik het... Angelsfire Leuk weer een jongen!! Verder gaat t hier wel alleen last van me rug... Balen!! Kleintje is lekker aan het bewegen en voel hem (of haar) elke dag wel een paar keer, en ook behoorlijk schoppen!! donderdag naar de vk ben benieuwd...
ik moet nog 2,5 week wachten bah. wil het nu wel weten hoor hier ook een bewegelijk kindje. kan het niet altijd voelen maar gisteren was het behoorlijk druk. toen we sesam straat gingen kijken ( ) was het erg rustig dus...
ik heb allemaal leuke koopjes van marktplaats helaas de geweldige engelse kinderwagen is weg huil! zo gaaf! ook zo iets, net een luek fotolijstje gezien, gaat die 6,75 aan evrzendkosten vragen! ja doei!
dus samen met angel een echo gedaan, was heel leuk om dat een keer van elkaar te kunnen meemaken!! heb ik toch een keer een piemel op een echo gezien hahahahahahha effe wennen dat het toch een meid is, maar wel leuk hoor, 4 meiden!
Angelsfire: gefeliciteerd meid! Wat leuk drie jongens! Zijn tot nu toe alleen nog jongens hier toch? Benieuwd wie de 1e meid krijgt Ik vermoed nog steeds een meisje terwijl ik meer kans heb op een jongen, maar we zullen het zien over 3! weken. Zucht ik wou dat ik donderdag een echo kreeg. Ben veel te nieuwsgierig Bedankt allemaal voor het geruststellen. Het zal allemaal wel goed komen denk ik