Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Haha jij bent dus de 1e :) Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

prulletje gefeliciteerd.

baal nu wel even dat ik het met mijn bijna 17 weken nog niet weet!

3. tonka

tonka Bekend lid

2 nov 2008
    784
    1
    0
    Hengeloooo
    Dito!! Ik wil ook zo graag weten od ik gelijk heb of niet..

4. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Alle meiden die het geslacht al weten: gefeliciteerd en wat leuk!!

Bij mij is de wens om het nou zo snel mogelijk te weten eigenlijk vandaag begonnen. Net terug van vakantie en ben vandaag begonnen met op google te kijken naar filmpjes van geslachtsbepalingen! Nou kan ik niet meer wachten!

5. mamastarlight

zit gewoon zo in mijn hoofd dat ik het nu wil weten dat ik bijna zo naar een bureau zal rijden... 2,5 week duurt nog lang hoor!

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Haha hier nog zo een die erg graag wil weten wat het is. Ik denk een jongen, maar sta niet raar op te kijken als het een meisje is aangezien mijn moeder er 5 heeft. Maakt mij in principe niet uit wat het is als het maar gezond is.

IK wil het ook weten. Moet alleen nog 5 weken wachten sniksnik.

7. mamastarlight

ik denk een jongen maar twijfel wel en alles is meer dan welkom. wat kanw achten toch vervelend zijn!

meiden die het al weten: even doorgeven voor op de site misschien is wel leuk omte kijken of jullie het goed hadden

8. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

angelfire gefeliciteerd met je baby boy
    prulleke jij gefeliciteerd met je baby girl.

ik moet nog ruim 2 weekjes wachten en ik hoop dat ons kleintje dan wil tonen wat of we een hij of een zij verwachten.
    verder nog 2 dagen werken en dan lekker 3 weken vakantie.:D

muurtje ik duim voor je dat alles goed is met je kleintje.
    heel veel sterkte toegewenst.

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hallo!!!! ben er ook!
    hoe is het hier? Als het goed is weet ik morgen wat t wordt! joeoie!

10. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Tijgertje! dank je wel! Hier heb ik ondertussen stompjes van het duimen. En kaarsjes al om...

11. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Spannend muurtje:D.

Wij zijn vandaag naar babypark gouda geweest. Lekker rondsnuffelen en wagens bekeken. Jeetje wat zijn die krengen duur zeg. Ik ga eerst maar eens op marktplaats kijken wat er te koop is.

Zijn jullie van plan om bij het bedje van de baby iets van een klamboe op te hangen?

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Belliebel, ik heb idd een klamboe achtig iets. En je hebt helemaal gelijk dat die wagens duur zijn... allememachies duur. hihi

Eh... 2e maandag van de maand bij prenatal mamadag is 10 procent korting. en als je ff de site in de gaten houdt van prenatal... is binnen kort zo iets als de dol dwaze dagen bij prenatal... dan 20 % korting.. in september heb ik begrepen... dus...

13. mamastarlight

meiden ik ben weg fijne avond

en inderdaad op marktplaats staan genoeg nog perfecte wagens ;)

14. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Dag steenbokje! prettige avond!

15. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Bedankt voor alle felicitaties. Ja, het was wel bijzonder om de echo samen met Prulleke te doen. Vooral omdat het haar vierde meid en mijn derde knul werd hahaha. Ruilen? Zeiden we nog ;)

Het was een pretecho, dus voor alle medische zaken moet ik wachten tot 14 september, maar oppervlakkig zag alles er normaal uit. Baby ligt diep en laag, dat verklaart wel waarom ik haast geen buik heb.

Maakt het wel echt hoor!

Krijg alleen wel veel vragen of ik niet teleurgesteld ben dat het geen meisje is, maar nee hoor! Ik ben gewoon een echte jongensmama!

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Fijne avond steenbok.

Ik denk dat ik zo'n combiwagen wil hebben. Het is nu alleen zo dat ik al een maxicosi heb. Dus vind ik het onzin om zo'n wagen te kopen met maxicosi. Is nog best lastig om iets leuks uit te zoeken.

Ik wil ook iets van een klamboe hebben of zo'n sluierding. Vind het gewoon erg mooi staan en een leuke opvulling van een kamertje.

17. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Wij doen er wel een sluier boven. Het staat zooo romantisch :p We hebben een maand geleden de babykamer bij babydump besteld en nu kreeg je er naast een box ook een textielcheque twv 50 euro bij. Omdat de kamer nog niet is geleverd krijgen we die cheque dus ook nog. Komt dus mooi uit voor de sluier, want jeetje die zijn ook abnormaal duur bij die babyzaken zeg!
    Vwb marktplaats. Wij willen een Maxi cosi mura en op mp vragen ze daar steeds abnormaal veel geld voor. Had ik eindelijk 1 voor 400, mailen ze op het laatste moment weer af met 1 of andere smoes. Is me nu gebeurd met een babykamer en met een kinderwagen dus ik hou ermee op. Dan koop ik liever gewoon nieuw. Niks geen gedoe meer..
    Gelukkig hoeven deze aankopen maar 1 keer als het goed is ;)

18. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ben ik hier nou de enige die het niet wil weten? Wij hebben even grote kans volgens mij... het schijnt zo te zijn dat je meer kans op een kereltje hebt als de vader alleen broers heeft, diens vader alleen broers, etc. Dat is bij mijn vriendin zo en die heeft idd twee kereltjes, eentje van 2 en eentje nog een paar weekjes in de buik (37 w zwanger). Mijn lief heeft een zus, en zijn vader heeft 2 zussen en een broer, en diens vader weten we niet :)

Iedereen om mij heen denkt dat we een meisje krijgen. Heb geen idee ;)

Alle meiden gefelie met de leuke nieuwtjes over geslacht!

Hier vandaag nog een hoop geregeld ivm aankomend Zutweer op de bruiloft: een witte plu (haha, BLOKKER!!), een ivoorkleurige sjaal voor mijn bibberblote schouders, een paar extra sokken en hold-ups in geval we nat worden bij de fotosessie en lopen te soppen, en dan nog een snoertje voor de ipod voor onze playlist op de receptie, etc etc. Wat een gedoeee.

:D

19. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ik ben net even op de site aan het stoeien geweest. 88 zwangeren. Scheetjuh staat er nu ook bij... en ik heb een jonge en een meisje mogen noteren... wie weet nog meer wat t gaat worden???

Oh ja, ik zou graag een Mutsy hebben. Welke ben ik nog niet uit. Manlief lang, ik kort en dan kunnen we allebei met de wagen wandelen ivm in hoogte verstelbare handvat. En... de kinderen zijn wat hoger van de grond in vergeleiking met andere wagens. Vind ik ook wel zo fijn.. dit ivm rug klachten.

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Goed zo Evenstar!!! jij bent goed bezig! Blij dat je een plu hebt gevonden. En... ik hoop dat het weer goed zal zijn! En als het regent op je bruiloft is dat een goed teken. Voor een vruchtbaar huwelijk. (op welke manier dan ook...hihi)

Deel Deze Pagina