Februari 2010 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Emmetje75, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh, wij gaan ook voor de maxi cosi mura 3! Ik vind ze maar weinig op marktplaats... misschien dat we gewoon naar een sale in december gaan hoor, dan gaan de kleuren van 2009 er uit, alsof dat uitmaakt wat voor JAAR een kleur heeft... ;)

2. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    #11962 mommy1979, 1 sep 2009
    Laatst bewerkt: 1 sep 2009

Van harte gefeliciteerd!

Wel bijzonder dat je samen met angelsfire bent geweest

erg leuk!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ja he!! Nou vruchtbaar is het iig al voor het huwelijk (hoe zondig van ons, foei). Mijn schoonmoeder zit mijn arme lief te plagen met zijn 'superzaad' :) De schat wordt dan onwijs rood.

Spannende tijden voor je muur... ik ben je in deze drukte niet vergeten hoor, duim voor een goede uitslag morgen.

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Even snel een berichtje van deze kant!!
    Ik zal de komende tijd wat minder hier zijn en meer in ons nieuwe huisje..daarbij is elk weekend ook al volgepland niet in het huisje o o...
    En doordeweeks ook al vrij druk :S!!
    Wij hebben vandaag dus de sleutel van ons huisje gekregen!!!
    Helemaal leeg..hihi en nu dus in gaan richten en dozen langzaam maar zeker die kant op!!

Ben helemaal op van vandaag, maar helaas vanavond toch werken ....ff doorbijten dus..morgen weer vrij maar ook weer druk!

Ik zag een jongen en een meisje voorbij komen Angelfire en Prulleke FELI FELI!!!
    Wordt denk ik echt een jongensmaand he!!
    Ben benieuwd of er hier toch ook weer een meisje in zit..

Ik wilde Muurtje even succes voor morgen wensen!
    Ben ook erg benieuwd jongen meisje bij jou, en natuurlijk ook gezond ed! spannend spanned.. komt goed he!!! knuf!

Verder dames een fijne avond en ik kom morgen nog wel ff blieken hoor ;)

Liefs
    Sanne

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ps als jullie nog even wachten :p als we hier een jongetje krijgen moet ik waarschijnlijk mijn maxi cosi mura ROZE ook verkopen hihi :D!! dus voor degene die een meisje krijgen ;)
    Maar ja daar wil ik ook zeker een goed bedrag voor hebben hoor..alleen voor Eva zeg een jaartje gebruikt ofzo..dus ja als nieuw he ;) en compleet!
    Maar nog 4 weekjes wachten dan weten we het!!!!

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Bwtje, veel plezier/succes met je nieuwe casa!!!

7. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ evenstar bedankt dat je ook aan mij denkt... En idd foei. hihi.. zondig... hihi. (ook jaren zo geleefd... heerlijk... en we zondige gewoon lekker door..hihi)

@ BWT, nu dan echt! GEFELICITEERD MET JULLIE NIEUWE HUISJE!!!

@ NursieD is op de site lijst 1 week verplaatst...
    Prulleke en Angelfire heb ik ook op de rara lijst verandert...

@ Bedankt voor alle steun! Jullie zijn zooooo lief en van onschatbare waarde! Als jullie dat maar weten. Dikke knuffel!!!

@ Mag ik ff mopperen over mijn werk?

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Werk... de ene broodmongool is nog niet weg of ze hebben er een nieuwe voor in de plaats gezet! Die zelfs nog erger is! Ik heb werkelijk nog nooit iemand mee gemaakt die zo star is in zijn doen en laten. En een slak kan die vent nog inhalen. Wat een ontiegelijke stomme irritante vent! NIET NORMAAL MEER!
    Ik ben zó boos geweest. En dat op dag 2! van mijn werk. DAt is nog nooit gebeurt. Mijn directe collega-tje die schrok zelfs van mij. hihi (hormonen...?)

Manlief is er nu... ga even eten.
    Tot later!

9. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    tuurlijk mag je mopperen over je werk!!

En ook vanuit hier: veel succes morgen!

10. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    oh jee... en moet je met dat type werken?

11. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    @chinese conceptiekalender: bij alle drie mijn zwangerschappen zou ik dus een meisje krijgen. En het zijn dus drie jongens.

@bakerpraatjes: 2x niet misselijk, 1x wel misselijk = 3 jongens!

hahaha

12. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    kleuterlogica:

- hoe heet mijn nieuwe broertje?
    - weet ik nog niet, moeten we nog bedenken. Weet jij een leuke naam?

- stilte -

- we wachten gewoon tot de baby kan praten en dan vragen we hoe hij heet!

13. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Is dat altijd zo? Een sale ivm nieuwe kleuren van 2010?? Dan wacht ik namelijk ook nog even. Op mp staan ze idd weinig en erg duur. Dan kan je voor 100 tot 200 euro meer een nieuwe kopen :$

14. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Hahaha niks over te zeggen dus Angel.

Tuurlijk, mopperen over werk mag altijd hier. Wat een idioot. Grmbl.

Ik heb trouw-verlof. Even een heel gek detail: dat bijzonder verlof is VIER dagen. Dus lief en ik zijn nu di-wo-do-vr vrij. Terwijl als de kleine komt, is HIJ maar TWEE dagen vrij met vaderverlof. HUH??? Dat is toch belachelijk werkelijk!! :$:$:$

15. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.326
    0
    0
    Mijn vriend heeft dus idd 3 broers en zijn vader heeft ook alleen maar broers dus zouden wij ook meer kans hebben op een jochie. Ben wel benieuwd, omdat m'n gevoel een meisje zegt. Kan ook zijn, omdat ik het heel leuk zou vinden om ook een dochter te krijgen ;)

16. Angelsfire

Angelsfire Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.322
    0
    0
    Dat is inderdaad raar... een baby krijgen is toch wel iets ingrijpender dan trouwen!! NA ja... neemt je man (dan he) wel vakantie op?

17. tamara1978

13 aug 2009
    95
    0
    0
    Amsterdam
    Even een klein berichtgje van mij.
    Ben vanmiddag bij de VK geweest en heb weer het hartje gehoord... heerlijk is dat toch ik zwijmel helemaal als ik er weer aan denk.
    Morgen 18 weken wave he :D

Maandag de 14e de 20 weken echo...reuze spannend om te horen of alles goed is en of je baby groeit zoals moet en alles oke is.
    én ... geslactsbepalings echo...man wil het absoluut niet weten maar mijn drang is onbedwingbaar.. helaas is dfe afspraak op een tijd dat hij werkt...hij gaat nog ff kijken of hij vrij kan krijgen.
    Lukt hem dat niet dan ga ik het toch vragen.. ik moet en zal weten of de pendel goed is en of hij en zijn meiden en Cleon krijgen wat ze willen nl. een broertje.

Voel me weer wat beterder en verheug me enorm op de 14e.

tot laters ladies knufff

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Heee meiden, kwam ff aanwaaien maar zag voorbij komen dat Angel een jongen krijgt en Prul een meid, goh ik had echt anders gedacht! Maar dat mag de pret niet drukken, gefeliciteerd meiden!

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Whahahahhahahahahahhahahahaha

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Mijn vriend heeft 1 broer en 2 zussen, maar zijn vader heeft geloof ik 9 broers en 2 zussen, geld het dan ook voor ons?

Deel Deze Pagina