@Tamara:fijn dat je je wat beter voelt, spannnend he, ofhet een jongen of een meisje is..ben zelf ook super nieuwsgierig... @Angel:geleliciteerd met je kereltje. Mn schoonzus heeft ook 3 jongens en het is heel druk maar ook heel gezellig! @Prul: gefeliciteerd met je dochter. Het zal wel een kippenhok bij jullie zijn straks met 4 meiden hihi @Muurtje:*duim *duim *duim. Ik denk aan je. Ik heb besloten het morgen ook maar gewoon te vragen. Mn hele zwangerschap is al zo'n medische bedoeling, om de 2 weken onderzoeken en echo's; ik vind dat ik nu ook wel eens een 'voordeeltje'' mag hebben van al die medische rompslomp (die natuurlijk,wat ik me goed realiseer volledig in dienst staat van de gezondheid van mij en mn beebje..maar toch) en als ze morgen toch druk aan het meten en met dat echoapparaat in de weer zijn nemen ze ook maar ff de moeite om te proberen te kijken of het een jongetje of meisje is..gewoon voor de fun..oh zo! Ik zie wel op tegen dat onderzoek morgen. Ik krijg met 8, 12 en 17 weken een heel uitgebreid onderzoek waarbij ze veel bloed prikken (nou ja, ze leggen een infuusje aan) en ik ben heel lastig te prikken dus dat is altijd veel gedoe, mn aderen zijn heel fijntjes ofzo. Verder maken ze een hartecho , baarmoederecho, spuiten ze iets in mn vaten omde elasticiteit ervan te meten en meten ze constant mn bloeddruk. De ondrzoeken zijn natuurlijk niet het einde van de wereld maar je bent altijd een hele ochtend kwijt en leuk is anders. Ach ja, morgenmiddag is alles weer voorbij.
@ Angelfire! GEweldig die kleuter logica!!! WHAHAHAHAH!! @ Liedel! Jij sterkte morgen in het ziekenhuis. En idd leuk om te weten wat je kleintje voor een geslacht zal hebben. Dat kan je jezelf lekker al cadeau doen. Het is toch een verassing. hihi... @ Eten was lekker. Bedankt dat ik ff mocht klagen. En nu ga ik met man kasje ophangen... IK HEB M EINDELIJK ZO VER hihi!!!! Kijken of t me lukt om m allbei je kastjes op te laten hangen. hihi.. Tot later?! KnUF!
Inderdaad bellie,echt verslavend! Thanx Angel! Geweldige opmerking van je zoontje. Ik las hem zonet voor aan mn vriend en die lag helemaal dubbel!!
Wahahahaha kleuterlogica, errug grappig!! Ik hoop dat het werk wat mminder gaat worden voor jullie meiden. Vanmorgen bij vk geweest. Alles was goed, hartje weer gehoord, zoooo fijn om te horen! Vandaag lekker emotioneel. Had om de haverklap tranen in mijn ogen staan, m de kleinste dingen hahaha. Hebben jullie dat ook wel eens? Wat een leuk nieuws dat er ook meiden geboren gaan worden! We zitten nu toch op 3 jongens en 1 meisje? Zullen vast wel meer meiden bij komen, gezien er 88 zwangeren zijn. Ik weet over 3 weken wat het wordt. Maar ga het hier niet vertellen hihihi. Mijn zus leest hier ook mee denk ik hahaha.
Ik ben bij pagina 1149 gestopt met lezen, 50 pagina´s bijlezen is echt teveel!! Hier alles oke, lekker naar de camping geweest met de kids en genoten van het feit dat de bloeding niets bijzonders is geweest. Liedel, succes morgen! Tamara, kun jij dan je mond houden t.o.v. je partner, als jij weet wat het wordt en hij wil het niet weten?? Ik zou het nog geen 2 tellen voor me kunnen houden! Ik ga volgende week ergens voor de 2e keer naar de huisarts (hier is geen verloskundige) voor de zwangerschapscontrole. Hartje luisteren, weegschaal, the usual! Hopen dat alles oké is!
die bakerpraatjes gaan hier ook niet op. 3x goed ziek geweest en deze keer helemaal niet, en toch 3 meiden... heb een hele andere buik als de vorige keren... man lief vind het wel heel jammer dat het geen jongen is. ik ben wel blij met een meid, al is het wel heel moeilijk om te beseffen dat hier nooit blauwe slingers zullen hangen. was toch wel apart geweest. maar heb vanmiddag al weer roze geshopt hoor er worden wel veel jongens in de maand feb geboren. zal je ook zien dat de meiden met wie ik in mijn persoonlijke omgeving,ook jongens krijgen... muurtje, succes morgen! liedel, ook succes!!
Bhappy: ik heb da ook wel eens op bepaalde dagen..krijg ik tranen in mn ogen om de kleinste dingetjes..hihi @Jodelahiti: fijn dat je vakantie leuk was. Waar woon je ook alweer, op een eiland toch? Ik ga afsluiten meiden, nog ff voor de tv hangen en morgen vroeg op naar het zziekenhuis. Vast welterusten en hopelijk kan ik jullie morgen vertellen of Isa een broertje of zusje krijgt..spannend...
Prul, ben blij dat het een ervaren echoscopiste was die jullie dochter tot dochter heeft verklaard! Ik zie het niet... moeilijk te zien als leek hoor! Supergefeliciteerd met jullie meiske! Ik moet nog een paar weken wachten, bij de 20 weken echo ga ik ook vragen of ze even tussen de beentjes willen spieken!
Oja Liedel, nee geen eiland! Wel ongeveer zoiets... zeeuws vlaanderen! Is bijna een eiland, je kunt er alleen heen als je het water oversteekt of door België rijdt.... Wel lekker hoor, ruimte en rust. Al zitten we wel zowat al de hele vakantie in Brabant bij onze familie en vrienden, waar we vandaan komen. Even wat drukte en mensen, vanaf volgende week weer zee, wind, polder en rúúúst!
Daar zitten wel wat meiden bij dus dan heb ik geen idee of je ook meer kans hebt. Denk dat het een beetje 50/50 is. Bij zijn vaders kant zitten helemaal geen meiden en ik begreep dat dat betekent dat wij ook meer kans hebben op een jongen. Ach het maakt me ook echt niet uit hoor. Het leukst lijkt me een jongen en een meisje, maar ben al lang blij als we twee gezonde kids mogen krijgen ongeacht wat het geslacht dan is. We zien het wel maar begin wel steeds nieuwsgieriger te worden
Pfff ik ben ook nieuwsgierig maar we blijven bij ons besluit. Dan ben ik nog maar een paar maanden langer nieuwsgierig, des te leuker de verrassing. Aangezien het ons ook niks uitmaakt (jullie uiteindelijk ook niet neem ik aan ) @ emo buien... oei je zou mij es moeten zien... heb vandaag ook vreselijk zitten huilen om de bruiloft en wat dingen die ik dacht niet goed aangepakt te hebben. En over mijn werk wil ik niet eens nadenken nu, heb eventjes vrij voor het trouwen maar ik weet echt niet hoe ik de enorme vracht werk die ik voor mijn zw-verlof nog moet doen, OOIT moet afkrijgen zonder dag en nacht te werken Maar goed. Eerst trouwen
Nou helaas, het geslacht is nog niet te zien.. maar, we hebben wel dik 11 minuten naar een druk duimende baby mogen kijken! Ze heeft het opgenomen op DVD, nu nog even uitzoeken hoe ik dat op de pc krijg. Truste allemaal!
morgen meiden! Marktplaats: zoeken en onderhandelen op marktplaats is een sprot hoor. ik heb gisteren 7 disney knuffels op de kop getikt maar daarin tegen is mijn bod op een aantal disney dvd's verhoogd en daar ga ik niet in mee. zo moet je het opstellen voor jezelf. en ik geef jullie gelijk voor veel tweede hands wordt nog abnormaal hoge bedragen voor gevraagd! Evenstar: zeg maar tegen mannetje dat superzaad helemaal niets is om je voor te schamen en dat ik het kan weten Muurtje: ik heb ook nog wat website aanpassingen voor mij maar zal je pben Bwtje: succes met je huisje. Angelfire: wat schattig! Tamara: leuk hoor gefeliciteerd. Liedel: succes vandaag en inderdaad gewoon vragen hoor! Prulletje: moet wel lachen om je foto goed dat jij het ziet wel een erg lieve foto. Vici: lief! wij hebben ook een duimelotje denk ik, een foto leek het zo. zo ben weer vluchtig bij gelezen.
owww balen dat ze het niet konden zien, vast een meisje dan die netjes haar beentjes bij elkaar houdt... Hier zegt bijna iedereen een jongen..en aan mijn haargroei OVERAL zou ik ook zeggen een jongen maar ok....Ik weet niet nog een meid laat me niet los...?? Vriend heeft 1 zus dus ja is niet veel haha ik 2 broers.. Nou vandaag weer naar het nieuwe huisje toe! leuk leuk.. Misschien nog ff op de koffie, maar weet niet of dit doorgaat.. en vanavond nog een verjaardag en dan is de dag weer om!! ouders komen vanmiddag laat ook nog ff kijken.. en schoonouders denk ik ook..iedereen is ZO nieuwsgierig hihi En moet toch langzaamaan wat dingetjes gaan doen daar, en neerzetten! Muurtje spannend vandaag de uitslag!! ben zo benieuwd En tuurlijk mag je mopperen! verder alles goed met de dames? Ik had gister weer een knuffeldag, en ook veel duizelig mijn bloeddruk zal wel goed laag zijn..maar heb de 24ste pas weer een VK afspraak duurt nog lang en 25ste echo!! dan zitten we al in ons nieuwe huisje als het goed is hihi !! Nou ben ff boterhammetje smeren tot straks dames!