is mijn eigen haarkleur . iedereen denkt altijd dat het geverfd is maar nope. maar denk inderdaad lagen weer ja maar denk eerder aan boblijn en dan dan highlights inderdaad. zal eens bellen of ik morgen terecht kan en anders vrijdagavond. ben ik helemaal netjes als ik met mijn moeder naar Derek Ogilvie ga zaterdag
ViciousM, Jij mag mij ook een keer advies geven (na de bevalling) wuahahahah hoe is het afgelopen met die "vreemde gast" is het inmiddels opgelost?
Ik denk dat ik morgen ook maar eens naar de kapper ga en mij eens lekker laat verwennen. Ik heb lang haar, zeg maar 'tepel'hoogte hahah, ga dr een flink stuk afhalen!!! en misschien war kleur!
Ik bedoelde met de kleuren in je haar ook niet dat het geverfd zou zijn Maar er hadden een paar mensen het over in 3 kleuren verven, dan wordt het chaotisch. Boblijn kan leuk zijn, al zou ik als ik naar je gezichtsvorm kijk kiezen voor een lange bob, niet tot onder je oren! (nog ff en ik krijg de neiging het voor je te knippen, haha)
Dat is prima hoor, kom maar op Die gast heeft nog steeds niet geretourneerd, maar bood aan een nieuwe te kopen want hij zou zogenaamd "op zijn gegaan in de inventaris". Ik factureer hem een nieuwe, incl. 2 weken daghuur en onkostenvergoeding voor externe inhuur, geef hem 8 dagen de tijd om te betalen en stuur er anders de AFI achteraan. Korte metten maken daarmee, ben ik heeeeeel gedreven in!
Even voor alle duidelijkheid (misschien was mijn berichtje niet duidelijk,met drie kleuren bedoel ik highligts!) Dus niet met drie verschillende kleuren gaan werken! Hoewel sommige kapsters dit wel heel mooi kunnen (america's next top model een keer gezien)
Vici: kom maar hoor! en nu begrijp ik je. ik bedoel ook een lang bod die schuin lopopt van achteren. heb ik hiervoor ook gehad. lekker dat laten verwennen he meidne, verdienen we toch! ik heb een kinderwagen dilemma. we hebben een wagen maar ben dus niet zeker van de wandelbak. nu vind ik een engelse kinderwagen er mooi maar dat gaat duurder worden dan de hele wagen die we nu hebben. nu heb ik zo iets van dat gebruiken we de goedkope wagen als extra. maar nu heb een een Xadvernture gezien in culembog waar we wonen met alles erop en eraan voor 150 euro...kan hem zo komen halen. grrr en nu weet ik het niet meer of ik deze wil of een engelse...deze is wel veel praktischer...
Groot gelijk hoor! Ennuh ik ben misschhien een beetje blond nu (ben van nature brunette) whuahahaha wat is AFI???
Blijft lastig he! Als je eenmaal je zinnen ergens op hebt gezet grrrrrrrr Je zou eens vrijblijvend kunnen gaan kijken (aangezien ze in dezelfde woonplaats wonen) Kun je altijd kijken hoe het bevalt. Succes
hallo dames, ik krijg een ZOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De echoscopiste zag een piemeltje en balletjes, ze zei dat ze het nog niet voor 100% kon zeggen maar wel voor 90% Over 3 weken 20--weken echo dus dan weten we het echt zeker maar ze heeft nog een x voor de 2e x gekeken en zei ''eigenlijk weet ik het wel vrij zeker hoor'maar we wachten nog ff op de 20 weken echo, maar et zal wel kloppen. Wel gek idee, een jongetje in mn buik hihi. Met de beeb was alles goed, goed gegroeid, mooie hersenstructuur (whatever that is) en goed bewegelijk.. Bloeddruk ook erg goed, medicijnen werken. kzit helemaal op een roze..ehh..blauwe wolk...
bloem volgens de geslachtkalender een meisje Maar ik vertrouw maar op de echoscopiste hihi Ik ben helemaal blij, een meid en een jongen, van elk 'soort'1, wel leuk.
Liedel, ook gefeliciteerd! Ik hoop stiekem ook op een van beide, alleen dan tegelijk Steeds meer meiden die het weten! En bij mij duurt het nog minstens anderhalve week, maar dat is bij de vk in het ziekenhuis en die heeft de slechtste apparatuur mogelijk Anders dan die de gyn. gebruikt, maar dat is ook echt medisch bedoeld. En de 20 weken echo is pas als ik bijna 21 weken ben.... ben zo ongeduldig!