Bureau voor incasso's, contracten, juridisch advies, arbeidszaken, kredietinformatie, leveringsvoorwaarden en juridische bijstand. (bloedhonden dus )
Hihi, volgens mij barsten we allebei van de spanning! Heb al bijna de neiging om dan maar een extra geslachtsecho in te lassen! Maar dat vind ik dan ook weer overdreven van mezelf... Hoe lang moest jij ook alweer wachten?
Ik pas het aan op de site! Ja, zeker echoscopiste vertrouwen. Alleen de uitslag van de chinese kalender stond nog niet op de site.
@bloem: klop,was ik vergeen door te geven. I ben zenuwchtig voor Muurtje, hoop maar dat het goed nieuws is dat ze nog niet gebeld hebben.
goed he.....mn man vond het een beetje overbodig maar goed die help ik vanavond er wel weer overheen, hahahah Ik had helemaal geen foto's meer op mn pc, mn mannetje had alles op de harddrive gezet..vandaar
ik ben helemaal hyper omdat de onderoeken zo goed waren. Ik durf zelf al een beetje te rekenen op dat ik 'gewoon'moet gaan bevallen ipv keizersnede en daar wordt ik een beetje zeuwachtig van...da puffen enzo, ik heb een dochtertje maar geen idee hoe 'gewoon'' bevallen moet. Gaan jullie op een zwangerschpscursus of iets dergelijks? Ik denker over om het toch maar te doen, misschien wel handig voor wat tips tijdens de bevalling enzo.