Ik heb het juist continu zooooooooooooo koud!!! Alleeen s'nachts niet, dan stikheet. Nu weer een trui en een vest aan, zit erover te denken om de verwarming erbij te doen))
Ik heb het iedere keer zo warm! Ik heb net gebeld en ik mag 22 juli komen voor de intake gesprek, spannend!' Dus bloempje aan jou de eer om me erop te zetten!
@ Esthertje Ja ik ook, pfffff echt warm! Spannend he zo'n intake? Ik ga morgen bellen. welk deel van H'lem woon je? Ik noord, op dit moment.
Goedenavond meiden, Er zijn weer nieuwe meiden bijgekomen: allemaal van harte gefeliciteerd!! Weer een dagje gewerkt. Ben nu al gebroken, en het is pas maandag. Pfff. @mama25, Goed zo hoor meid. Ga er helemaal voor hoor voor je kids! Jullie redden je wel. Daar heb je hem niet voor nodig. @Scorpion, het bloeden is toch weer gestopt? Ik zou gewoon even rustig afwachten en vooral niet te druk maken. @Sasje, wow wat een buikje. Ziet er zwanger uit!!! Kun je het nog verhullen? Trouwens, lekkere recepten. Leuk! @Allen, ik dacht dat zwangere vrouwen zich zo mooi en stralend voelen. Nou ik voel me alles behalve dat. Ben echt gauw moe, als ik de trap op ben gelopen, ben ik al versleten. @over vaderdag aanstaande zondag, geven jullie de aanstaande vader een cadeautje? Ik ga van de week even in de winkel kijken of ik iets leuks/grappigs kan scoren. Liefs Kristen
Hoi, hoi! ben er ook weer. ben daarstraks thuis gekomen. En ik voelde mij ook weer zo beroerd. Ik lag net 1 sec in bed en toen kwam manlief thuis. De schat heeft eten gemaakt. Zat mij te bedenken dat ik eigenlijk veel te weinig heb gegeten vandaag. Maar ik krijg momenteel echt geen brood door mijn strot... OH! ik doe ook mee met MvM! Goed doel toch? En ik doe zolang mee tot ik er kots misselijk van word. Maar tot op heden gaat het prima. Hoop dat alles goed is gegaan hier! Hoop receptjes heb ik al gehoord. Knuf Muur
@klusser: ze heef tniet geprobeerd te luisteren heeft geen zin met 7 weken. Echo is uitwendig en op een apart bureau. Sommige VK's doen het wel zelf maar hier is dat niet gebruikelijk. Als je nog meer vragen hebt roep je maar
Kristen, Ik voel me er ook niet op mijn best uit zien! en voor vaderdag heeft Youri iets geknutseld! Muurtje, lief van je man dat hij gekookt heeft. Als manlief dat hier doet, heb ik gelijk een ontplofte keuken,hahaha Scorpion, hier een paar dagen geleden keelpijn gehad! Puck, spannend hoor de 25e je echo! Ik ga even de kleine man naar bed brengen, en de chaos van speelgoed op orde krijgen!
Zo stelletje kletskousen! Even reageren op wat ik gelezen heb... Niet alles natuurlijk @ Mootje1983, wow wat een verhaal! Zo ga je inderdaad wel anders kijken op het innemen van foliumzuren e.d. Maar nog steeds heb ik doodsangsten voor de 20 weken echo, vorige 2 keren heb ik ze niet laten doen. Bang om iets wat erger lijkt dan het is, maar ook bang voor iets wat erg is en ik eigenlijk liever niet wil weten, maar toch ook weer wel, heel dubbel gevoel. Nu nog aan het twijfelen wat ik wil, al is het nog zo ver weg! @ Mama25, laat je niet de angst injagen door die kerel hoor! Snap best dat hij zijn kindjes wil zien, maar geen een rechter gaat jonge kindjes bij hun moeder weghalen! Ook niet als er financiele problemen zijn, geloof me daar zijn 1001 oplossingen voor! Bovendien als hij het echt hard tegen hard wil spelen red hij het nog niet want ten eerste heeft hij totaal geen recht op jullie nieuwe baby daar hij die nog niet eens erkend heeft (en zelfs een erkenning zegt niks) en weet niet hoe je het geregeld hebt met de oudste maar als je geen ouderlijke macht geregeld heb heeft hij geen poot om op te staan! @ Laidie, de verloskundigen hebben ook spreekuren, kans is groot dat je net belde tijdens zo'n spreekuur. In principe nemen ze dan neit altijd op... En wat betreft warmte is normaal hoor! @ Nieuwe mama's: GEFELICITEERD!! Hier vandaag behoorlijk beroerd geweest, misselijk maar ook weer niet, meer een soort knijpend gevoel in mijn maag, bah! En nu heb ik nergens meer last van! Ik heb een vreselijke onstilbare honger en tussen de middag wel 4 boterhammen op (normaal eet ik er 2 ofzo). Nou ben ik aan het afvallen op een gezonde verantwoorde manier, en wil dit zeker vol houden (het gezonde eten dan) en zal iets meer moeten eten dan ik nu doe maar wil niet extreem veel aankomen, dus even met de verloskundige overleggen hoe ik dat het beste kan doen. Vandaag de huisarts gebeld ivm eerdere keizersnedes en de laatste keer dat hij bijna gescheurd was of ik nu meteen naar de gyn moet of eerst naar de verloskundige maar zij vertelde mij ik gewoon naar de verlos moet en met haar verder moet bepreken hoe of wat, misschien een tussentijdse controle. Dus ik moet een nieuwe verlos uitzoeken, laatste was mij niet zo bevallen, of meer de werkwijze ervan (zag meer de stagiar dan haar, en ze wist telkens weer niet wie ik was, heel irritant!)
Whahah, Esthertje, je wil de keuken bij ons nu ook niet zien. Echt... het ziet er niet uit.... Maar het bizarre is ... hij is nu ook de keuken op aan het ruimen... Normaal moet ik dat altijd doen. Maar ja... ik lag ook echt verpampus toen hij thuis kwam. Misschien dat ie daarom nu op eens de opruim heeft... Ik klaag niet!!
Pfff heb een hele drukke dag gehad op het werk en vannacht slecht geslapen dus ben zoooo moe. Ga eens rustig bijlezen (16 pagina's te gaan..) Zal zo even proberen om te reageren. Oh, mannetje komt net thuis dus eerst ff koffie doen. Tot later!
verslavend zeg, dit forum, ik ben er al weer. mannetje is gaan sporten, Isa ligt op bed dus hup maar weer achter de computer! @Sas: was heerlijk, die spitskool met ei. Mn vriend vond het ook erg lekker (en die is 10 jaar lang kok geweest dus kan veeeel beter koken dan mij ) maar hij was echt onder de indruk. Ik heb er niet deie hete kip bij gemaakt maar 'gewone' kippepootjes maar was erg lekker. Ik heb zonet wat leuks gedaan: heb alle babykleertjes van mn dochtertje van zolder gehaald. Heerlijk zeg, al die kleine kleertjes weer in mn handen en me lekker verheugen op straks weer zo'n klein babietje in mn armen, ik werd er helemaal vrolijk van. Ik heb ook de prematuurkleertjes van Isa er bij gepakt..tjemig wat waren die klein.. Maatje 40, (en dat was haar nog veel te groot!) en 44...kan me echt niet meer voorstellen dat ze dat heeft aangehad. Isa heeft nu een pop die dat niet eens past. De prematuurkleertjes heb ik weer in een zak gedaan en weer opgeborgen op zolder, die ga ik natuurlijk niet weer gebruiken! De andere babykleertjes staan nu in drie kisten op de logeerkamer. Volgens mij hoef ik niet veel meer te kopen Heb ook mijn zwangerschapskleren van zolder gehaald. Straks ff spieken of er nog wat tussen zit. Heel veel heb ik niet eens aangfehad. een week voordat Isa geboren werd ben ik nog heel erg gaan shoppen maar 2 dagen daarna werd ik opogenomen en ik heb ze dus niet eens aangehad. Wel jammer dat het allemaal zomerkleren zijn maar er zit vast wel wat tussen..
@ Sassa25 De oudste heeft hij alleen erkent, voor de rest helemaal niks, hij heeft ook geen ouderlijke macht, die heb ik alleen. Dus ja eigenlijk heb ik al het voordeel. En daarnaast heb ik via cb stevig ouderschap, word ondersteund met de opvoeding en eventuele problemen, ivm met eerdere problemen. Dus alle voordeel eigenlijk. Was gister echt van slag, maar vandaag gaat het eigenlijk al beter, want er zijn steeds meer feiten dat hij geen poot heeft om op te staan!
hoe gaat het trouwens met jullie buikjes. Ik heb het gevoel dat mn buik nu veel sneller 'uitdijdt' dan bij mn 1e zwangerschap, mn spijkerbroeken zitten 's avonds echt niet meer lekker, hebben jullie dat ook?
hey mamavan25: hoe gaat het. Ik vind je heel sterk overkomen, knap hoor. Wel om jezelf denken hoor, die kerel kan de pot op!
@ Liedel, er zal vast wel iets tussen zitten wat met je met een lange mouw eronder aan ook wel aan kan toch? Maar wel leuk inderdaad dat kleine spul weer in je handen. Ik heb hier de dozen van mijn zoontje nog boven staan, maar van mijn dochter staat ver weg opgeborgen in de box. Ben erg benieuwd wat we nu gaan krijgen hihi!
@ Liedel, ja leuk he al die kleine kleertjes. Ik heb ook toevallig even de kleren van mijn dochtertje erbij gepakt. ff wat anders aan me hoofd. Echt een verschil met nu, maar ontzettend leuk die kleine pakjes! Echt leuk, duurt alleen nog ff Maar ja voordat je het weet zijn ze weer zo groot want de tijd vliegt gewoon voorbij. Ja het gaat wel hoor, probeer positief te denken! Ik ben het niet waard om zo behandelt te worden! Dan maar zonder hem, hoeveel pijn het ook doet.
Nou blij dat je ziet dat er in feite niks aan de hand is! Maar het komt wel hard aan als iemand zegt dat hij je kinderen af wil pakken! Volgende keer weet je wat je kan zeggen tegen hem als hij weer met een dreiging komt! Niet dat jij ook moet dreigen met zijn kids af te pakken want het lijkt me dat je dat ook niet wil... Hoe is het nu met je?
Ja ik heb dat gevoel ook al, en omdat ik mijzelf meet met mijn meetlint (ivm afvallen waar ik mee bezig was) zie ik ook dat het begint op te lopen. Veel sneller dan de 2e!