@Muurtje: YES YES YES YES. Wat onzettend fijn meid!! Ik had het kippenvel op mn armen staan toen ik jje berichtje las, ben zo blij voor je!! Ga het inderdaad maar lekker vieren, op alle mogelijke manieren hihi
komt goed knorretje meiden ben weg. even bloedprikken en dan uurtje slapen denk ik want ben kapot en heb hoofdpijn. even mama en baby tijd Doei doei
Nou, ik wil niemand teleurstellen maar ik ben bijna 17 weken en ben nog steeds niet echt 'sex-minded'... ik slaap liever. Wel gek want tijdens de zwschap van Isa wou ik het liefs de hele dag vrijen... de hele zwangerschap lang hihi..mn vriend werd gek van mn 'gestalk''...nu is het wel anders verzuchte hij laatst spijtig hihi...
Muurtje wat ge-wel-dig nieuws!!! Ben zo blij voor jullie ,Een gezonde dochter Nu echt gaan genieten en vanavond breng ik ook lekkere hapjes mee for the party whahahahahaha ben zo blij en hyper ineens
@ Muurtje OLEEEEOLEEEOLEEEOLEEEEEEE Super geweldig nieuws. Laat je emoties maar lekker de vrije loop, dat zou ik zelf ook doen. Vanaf nu kun je echt lekker gaan genieten zonder zorgen. @ iedereen die het geslacht weet Ik wil het ook weten hihi. Ben zo nieuwsgierig. Moet helaas nog tot 6 oktober wachten. @ mezelf 15 weken wave En voor iedereen die natuurlijk weer een weekje verder is ook een wave. Vanmiddag lekker wezen shoppen in de stad. Moest echt andere broeken hebben. Liep met elastiekjes mijn broeken bij elkaar te houden. Nu ik vakantie heb vind ik het nog prima om zo te lopen (een riem eroverheen en je ziet er niets meer van). Maar moet maandag weer beginnen met werken, en vond dat ik dan toch echt wat anders moest hebben. Een leuk rokje bij de prenatal gekocht en een broek bij miss etam. Verder hadden ze (vind ik) niet echt hele leuke dingen. Toch ook maar eens bij de H&M gaan kijken. Gelijk natuurlijk nieuwe broek aangetrokken, het zit echts als gegoten. lies Belliebel
Muurtje jaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh wat een goed nieuws. Kan al die stress lekker van je afglijden! En een dochter! Ook helemaal super! Liedel: gefeliciteerd met je zoon in de maak! Jongens zijn leuk hoor
Oww krijg er de kriebels van. Ik ben zoooooooo blij voor jullie! Wat een opluchting zeg! En wat leuk een dochter!! Gefeliciteerd meid!!
Liedel: gefeliciteerd. Leuk zeg een zoon! de mannetjes lopen wel voor hier geloof ik Fijne avond allemaal. Ik ga ff voor de buis hangen!
Muurtjeeeeeeeeee! Meid moet bijna huilen hier, wat ben ik blij voor je! Zie je nou wel, het is helemaal goed gekomen! Wat leuk een dochter!
vanavond leren voor mijn laatste examen die ik maandag heb.... vandaag keukens wezen kijken, en morgen vroeg ook, morgen middag naar de bank hopelijk is alles dan rond ! dan weer hard leren nog een paar dagen vakantie, zaterdag weer op wacht...
Heee Liedel, wat leuk gefeliciteerd! Ohhh ik word ook zo nieuwsgierig! Heeeeeee Muur!!!! Dubbel gefeliciteerd ben heel erg blij voor jullie! En nu............. GENIETEN! Dubbel genieten!
Meiden ik heb vandaag mijn schommelstoel binnen en hij zit in een woord heerlijk!!! Vanavond plaats ik foto's