heb trouwens de foto's van mijn fotoshoot van werk gekregen. Zal er 1 in mijn album zetten (voor de liefhebber, dan weet je hoe ik eruit zie)
Tjeempie, ik weet niet meer waar evenstar woonde maar hoop toch echt niet hier in de buurt, want dit weer is niet bepaald weer wat je hoopt voor een van de mooiste dagen van je leven :S
lasagnaaaaaaaaaaaaaa mede mogelijk gemaakt door bwtje hahahahaa en wat schaft de pot voor jullie vanavond?
Nou dat ligt even aan het weer, want ik heb zo niet veel zin om naar buiten te gaan hahahahaha! Maar denk ook lasagna! En mijn moeder is met man en macht onze namen aan het raden, echt te lollig!
Muurtje.... Gefeliciteerd met jullie gezonde dochter. Wat een geweldig nieuws zeg. Evenstar een hele mooie en fijne dag vandaag. Vandaag naar de VK geweest en alles was goed. En het hartje klopte mooi. Ik ben blij. Nu op naar de 20 weken en als alles goed is ga ik me voornemen om lekker te gaan genieten.
Zo, Jasmijn ligt in bed. Die was echt hartstikke moe, had gisteren een drukke dag gehad met papa ('s ochtends op bezoek bij mijn zieke schoonzus en 's middags naar een kinderverjaardag). Heb haar in bed gelegd en ook niet weer gehoord, terwijl ze normaal wel een minuutje of 10 aan het brabbelen is. Maar heb ik lekker even de tijd om nu eindelijk goed bij te lezen...ben op 1194 dus heb nog even te gaan. Zelf: ben vanochtend weer naar de VK geweest, dit keer gelukkig gewoon het hartje gevonden. Super om weer te horen.. verder was alles prima. Bloeddruk 120/70. Nog 3 weken en dan hebben we al de 20 weken echo, het gaat echt hard! Angelsfire een jongen lees ik, leuk! Hoe is het trouwens met je man, al helemaal bijgedraaid? Geweldige logica van je zoontje, haha. Vragen aan de baby hoe hij heet.. Prulleke een meisje. Leuk leuk. Wel grappig dat jullie beiden nu de derde/vierde jongen/meid krijgen (je snapt me wel ) Belliebel, hier wel weer een sluier bij het bedje/de wieg. Weet nog niet of ik dezelfde weer gebruik of toch een nieuwe koop ivm andere kleur babykamer.. Evenstar, ik ben benieuwd naar jullie trouwfoto's haha. Lees hier weer wat over je trouwjurk, dus wel spammen he! Bwtje, succes met klussen in jullie huis. Is het bed al af? Broers/zussen: hier zwaar kans op een jongetje. Manlief heeft 6 (!) broers en geen zussen. Alhoewel, zijn vader had weer 2 zussen. Maar mijn zwagers (allemaal ouder als boniman) hebben met elkaar 12 kinderen: 8 jongetjes en 4 meisjes. Wij zijn ook de eerste waar het eerste kindje een meisje was. Zo ga dit alvast ff posten, anders wordt het zo'n lang berichtje..
Wij hwebben net asperges en ham met hollandaise saus en aardappelen op,,,zoooooo heerlijk Ik was er aan verslaafd met mn 1ste!!! Ben bang dat dat weer staat te gebeuren...
goed nieuws meiden! Gemma: lekker! krijg trek! en dat terwijl ik voor mijn doen al een behoorlijk ontbijt op heb.
Ik moet zeggen mij eetlust is ook weer terug haha. Merk nu echt dat ik wat meer moet eten want ik heb gewoon echt honger en als ik niet eet word ik gelijk misselijk en flauw. Waait het bij jullie ook zo hard?
Ja hier waait het ook! En mijn moeder heeft onderhand al beide namen geraden hahahaha, ze kent me wel goed! Hoewel ik bij de jongen nee heb gezegd en bij het meisje dat ze nu in de buurt begint te komen!
hier vanavond spruitjes of bloemkool. Heb mezelf net door de regen en wind naar de markt gesleept. Hier volgende week alweer 20 weken echo op 12 september whauw!