@ Sassa25 Nee dat wil ik ook niet, heb liever dat hij ons met rust laat, en dan zie ik het verder wel. Hij belt ook niet om te vragen hoe het gaat met de kleine, dus er is ook geen interesse. (op dit moment) Als ik iets wil regelen met de kinderen kon ik hem bellen. Nou dat doe ik niet. Verder gaat t wel hoor, wel emo natuurlijk, maar zie alweer wat zonnestralen. Veel praten, dat helpt gelukkig of in dit geval typen
@mama25: Goed zo meid. Inderdaad, beter alleen gelukkig dan met hem ongelukkig. Als hij echt zo onvolwassen is als deze actie laat zien heb je toch niet veel aan hem. @Sassa25: wel handig dat je al een jongen en een meid hebt, heb je in iedergeval qua kleertjes van alle 2 al iets. Ik ben ook erg benieuwd wat het nu wordt. Als het een meisje wordt vind ik dat leuk en handig, maar een jongen lijkt me ook wel erg stoer (en natuurlijk een goede reden om me toch nog helemaal te buiten te gaan wat betreft shoppen )
@mama25: ja he, dat gevoel heb ik ook, alsof mn buik heel erg groeit. .. Ik was ook aan het afvallen en probeer nu niet heel streng meer te lijnen maar gewoon erg gezond te eten. Ik ben met mn dochtertje erg aanekomen en wil dat nu eigenlijk niet meer
@ liedel, ja ik was ook bezig met afvallen, maar nu natuurlijk niet meer. Ik ben ook best veel aangekomen tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, maar is ook nog niet zolang geleden. Komt wel goed! Gewoon beetje gezond proberen te eten, af en toe best lastig.
@ Scorpion; ik heb ook erg keelpijn. Vandaag heb ik me daarop ziekgemeld op mijn werk. Omdat ik geen pijnstillers wil slikken nu, maar veel waterijsjes gegeten Dat helpt wel! Hopelijk ben je het zo weer kwijt.
Even voor de lijst: 29 juni VK en een echo. Vandaag op mijn werk lekker beroerd geweest. Ik dacht dat ik moest overgeven. Maar gelukkig niet. Was enorm misselijk van de koffiegeur. Vooral 's-nachts erg warm, pffffffffff. Overdag gewone temperatuur. Verder alles ol.
die moet ik morgen maar eens halen dan want die heb ik niet. zal het een kwaaltje zijn? Me hoofd voelt alos of ik goed ziek ga worden
Mootje, fijn dat de ontwikkeling van je zoontje wel goed verloopt. Gelukkig heeft hij geen pijn. Kunnen ze in de toekomst nog iets verhelpen aan zijn blaasprobleem? Mama25, dikke knuf en sterkte. Esthertje, Hanneke78, pris87, martje83, welkom hier en gefeliciteerd! Scorpion, hoop dat het toch nog allemaal goed gaat. Dikke knuf. Minimouse, jammer dat je nog even moet wachten op de echo maar gelukkig duurt het niet meer zo lang... Jeetje sasje77, mooi buikje al idd. Esthertje, hier ook weinig trek in eten vanavond. Echt een heel klein beetje gehad, maar herken dat wel van mijn vorige zs. Eet wel vaker over de dag verspreid. Vanochtend ontbijt (cruesli met yoghurt), daarna pakje sultana, verdeeld over de ochtend twee boterhammen. Net na de middag 1 cup a soup, verdeeld over de middag 2 boterhammen. En ergens tussendoor nog een evergreen. Klinkt als best veel maar als ik niet regelmatig wat eet wordt ik misselijk... Hier trouwens niet warm, maar heb het 's avonds zo koud! Zit nu weer met een vest aan op de bank... Ben ook al weken lang verkouden, kom er maar niet vanaf. Zag lekkere recepten voorbij komen, vooral die spitskool met ei klonk goed. Tonka, ga wel meedoen met MvM, maar wacht nog even met opgeven. Zal eind van de week eens bellen.
Zelf denk ik niet dat het een kwaaltje is. Ik heb gelezen dat je tijdens je zwangerschap minder weerstand hebt, en je lichaam de bacteriën/virus minder snel bestrijd. Volgens mij heb ik 'gewoon' een verkoudheid met zware keelpijn, want verder heb ik niet echt zwangerschapskwaaltjes. Hopelijk zet het niet bij je door! Veel fruitjes eten he?
Goed zo scorpion, gewoon vasthouden! Die kinderen van tegenwoordig zijn ook zo eigenwijs, die willen al het nest uit voor ze goed en wel geboren zijn Deze niet hoor, die blijft lekker onder mama's vleugels, of ie het nou wil of niet!
Ik kom alleen even zwaaien! We hebben vanavond heerlijk gegourmet en duiken nu weer lekker ons bed in Ik blijf maar moe, echt niet normaal. Morgenochtend een paar uurtjes werken Iedereen een fijne avond en slaap lekker! Liefs Silvia
Hallo allemaal, Ik ben heel brutaal geweest... ik heb op de site wat aanpassingen gemaakt... Een stukje over MvM erbij gezet... en misschien leuk om een lijst te maken met wie mee doet... Enne een babyuitzet lijst. Moet er nog wat op of af? Of moet alles wat ik er bij heb gezet er af halen? Kunnen jullie beoordelen?
Ik ga ff kijken, misschien kan je ook erbij zetten wat wij denken wat het gaat worden en dat dat later veranderd kan worden als we het zeker weten, niet weten of niet willen zeggen, snap je wat ik bedoel?
Hoi Muurtje: Ik zou er nog zoogkompressen bij zetten. Of je nou wel of niet bv geeft, stuwing krijg je meestal toch wel en als je dan in het ziekenhuis bent is het wel heel handig om zoogkompressen te hebben. Toen ik bevallen was in het zh hadden ze geen zoogkompressen en liep ik met halve dikke maandverbandjes in mn beha...errug charmant...
Voor de papa's wil ik ook als tip meegeven om in de tas van mama eten en drinken te doen voor eventueel een lange bevalling! Heb ik ook gedaan (en ik had een korte hahaha) maar hij was op van de zenuwen en moest wat eten en was heel blij dat ik het in de tas gedaan had!